Face Book !!

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...
MaLoReg

07 okt 2018, 08:23

"Mensen die je misschien kent"?
Zo moet ik er DAGELIJKS een vijftigtal verwijderen, mensen waar ik nog nooit van gehoord heb, die ik helemaalniet ken-namen uit 't midden oosten en van overal elders.
Hoe kan ik voorkomen dat 'k dagelijks zulke lange lijsten krijg? 

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

07 okt 2018, 08:24

MaLoReg schreef:"Mensen die je misschien kent"?
Zo moet ik er DAGELIJKS een vijftigtal verwijderen, mensen waar ik nog nooit van gehoord heb, die ik helemaalniet ken-namen uit 't midden oosten en van overal elders.
Hoe kan ik voorkomen dat 'k dagelijks zulke lange lijsten krijg? 
Geen facebook gebruiken!
MaLoReg

07 okt 2018, 08:26

Der moet toch een andere manier zijn? Als ik F/B stop zet dan mis ik al de foto's die mijn zoon
op F/B zet en dat wil ik ook niet. Maar ben 't beu dagelijks mijn tijd te verdoen aan al dat verwijderen.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

07 okt 2018, 10:08

MaLoReg,

je hoeft die niet te verwijderen laat die gewoon staan en negeer  die afbeeldingen.
Die komen erop bij iedereen, ik doe daar gewoon niets mee, dagelijks zijn dat andere .

of je kan klikken  op  het kruisje in de balk waar staat: bekijk alle vriendensuggesties dan zijn al die foto's weg in 1 keer.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet
MaLoReg

07 okt 2018, 10:10

Amaai das goei nieuws! Word die lijst dan niet té lang of geeft dat niks?
Daarnet weer opnieuw een hele lijst: zo'n 15 min bezig geweest met verwijderen.
Dus ik negeer gewoon?

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

07 okt 2018, 11:00

gewoon negeren dus niks verwijderen of ander klikken op het kruisje dat staat bij : bekijk alle vriendensuggesties

dan worden die niet meer getoond.

die afbeeldingen wisselen dagelijks maar blijven beperkt in aantal het worden er geen honderden.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

07 okt 2018, 11:29

Het woord zegt het zelf : SUGGESTIE.  Dat is gewoon een informatie die je krijgt, niet meer of minder. Dat krijgt IEDEREEN alle dagen! Trivialiteiten waar je je mee bezig houdt dan, je kan je tijd beter in iets anders steken!  :DFB wil nu éénmaal niet liever dan dat je veel vrienden hebt. Als je daar intrapt ....  :wink: