Verstoord beeld TV en diensten van Telenet!

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

26 sep 2018, 22:49

Allez vooruit, MihelN dat is niet tof , ik citeer:

 Maloreg heeft altijd met alles en nog wat problemen waar ze een enorm drama kan van maken.

Zit daar maar in je eentje en zie maar dat je het opgelost krijgt.
Niet iedereen is even handig als jij bent.
Niet iedereen heeft zomaar iemand om naar te bellen.

Afgezien daarvan heb je met gelijk welke instantie miserie als je de klantendienst moet bellen.
Meestal krijg ik van Telenet toch een melding als er een storing of werken in de buurt zijn.
De paar keren dat ik heb moeten bellen en hulp nodig had voor een probleempje ben ik steeds goed geholpen geweest. Voor de tien keren dat die mensen hun werk naar behoren doen zijn er twee die niet opgelost geraken. Maar juist die twee keren worden dan uitvergroot op sociale media...Al de ander keren wordt er gezwegen.
MaLoReg

27 sep 2018, 07:16

Bedankt Helena!
Idd MichelN werk in de toekomst jouw frustraties af op gelijk wat maar niet op mensen.
Het is niet de eerste keer dat je bot reageert.

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

27 sep 2018, 18:09

Wij hadden begin deze week ook een 'blokjes'-beeld. Is vanzelf gekomen en (hout vasthouden) ook vanzelf weer over gegaan.
Ik ben ook niet graag van één provider afhankelijk. Daarom hebben wij ook Telenet voor internet en TV en Proximus voor mobiele telefonie.