Verstoord beeld TV en diensten van Telenet!

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
MaLoReg

26 sep 2018, 06:53

Mijn tv (grootbeeld Sony) kreeg enkele dagen geleden een verstoort beeld. Mijn buur deed iets aan de (prise?) en 't was terug ok. s'Anderendaag weer van 't zelfde: verstoord beeld-dat na een tijdje (nadat je tv af zette) terug normaal was. Vermits ik niet iemand ben die buren graag stoort belde ik (O15) voor techtnieker Telenet. Afspraak was voor gisteren tss 12.30 en 18 uur.
Blijf thuis en wacht....en wacht....Open dan mijn GSM (die altijd dicht staat omdat ik hem toch niet gebruik) en daar staat te lezen dat de man geweest was om 14.15!!!! NIET dus-die man is nooit aan de deur geweest. Weeral Telenet bellen: jullie weten hoe dat gaat: wachten wachten wachten en dan doorgestuurd naar een andere afdeling....en fin om het kort te maken, al zo'n 20 euro verknoeid aan in wachtrij te staan. Nu zou de technieker morgen komen tss 12.30 en 18.OO uur.
Sinds gisteren speelt mijn TV terug normaal......waarom dat is weet ik ook niet want ik kom daar niet aan. Héél normaal beeld zonder storingen.
Nu vraag ik me af moet ik nu weer Telenet bellen om te zeggen dat het niet meer nodig is? Ligt het aan de coax kabel? Géén idee? Was storing bij iedereen hier in de omgeving? Geen idee.
Dat bellen naar Telenet is een grote misérie (kostelijk) en een nieuwe coax kabel kost me ook weer 85 euro bij hen.
Nu weet ik niet wat doen? Wil zelf geen kabel gaan halen en mijn buur lastig vallen maar als het echt een probleem is wil ik ook niet zonder TV vallen.
Even jullie mening vragen!

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

26 sep 2018, 08:39

En als het probleem niet bij hun ligt kost het ook 85 euro Ik heb twee weken geleden een vraag gesteld via email en ik zou binnen twee werkdagen antwoord krijgen Twee weken verder heb ik nog niets gehoord Een kennis heeft het opgelost voor mij De factuur is altijd stipt op tijd  :twisted:
MaLoReg

26 sep 2018, 08:44

Idd zo is dat. Ik meldde ook dat die technieker een leugenaar was want hij beweerde aan de deur te zijn geweest terwijl dit onmogelijk was-ik bleef er speciaal voor thuis.
Dus ook op mijn melding kreeg ik 't antwoord: "binnen 2 dagen....."
Maar ja, nu heb ik nog geen antwoord ivm technieker afzeggen of niet: gisteren speelde ganse dagzonder problemen maar ja, de dagen ervoor waren er wel problemen, ik zette hem dan uit en toenwerkte het weer opnieuw etc etc.
(Kan zelf niet een coax kabel installeren-kom daar niet aan)

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

26 sep 2018, 09:05

Was die storing een bibberend stilstaand beeld?
Zo ja lag dit aan telenet daar iedereen hier in de buurt dit had.
MaLoReg

26 sep 2018, 09:07

Meen je dat??
Waarom zei Telenet dan niet dat het algemeen was in Antwerpen?
Ja, het was idd een stilstaand heel onregelmatig niet aan te zien beeld.
Als het dat was: moet ik hen dan weeral opbellen? De 015.....wachten wachten wachten........en dan doorgesluisd worden naar een andere afdeling.
Wat zou jij doen in mijn plaats?

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

26 sep 2018, 09:10

Sinds gisteren niet meer gehad.
Een kleine info had wel gemogen daar velen dachten dat het hun TV of box was.
MaLoReg

26 sep 2018, 09:11

Dus:  ik kan ze afbellen? Bevestig dit ff aub.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

26 sep 2018, 09:16

MaLoReg, maak toch gebruik van 0800 nummer

Afbeelding

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

26 sep 2018, 09:19

Alles is inderdaad blijkbaar opgelost.
MaLoReg

26 sep 2018, 09:43

Oh My God!!! Om O9.06 gebeld naar Telenet en NU juist  om Half tien hang ik in. Blyf even aan de lijn...........................wilde geloven dat k van de zenuwen ni meer weet hoe ge Blijf schrijft.
Wat een nachtmerrie.
Enfin, gisteren dus zouden ze komen, die man beweerde dus dat hij er was rond 14.30 en nu verneem ik dat idd die man helemaal niet geweest is omdat 'hij niet mag parkeren rond dit uur'. Dus ook weeral leugens om te zeggen dat hij er was. Aan de telefoon zei die helper dat ze enkel tot elf uur daar mogen staan. Dat klopt! Maar desondanks deze wetenschap gaven ze me toch voor de 29e afspraak tss 12.30 en 18.00 uur!!!!!! Begrijpen wie begrijpen kan.
't Zijn eerste klas knoeiers en bovendien dikke leugenaars.
Enfin: afspraak morgen is dus afgezegd. Ik vroeg nog om dit schriftelijk te bevestigen maar.......
dat kan niet natuurlijk.

Mijn DANK aan Danny die me het (hopelijk) GRATIS nummer bezorgde!

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

26 sep 2018, 09:48

Als er nog klanten zijn die de wachtdienst lieten komen voor dit euvel; Wie gaat dat betalen?
Konden die op de wachtdienst de storing niet melden met de vraag wat uw probleem was?
MaLoReg

26 sep 2018, 09:51

Dat is daar een totale SOEP en ikke dommerig belde dan gistern nog de ganse tijd naar het 015 nummer-heeft me veel geld gekost.
Hopelijk is nu alles terug normaal. Wat een PRUTSERS bij Telenet!!!!!

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

26 sep 2018, 11:13

Niet alleen Telenet hoor !
Bij zijn bezoek (Luxemburg) merkte mijn zoon dat zijn dataverbruik van de smartphone dubbel gefactureerd werd. Klacht bij Jim Mobile ... zelf simkaarten eens verwisseld en vastgesteld dat het inderdaad een Jim probleem was ... antwoord "klantendienst" ... sorry maar onze netwerkbeheerder heeft geen problemen vastgesteld !
En daar sta je dan, kun je een andere provider kiezen maar wat zal het dan weer worden ?

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

26 sep 2018, 13:46

ik ga hier geen reklame maken, maar proximus is en blijft nog altijd mijn favoriet.
een wijs mens is hij die weet dat hij niets weet.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

26 sep 2018, 18:14

sanne schreef:ik ga hier geen reklame maken, maar proximus is en blijft nog altijd mijn favoriet.
Onzin. Een provider beoordelen op een eenmalig probleem is larie. FYI ik heb beide in huis, Telenet voor internet, kabeltv en vaste telefoon, Proximus voor mobiele telefonie. Maandag a.s. geen internet en tv tussen 7h30 en 18h omdat Telenet glasvezel aan het aanleggen is, geen probleem voor mij want ik kijk geen tv voor halfelf 's avonds en ik ben nog steeds mobiel bereikbaar.
Maloreg heeft altijd met alles en nog wat problemen waar ze een enorm drama kan van maken.