Gedwongen repatriëren kostte ...

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

03 aug 2018, 12:44

Bron : het Nieuwsblad 
---------------------------------------------------
Even omrekenen : 

Afbeelding

Dat is nog niet eens 1 € belastingsgeld per Belg.

Voor mij : geen probleem ; let op het gaat over gedwongen repatriëren !

Wij moeten immers die dwarsliggende misdadigers, oplichters, valse immigranten, criminelen ... enz.  niet. 

hendrikjozef
Lid geworden op: 29 apr 2009, 12:08
Locatie: genk

03 aug 2018, 14:10

feitelijk klopt uw telling wel en ook niet, hoeveel "belgen" betalen er geen belasting.

volgens mijn gedacht betalen we meer aan de advocaten dan dat we weten, mischien maar goed ook

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 aug 2018, 15:34

Alle belgen betalen belastingen. Wie een brood koopt, betaalt daarop btw en dat is wel degelijk een belasting. idem voor wie kleren koopt of aangesloten is op de waterleiding.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

03 aug 2018, 18:57

Wil. schreef:Alle belgen betalen belastingen.
Netto-ontvangers betalen geen belastingen, ZIJ WORDEN MET BELASTINGGELD BETAALD.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

03 aug 2018, 19:16

Spoedig herstel gewenst, julio! Blijf je therapie nauwgezet volgen, dan komt het wel goed.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
dejules

03 aug 2018, 19:49

Wil. schreef:Spoedig herstel gewenst, julio! Blijf je therapie nauwgezet volgen, dan komt het wel goed.
Uw onzin verandert niets aan de realiteit nl :
 
Netto-ontvangers betalen geen belastingen, ZIJ WORDEN MET BELASTINGGELD BETAALD.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

03 aug 2018, 20:58

procman4 schreef: Dat is nog niet eens 1 € belastingsgeld per Belg.
WTF?

...10 miljoen werkende belgen en die dus allemaal belastingen op loon betalen?
Waar zitten die eigenlijk?
Tsja, zo kun je alles verklaren natuurlijk...

Uiteindelijk kom je dan daar uit waar de politici al héél lang van overtuigd zijn, want die rekenen net als... jij.

Zodus, wij, de werkmensen die op hun eigen uitgevoerd werk voor een bepaalde werkgever, belastingen op een afgesproken verloning moeten betalen (wie verzint het?), diezelfde werkmensen betalen nog te weinig zeggen namelijk de politici...
Met alle merkbare gevolgen van dien...dagdagelijks, openlijk zowel als in het geniep als verdoken onder meest stupide vormen...

Maar zoals bekend, die het breed heeft, laat het breed hangen en betaalt met een smile die zogenaamde 1€ en alle andere 1 euro's, wat maakt dat nu uit?

Behalve voor wie hier en elders zich moet behelpen, dag in dag uit?
Alles onder 1 €?
https://www.google.be/search?source=hp& ... +de+1+euro

Tsja, je bent superieur of je bent het niet natuurlijk, ieder ander heeft er zelf voor gekozen nietwaar?

In de vroegere jaren was het aantal immigranten soms eens 50, dan weer eens 18 of 31, maar de dag van vandaag staan ze met tientallen duizenden klaar om binnen te geraken en daarvan zijn er al velen binnen...
Wie o wie heeft dat toegelaten, georganiseerd, in goede banen geleid en zelfs onderhouden...?
De belastingbetalende werkmens?

Of dezelfden die nu fier en trots de kosten voorleggen aan de belastingbetalers, om af en toe eens eentje "repatriëren", die na verloop van enkele maanden weer opnieuw mag gerepatrieerd worden...?
Kermiscaroussel?

1€?

Lees en zie eens hoe een en ander geregeld is tot in den treure...
https://www.demorgen.be/binnenland/teru ... -be8d9963/

Tsja, de kiezer heeft altijd gelijk, zingen de politic in koor, faldera-falderiehihihi...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

04 aug 2018, 02:51

@ allen,



Drie lijntjes schreef ik als opstarter.

En het loopt al meteen, zoals oh zo vaak op dit forum, de verkeerde kant uit.

