In de Vier Seizoenen reeks 12 Herfst

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 14:55

Hallo iedereen,

MJ: heel vervelend die reva- toestand .Misschien eens info inwinnen of er nog iets aan te doen is.Je kan maar proberen.

Straks ga ik 2 cakes bakken, moeder is morgen jarig.Morgennamiddag gaan we langs in het wzc, en vieren haar verjaardag.In de loop van volgende week wordt ze dan samen gevierd met de andere jarigen van de maand.

Manlief is naar het wzc van zijn ouders.Ze hebben beiden een serieuze verkoudheid.

Buiten is het berekoud, zeker met die wind, denk niet dat manlief nog gaat wandelen met Spaanse woef.

Waarschijnlijk vanavond de kerstboom zetten, het wordt stilaan tijd.

Dames, tot morgen allemaal.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 14:56

Hallo iedereen,

MJ: heel vervelend die reva- toestand .Misschien eens info inwinnen of er nog iets aan te doen is.Je kan maar proberen.

Straks ga ik 2 cakes bakken, moeder is morgen jarig.Morgennamiddag gaan we langs in het wzc, en vieren haar verjaardag.In de loop van volgende week wordt ze dan samen gevierd met de andere jarigen van de maand.

Manlief is naar het wzc van zijn ouders.Ze hebben beiden een serieuze verkoudheid.

Buiten is het berekoud, zeker met die wind, denk niet dat manlief nog gaat wandelen met Spaanse woef.

Waarschijnlijk vanavond de kerstboom zetten, het wordt stilaan tijd.

Dames, tot morgen allemaal.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 14:56

Hallo iedereen,

MJ: heel vervelend die reva- toestand .Misschien eens info inwinnen of er nog iets aan te doen is.Je kan maar proberen.

Straks ga ik 2 cakes bakken, moeder is morgen jarig.Morgennamiddag gaan we langs in het wzc, en vieren haar verjaardag.In de loop van volgende week wordt ze dan samen gevierd met de andere jarigen van de maand.

Manlief is naar het wzc van zijn ouders.Ze hebben beiden een serieuze verkoudheid.

Buiten is het berekoud, zeker met die wind, denk niet dat manlief nog gaat wandelen met Spaanse woef.

Waarschijnlijk vanavond de kerstboom zetten, het wordt stilaan tijd.

Dames, tot morgen allemaal.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 14:56

Hallo iedereen,

MJ: heel vervelend die reva- toestand .Misschien eens info inwinnen of er nog iets aan te doen is.Je kan maar proberen.

Straks ga ik 2 cakes bakken, moeder is morgen jarig.Morgennamiddag gaan we langs in het wzc, en vieren haar verjaardag.In de loop van volgende week wordt ze dan samen gevierd met de andere jarigen van de maand.

Manlief is naar het wzc van zijn ouders.Ze hebben beiden een serieuze verkoudheid.

Buiten is het berekoud, zeker met die wind, denk niet dat manlief nog gaat wandelen met Spaanse woef.

Waarschijnlijk vanavond de kerstboom zetten, het wordt stilaan tijd.

Dames, tot morgen allemaal.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 14:56

Hallo iedereen,

MJ: heel vervelend die reva- toestand .Misschien eens info inwinnen of er nog iets aan te doen is.Je kan maar proberen.

Straks ga ik 2 cakes bakken, moeder is morgen jarig.Morgennamiddag gaan we langs in het wzc, en vieren haar verjaardag.In de loop van volgende week wordt ze dan samen gevierd met de andere jarigen van de maand.

Manlief is naar het wzc van zijn ouders.Ze hebben beiden een serieuze verkoudheid.

Buiten is het berekoud, zeker met die wind, denk niet dat manlief nog gaat wandelen met Spaanse woef.

Waarschijnlijk vanavond de kerstboom zetten, het wordt stilaan tijd.

Dames, tot morgen allemaal.

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 15:00

Hallo iedereen,

Heb gezien dat mijn bericht er zeker 5 keer opstaat,kwestie van zeker te zijn dat het erop staat :D :D :D.
Weet wel hoe het komt, ik kon mijn berichtje niet plaatsen, dus heb ik verschillende keren op oké geduwd, met het gekende gevolg.

