Profiel voor forum seniorennet wijzigen

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

elvee
Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32

16 sep 2018, 11:44

Ik wil mijn profiel voor het forum wijzigen, maar ik geraak niet voorbij de robotcontrole, wat ik ook probeer.
Steeds komt te melding dat ik een fout maakte, waarom weet ik niet.
Bovendien vraag ik mij af waarom seniorennet zo een spelletje nodig vindt.  Bezigheidsterapie voor senioren ?

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

16 sep 2018, 11:49

elvee schreef: Bovendien vraag ik mij af waarom seniorennet zo een spelletje nodig vindt.  Bezigheidsterapie voor senioren ?
Beveiliging tegen inbraak......

meloentoe
Lid geworden op: 03 mar 2011, 00:39

16 sep 2018, 11:51

Nadat u de plaatjes gedaan heeft moet u ook nog op ok klikken helemaal onderaan!
Windows 10-21H2; Malwarebytes Premium; Linux Mint 19.3 Xfce; linuxfirewall

elvee
Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32

16 sep 2018, 12:02

meloentoe schreef:Nadat u de plaatjes gedaan heeft moet u ook nog op ok klikken helemaal onderaan!
De plaatjes blijven terugkomen, wat ik ook invul.  Als ik de robot oversla, en mijn wijziging inbreng, en dan op OK druk, krijg ik de melding dat er een fout is bij de bot controle.  Wat ik aanklik in de robot wordt dus steeds verworpen.

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

16 sep 2018, 12:29

elvee schreef:Ik wil mijn profiel voor het forum wijzigen, maar ik geraak niet voorbij de robotcontrole, wat ik ook probeer.
Steeds komt te melding dat ik een fout maakte, waarom weet ik niet.
Bovendien vraag ik mij af waarom seniorennet zo een spelletje nodig vindt.  Bezigheidsterapie voor senioren ?
elvee, wat wens je te wijzigen in je profiel?
Hou er rekening mee dat je de gebruikersnaam niet zelf kan wijzigen. Dat kan enkel een moderator.
Als het echt niet lukt en indien het gaat om je e-mailadres of een ander privé gegeven, geef het mij dan door via privé bericht of een mailtje. Ik pas het dan wel aan 
mira@seniorennet.be

NB : de robotcontrole is een courant systeem op het internet om geautomatiseerde "indringers" te weren en dus geen "spelletje" dat werd uitgevonden door Seniorennet, noch een specifieke bezigheidstherapie :wink:

mira

elvee
Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32

16 sep 2018, 16:51

mira,

Ik wenste geen privégegeven van mijn profiel te wijzigen, enkel het onderschrift.
Bij andere toepassingen heb ik ook robots met keuzeprentjes verwerkt, en zonder enig probleem.
Alleen op het forum van seniorennet lukt het niet. 
Een tip : een robot met cijfers en letters is veel duidelijker.

elvee
Lid geworden op: 06 okt 2010, 17:32

17 sep 2018, 12:04

Nu ben ik er toch in geslaagd mijn profiel te wijzigen (onderschrift verwijderd en blanko gelaten).
Misschien doordat deze keer de plaatjes van de robot veel duidelijker waren.
Iedereen bedankt voor de reacties.

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

18 sep 2018, 01:42

Aansluitende vraag

Als je bvb verkeerstekens moet aanklikken, en een heel klein deel van dat verkeersbord staat in een aanpalend vak.

Moet je dan ook dat vakje aanklikken, waar dat kleine deel van het verkeersbord in staat ?

Dank bij voorbaat.

procman4
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

18 sep 2018, 13:15

elvee schreef:Nu ben ik er toch in geslaagd mijn profiel te wijzigen (onderschrift verwijderd en blanko gelaten).
Misschien doordat deze keer de plaatjes van de robot veel duidelijker waren.
Iedereen bedankt voor de reacties.
Het ene is inderdaad een beetje gemakkelijker (of moeilijker) dan het andere.
Als het voorgestelde plaatje niet helemaal duidelijk is dan kan men een ander plaatje selecteren door op dit symbooltje te klikken

Afbeelding

procman4 schreef: Als je bvb verkeerstekens moet aanklikken, en een heel klein deel van dat verkeersbord staat in een aanpalend vak.
Moet je dan ook dat vakje aanklikken, waar dat kleine deel van het verkeersbord in staat ?
Ja