Welke matras is de juiste voor mij?

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.
MaLoReg

23 sep 2018, 09:44

Dat is de vraag??? 'k Zou 't niet weten en 'k ga zeker niet ff in een toonzaal op een bed liggen,
trouwens op die enkele minuten weet je het toch nog niet.
Dus: ben niet groot en lichtgewicht. Die matrassenhandel in Wilrijk stelde me de duurste voor
mss omdat ik wel wat rugpijn heb (2 gebroken wervels).
Hun keuze was: Kashmir Anotmic 1000 gel en die kost (90x200) 1.000,-euro.
Volgende zou zijn diezelfde K A maar met 700 gel (wat al die gel betekend weet ik ook niet)
Of als laatste voorstel Aero Pocket 598,-
Voor mij moet ze -hopelijk WEL maar denkelijk NIET nog zo'n 10 jaar mee, tenzij ik veel eerder
mijne kik geef.
'k Zit er al enkele weken op te broeden en kom er op mijn eentje niet uit-vraag daarom jullie advies aub.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

23 sep 2018, 11:40

MaLoReg;

Geen rekening houdend met de prijs zou ik kiezen in uw geval (rugpijn) voor de Aero Pocket.
En wel om volgende reden:
De Aero-matrassen bevatten een kern uit pocketveren. Elk veertje kan daardoor onafhankelijk reageren en een zeer hoge plaatselijke indrukking en comfort garanderen.
Pocketverenmatras (300 veren/m²)
7 Ergonomische comfortzones
Beide comfortlagen van 4cm Gelpulse
Bekleding
Afritsbare luxe dubbeldoek hoes met binnenhoes in polyester doorstikt met 400gr thermowatten voor een zachter comfortgevoel.
Ge gaat daarop slapen als een roos.
Dat is mijn keus nietwaar, verkies je een andere zal ook geen slechte zijn voor die prijs, maar wij zijn bij ons over een 2 tal maanden overgestapt op zo'n matras (zalig), mijn vrouw sukkelt ook met een slechte rug (dubbele hernia) ,heb haar nog niet over horen klagen ,was het niet goed had het rap genoeg gehoord :D :D
MaLoReg

23 sep 2018, 12:16

Véél dank Wardje. Tis dan nog de goedkoopste 598,- Dat zou een meevaller zijn.
MaLoReg

25 sep 2018, 08:14

Aero Pocket is besteld en zal geleverd worden eind oktober.
Dank voor het goede advies.
Topic mag gesloten worden aub.