Dames, tot morgen hé

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 15:00

Hallo iedereen,

Heb gezien dat mijn bericht er zeker 5 keer opstaat,kwestie van zeker te zijn dat het erop staat :D :D :D.
Weet wel hoe het komt, ik kon mijn berichtje niet plaatsen, dus heb ik verschillende keren op oké geduwd, met het gekende gevolg.

Dames, tot morgen hé

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

15 dec 2018, 15:01

Hallo iedereen,

Heb gezien dat mijn bericht er zeker 5 keer opstaat,kwestie van zeker te zijn dat het erop staat :D :D :D.
Weet wel hoe het komt, ik kon mijn berichtje niet plaatsen, dus heb ik verschillende keren op oké geduwd, met het gekende gevolg.

Dames, tot morgen hé

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

15 dec 2018, 17:18

Hallo anjelier ze zien je graag bij seniorennet want nu staat je tweede bericht er ook twee keer.

Deze morgen met vriendin van jongste naar tuincentrum. Was plezant.
We hebben gevonden wat we moesten hebben, dus dat was goed
Mijn trouwe tuut is terug thuis.
Hij zal dit jaar zijn kilometertjes gereden hebben!
Was uitgeleend aan jongste.

Jongste en vriendin zijn deze middag blijven eten, ook tof.
Mijn weekend kan al niet meer stuk.

Ik moet tot mijn schande bekennen dat de suikerboontjes goed schuiven...

Nog een prettige avond allemaal.

Het is pittig koud, op de slaapkamer, maar 16°C, maar daar staat de verwarming maar op "vriesstand". 

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

15 dec 2018, 17:39

goede avond , 

clive , :D,dank je wel ,ik kreeg een mooi kado in de bus , ,
als ik matice zo zie ,denk ik aan patou ,de knuffel van petit boy , :D
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

mammyretro
Lid geworden op: 17 nov 2016, 18:04

15 dec 2018, 17:41

oups ,zou nog vergeten ,er lagen 2 kerstkaartjes in de bus 
dank je voor de zender
les larmes sont simplement des gouttes d'eau a l’intérieur de toi

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

15 dec 2018, 17:53

Goede avond iedereen, 

anjelierken, ja ze hebben goed geteld hoe dikwijls jij geklikt hebt op oké :lol:
maar nu ben je zeker hé....

mammyretro,ook een fijne avond :wink:

Ik ga mijn worteltjes opzetten met een stukje kip

heb pas nog een plezant belletje gehad met een lieve vriendin...
altijd fijn hé

Voor alle seizoentjes een rustige nacht en tot morgen...
hier is de wind weer aan sleuren aan de rolluiken, niet leuk :oops:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