Dit onderwerp gaat over "repatriëren" ; NIET OVER BELASTINGEN.

Wie dit niet door heeft, ja die moet dringend eens een keer .... (vul maar zelf aan)  laten nakijken.

-----------------------------------------------

Stop aub met het verkl...en van iemands posting ; blijf toch bij het onderwerp:!:  :!:
Of ... open een eigen onderwerp.

----------------------------------------------

En ook nog :
- ik schrijf : een euro per Belg.  Waar spreek ik over werkende Belg ? ? ?
- of over "belasting betalende Belg"
- steigert u ook als u ergens leest : "per Belg eten we gemiddeld  .... kg vlees per jaar".
Of : "Eén op  de 14,  of 32, of 48 Belgen drinkt nooit alcohol." Klopt ook niet. 't Zal wel zijn, hé want er zijn heel wat baby's en peuterjes,  in die grote massa van mensen die we "Belgen" noemen.   Enz. 

--------------------------------------------

1€ --> Eén euro per Belg ; een is een courante uitdrukking ; moest u het nog niet door hebben. :evil:
Net zo goed als : De bakkers zullen de broodprijs met 0.25 € verhogen.  ---> Je kan dan ook reageren met : "Ja, maar die van mij niet ; die verhoogt maar met 0.20 €."

Verwijt aub  de politiekers niet dat zij demagogen zijn. Dat ze naast de kwestie antwoorden. 
Ook jullie praten/schrijven naast de kwestie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot zover mijn idee over "hoe" het zou mogen/moeten draaien op een forum."

Ondanks het snikhete weer heb ik mij een paraplu gekocht.  :?:  :?:

Om er onder te kunnen schuilen na de bakken vol kritiek die over mijn hoofd zullen gegoten  worden naar aanleiding van dit antwoord. 
Ik zal het forum van Sennet maar enkele dagen laten links liggen. 

Iedereen goed weekend gewenst.

procman4

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

04 aug 2018, 09:12

pcekspeer schreef:
In de vroegere jaren was het aantal immigranten soms eens 50, dan weer eens 18 of 31, maar de dag van vandaag staan ze met tientallen duizenden klaar om binnen te geraken en daarvan zijn er al velen binnen...
Wie o wie heeft dat toegelaten, georganiseerd, in goede banen geleid en zelfs onderhouden...?
De belastingbetalende werkmens?

Of dezelfden die nu fier en trots de kosten voorleggen aan de belastingbetalers, om af en toe eens eentje "repatriëren", die na verloop van enkele maanden weer opnieuw mag gerepatrieerd worden...?
Kermiscaroussel?

Lees en zie eens hoe een en ander geregeld is tot in den treure...
https://www.demorgen.be/binnenland/teru ... -be8d9963/

Tsja, de kiezer heeft altijd gelijk, zingen de politici in koor, faldera-falderiehihihi...
Probeer, probeer, jezelf beter te leren kennen dan de bedrijven én regeringen die je constant proberen te...hacken.
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 04 aug 2018, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 aug 2018, 09:21

Procman,
Er werd 10 miljoen uitgegeven om hoeveel mensen te repatriëren? Als dat om 10 mensen gaat, dan is dat enorm. Als dat om 10.000 mensen gaat, dan is het misschien wel verantwoord.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

04 aug 2018, 09:36

Wel, procman4, on topic:
Gedwongen repatriëringen betekenen dat asiel geweigerd wordt of een misdrijf gepleegd werd, beide is het overtreden van de wet.

Mijn vraag is dan: waarom moeten wij daar dan voor opdraaien met - onvermijdelijk komen we dan op belastingsgeld want politici betalen dat heus niet uit hun eigen zak - in plaats van de factuur te verhalen op de (rijkere) regeringen voor de terugkeer van hún onderdanen? 
(Dat zou overigens een aanmoediging kunnen zijn voor die regeringen om beter voor hun eigen volk te zorgen zodat ze niet hoeven te gaan vluchten?)

Met als gevolg weer meer tekorten in oa de begroting(leugen), vergroten van de staatsschuld dat de politiek vervolgens weer bij eigen bevolking, óns, komt halen!

