Thunderbird opent in PC niet in monitorscherm - OPGELOST

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

11 okt 2018, 15:08

Besten,

Ik open TH zoals gewoonlijk.
Dan verschijnt op de Taakbalk het icoontje van TH met een witte lijn eronder ten teken dat TH geopend is.

Maar.....
TH opent niet IN mijn monitorscherm !

Alle andere programma's die ik open verschijnen open in mijn monitorscherm.

En de vorige dagen heb ik niets van problemen gehad.

Heb daarjuist TH volledig verwijderd van mijn PC - heropgestart - en de laatste versie geïnstalleerd.
******   ALLES  HETZELFDE ALS HIERBOVEN  *****
Ik kan dus mijn mails niet bekijken en bewerken.

Graag een tip

Flamingo 8O :twisted:
Laatst gewijzigd door FLAMINGOGENT op 11 okt 2018, 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

11 okt 2018, 15:37

FLAMINGOGENT schreef:Dan verschijnt op de Taakbalk het icoontje van TH met een witte lijn eronder ten teken dat TH geopend is.
Wat gebeurt er als je op het Thunderbird icoontje klikt?

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

11 okt 2018, 15:56

Beste Hovel,

1. Icoontje op Taakbalk :
   * Op tikken - levert niets op. = alleen een witte lijn onder het icoontje ten teken dat het programma geopend is (is zo bij alle 
      programma's op de Taakbalk.)
   * Rechts klik toont schermpje : afsluiten enz... maar ook "Adresboek openen" = werkt en "Nieuw Bericht opstellen" = werkt

2. Icoontje op monitorscherm :  rechtse klik toont scherm met :
   * "Openen" - levert niets op.- = alleen een witte lijn onder het icoontje ten teken dat het programma geopend is (is zo bij alle 
      programma's op de Taakbalk.)
   * "Als Administrator uitvoeren" - levert niets op. - = alleen een witte lijn onder het icoontje ten teken dat het programma
       geopend is (is zo bij alle  programma's op de Taakbalk.)
   * "Bestandslocatie openen" - geeft de plaats weer waar TH is geïnstalleerd met alle onderdelen.

Gisterenavond heb ik TH normaal afgesloten en PC normaal afgesloten.

Flamingo 8O :twisted: :twisted:
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

11 okt 2018, 18:30

FLAMINGOGENT,

Gebruik een Thunderbird bijwerken :
https://support.mozilla.org/nl/kb/thund ... en-windows


Afbeelding
Sony
I Afbeelding SeniorenNet

FLAMINGOGENT
Lid geworden op: 09 apr 2006, 11:31
Locatie: Gent

11 okt 2018, 20:23

Besten,

OPGELOST !!!!!!!!!!!

Ik ben in mijn W10 naar de "Instellingen - Systeem - Beeldschermen" gegaan.
En wat zie ik daar : mijn monitor-beeldscherm staat er 2x vermeld.

1 x als ingesteld zoals ik het wens.
1 x als basisinstelling = ????????????????????????????????????????????

Ik heb die 2e (basis) geannuleerd en.............. zo heb ik maar 1 werkend beeldscherm meer.
En ................  Mozilla Thunderbird  werkt perfect zoals vroeger.

Flamingo  8O :D
W 10 - 64 bits -Moederbord Gigabyte GA-P55-USB3 ATX - Processor Intel Dual Core i5 - Grafische kaart Asus ENGT220/DI/1GD3 - Firewire Belkin F5U502EA - HDD Western Digtal 320 en 500 Gb - Mozilla Firefox en Thunderbird - Beveiliging AVAST