16 dec 2018, 08:21

Goede morgen seizoentjes,

heb gisteren bijna een hele dag in mijn bed gelegen en geslapen met die warmtepleister. wel eerst picolo met patè gegeten ' s middags. ventje heeft de afwas gedaan. gingen gisterenavond pompoensoep eten, maar tik-tok zei de klok en het was dan al 7 uur en  was het lookstokbroodje afgekoeld en de soep koud. gaan we dan vandaag eten, middag en 's avonds dan kip in iets met frietjes. mijn bestelling bij den diepvries was wel door de mail geraakt en oops: bleek ik verkeerd ordernummer gegeven te hebben en zit nu met twee kreeftenstaartjes in de vriezer. in het vervolg ordernummers aflezen met het vergrootglas! van Sherlock Holmes! èn bril!
Gimly heeft alles gekregen waar hij om vroeg, zonder 1 druppel koffie over mijn lippen. en dan durft dat beest nog klagen dat wij hem niet begrijpen!
Ons Moeder is opgetogen dat we maandag binnenspringen. kan ik ook meteen (gewone) kerstkaartjes achterlaten voor Steffie, Mia en de 2 vriendinnen. maar blijkbaar zo druk bezig geweest met namen te schrijven en pootstempels te zetten dat op die van ons moeder geen namen stonden, och foutje. was bandwerk. verstand stond dan wss op 0.
over bandwerk gesproken, heb A. tijdens de pauze dan ook verteld over de grote brand in de kaarsenfabriek. ooit kwam ik een ex-collega tegen op een cursus en die zei geen kaarsen meer te kunnen zien. ( was de ei-kaars producktie voor pasen) voor alle duidelijkheid: hij zei dat niet tegen mij, maar tegen anderen, maar hij deed alsof ik lucht was en hij me niet kende, natuurlijk. kom dat regelmatig veel tegen.
zou het me niet moeten aantrekken.
Gisteren repo gezien over smarthphoneverslaving en verslaving aan FB, tweet-tweet en andere apps.
ik neem de mijne wel niet mee naar bed, ventje wel ( als wekker) en soms als ik nog niet slaap, hoor ik het geluidje van een appje.
Het plan vandaag is naar die viskerstmarkt te gaan. zal als zoveel dingen wel niet doorgaan. life goes on.
ga de koffie opdrinken en verder de krant van gisteren lezen en proberen nu eens alle magazines e.d.m te lezen.
( Ja, Gimly...ik kom...)
Fijne dag!
Cats Rule!

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

16 dec 2018, 09:23

Afbeelding 


Goede morgen iedereen hier bij de seizoentjes... :wink:
een natte morgen en geen sneeuw gezien, maar goed,
't kan mooi zijn maar wie de baan op moet... wees voorzichtig
Hier is vannacht gestrooid... en alles is nat...
geen ijsbaan meer op de garages hierachter...
en de wind is ook wat minder :?

M-M, goed geslapen dan  :)... dat je eens een dagje niet eet is niet erg
je kan maar deugd van gehad hebben van je slaap...maandag langs mama...
En ja we geloven wel dat Gimly vanalles tekort komt,
zoals dat beestje allemaal vertelt... :lol: :)hij is echt te beklagen ocharme.
Maak er een mooie dag van vandaag :)

Ik ga plaats maken voor de andere seizoentjes...ik ga naar
de regenkamer, mezelf wassen en strijken...en de haartjes goedleggen

Voor iedereen een aangename dag vandaag
Het zal wel druk worden want ik geloof dat de winkels open zijn ... :roll:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

16 dec 2018, 12:56

Goede middag,

De winkels open, glad vergeten.
Dat gaat dan niet plezant zijn in het stad met de fiets.
We zullen seffens eens checken of we de bus kunnen nemen als alternatief.
Om 15:00uur concert in de kathedraal.
Moet alleen gaan, kaarten waren uitverkocht als vriendin erom ging.
Ik zal in het vervolg ineens voor de twee bestellen.

Ze zijn hier anders nog een regenbuitje aan het voorbereiden me dunkt.
Buienradar raadplegen voor vertrek ook al.

Het gekookte eitje met soldaatjes heeft gesmaakt deze morgen.
Ik heb redelijk goed geslapen.
Het zou kunnen dat het hier gesneeuwd heeft.
Buiten mijn weten dan.

Ik ben aan he prakkeseren hoe ik he tja aan boord leggen om de living zelf met nat water te kuisen morgen.
Als ik rap genoeg ben heeft ze boven nog niet gedaan tegen dat ik benden klaar ben.
Ik wil de kerstboom zetten dinsdag en dan moet die living fatsoenlijk gepoetst, ruiten inclusief.
Eer dat er daar terug deftig kan gepoetst is het weer 6 januari...

Ik heb vandaag heel veel geluk gehad.
Dat gekookt eitje had mij fataal kunnen zijn.
Ik kwam thuis van de bakker en vond dat het zo raar rook en zo warm was in de keuken.
Was ik vergeten het vuur uit te draaien onder de pan met water waar dat eitje in gekookt was.
Ik was nog net op tijd....
Ze zeggen van niet, maar ik moet toch gaan denken dat er iets mankeert in die hersenpan van mij.

Prettige zondag met wat jullie ook doen vandaag!