Bovendien zijn gedwongen repatriëringen volksverlakkerij want eigenlijk wil de politiek geen enkele illegaal uitzetten, bewijs: het maximilliaan park zit er vól van, zeebrugge en langs de snelwegen zitten er vól van.
Wat houdt de politiek tegen die illegalen op te pakken en meteen te repatriëren?
Waarom laten ze illegalen rondzwerven?
Met steeds meer misdrijven tot gevolg want die mensen moeten ook eten, hé? De politiek laat deze mensen ook in de steek en aan hun lot over ipv ze op te pakken en in gesloten centra hun terugkeer af te wachten - maar dan beginnen linkiewinkies en beroepsleugenaars van ngo's te janken over 'mensenrechten' en dat kinderen niet horen opgesloten te worden en blablabla.....

Jij hebt geen probleem om te betalen voor gedwongen repatriëringen met je belastinggeld? Wel, ik wél want de politiek gebruikt dit als middel om ons nog maar eens te bestelen.

En nóg een bedenking over de financiering: vermeende vluchtelingen kunnen wél duizenden euro's neertellen aan mensensmokkelaars om hier te geraken, dan kunnen ze hun terugkeer toch zeker ook betalen?! Of vanwaar halen die arme zwartjes zoveel geld, dat een doorsnee belg zelfs niet als spaargeld heeft?!

En let op, er komen nog meer berovingen onze kant uit behalve deze invasie: door de droogte en het mislukken van de oogst zullen alle voedselprijzen de hoogte ingejaagd worden, zal water nóg duurder gemaakt worden etc, etc......die kansen laat de politiek vast niet liggen om onze verarming te versnellen!

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

04 aug 2018, 10:11

Veel water drinken.Spa water is het beste en gezondste water.
Laatst gewijzigd door petrol op 04 aug 2018, 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

04 aug 2018, 10:12

Repatriëring?
Ach zo zit dat met die uitgave van 10 miljoen...
Hoe worden die eigenlijk zinvol aangewend?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/dossiers/2 ... rieringen/

https://www.groen.be/volledige_transpar ... patri_ring

Terugkeren?
https://dofi.ibz.be/sites/dvzoe/NL/Gids ... osten.aspx

Comité P: heeft ook klachten (dan toch...):
http://www.comitep.be/2006/tussent_vers ... iering.pdf

1 EURO per inwoner?
Ook baby's van een paar minuutjes oud, hebben dus al een achterstand aan belastingschuld...?
Who cares? De NVA en zijn adepten?

https://www.standaard.be/cnt/dmf20171222_03257839

10 miljoen vertelde er eentje? Even een verschilletje met de realiteit?
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... 35746.html
Oef?

Hoe die 1 euro per inwoner te vermijden?
Vooraleer je belgiek binnen kan komen, moet je een degelijke reisverzekering kunnen voorleggen...mét repatriëring...
Nog maar eens een nieuw wetje?

Re wat?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20180201_03334885

Grote belgische kapitalisten worden gratis gerepatrieerd door onze regering, in aangepaste luxe en comfort, naar allerhande "papers" samen met hun peperdure beveiligde koffertjes...

Help, stomme van portici, help!?
https://www.belgium.be/nl/over_belgie/l ... ei/opstand
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

04 aug 2018, 10:42

Wil. schreef:Procman,
Er werd 10 miljoen uitgegeven om hoeveel mensen te repatriëren? Als dat om 10 mensen gaat, dan is dat enorm. Als dat om 10.000 mensen gaat, dan is het misschien wel verantwoord.
De een keer 10 miljoen, de andere keer...

In 2017 werden er 53 special flights georganiseerd voor de repatriëring van illegale criminelen.
10 miljoen: 53= 190.000€  per vlucht...: 8 miljoenbelgfr van weleer...
OK, heen en terug, maar toch...
Waar begint en waar eindigt de "graaicultuur"...?

https://vuyewouters.be/2018/01/11/belgi ... -migratie/

Waarom geen abo nemen bij Ryanair?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

popov1
Lid geworden op: 17 jan 2008, 10:16

04 aug 2018, 19:54

heb een brief naar de belastingdienst geschreven met de vraag om geen belasting te betalen.
Heb nog geen antwoord gekregen  :roll: