computerprobleem

Vragen/antwoorden betreffende computer hardware.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

19 sep 2018, 21:34

Ik heb een raar probleem:

Ik ben jaren in de kbc bank geweest maar door hun verhuis veel verder ben ik overgegaan naar de fortis die hier in mijn omgeving was. Later vertrok die ook naar centrum van de stad en er kwam hier een kleine nieuwe Recordbank. later ging die ook over in ING bank en vertrok ook naar het center maar gelukkig was hier een ING in de omtrek .
De werkwijze voor overschrijvingen zijn daar nogal gecompliceerd en klein gedrukt.
Ik ben daar naartoe gegaan om er te leren mee werken Ze hebben voor de klant 2 computers staan .Dus leerden ze mij hoe ik een overschrijving moest doen .Hoewel ik dit nog nooit meegemaakt heb met geen enkele bank.Kon ik het altijd alleen .Ik ben wel al wat ouder maar mijn hersenen zijn nog intact en mijn ogen ook.
Ik zie wel dat er daar nog regelmatig mensen komen leren hoe het moet,dus is het wel niet aan mij gelegen.
Nu ken ik het dus ook ,maar helaas gaat het niet op mijn pc.Kan iemand zeggen of dat normaal is of dat ik het moet uitzoeken ?
Ik wil het wel uitzoeken maar na enkele malen proberen word ge geblokkeerd.
Kan mij iemand zeggen wat daar de reden kan van zijn?
Ik kan veranderen van bank maar dit is gemakkelijk bij mijn deur.En ik ben een door duwer ik wil weten wat daar de reden van is.
groetjes Gerarda 

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

20 sep 2018, 11:05

ik zou niet direkt een reden weten waarom dat niet op uw computer zou gaan
als de letters te klein zijn
kan je altijd , houd ctrl knop ingedrukt en duw een paar maal op de + knop op uw toetsenbord
dan wordt dat groter (als ge - drukt wordt het kleiner)
anders moet de dpi aangepast worden om de letters voor alles op de comp groter te maken

welk besturingssysteem staat er op uw computer ?
welke browser gebruik je daarvoor ?
welke antivirusbescherming staat er op de comp ?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

04 okt 2018, 09:46

Gerarda , voor ING heb je wel een speciale kaartlezer nodig . Het is inderdaad een ander systeem . Maar gewoon de richtlijnen volgen en natuurlijk de juiste kaartlezer gebruiken . 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?