Nazomer

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

13 okt 2018, 18:25

Ons mieke heeft vandaag nog genoten van de heerlijke nazomer,het zonnetje deed deugd.
We moesten er nog van genieten,want misschien is het morgen wel gedaan. :D :D
Afbeelding
Afbeelding
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 okt 2018, 19:34

Hier genieten we er ook van hoor . We gaan terug wandelen langs de malelei . Daar kunnen ze los lopen en ze vinden het zo leuk . Straks wordt het er drassig en dan zie ik het niet meer zitten met die modderpootjes en modderbuik . 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

17 okt 2018, 16:30

Zondag nog heerlijk genoten met de hondjes . Sinds maandag geveld met koorts . Ben in jaren niet meer zo ziek geweest pffff. 


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

17 okt 2018, 17:23

Beste rebelle hopelijk hersteld ge snel.Voor de griep is het eigenlijk nog vroeg,maar niets is onmogelijk.
Laat de hondjes u nu maar eens troosten,verzorg u goed en de volgende fotos zijn met de ganse roedel en
een herstelde rebelle.
Groetjes
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

21 okt 2018, 20:18

Ik voel me nog een beetje slapjes . Maar heb intussentijd al veel in de tuin gewerkt . Het is snoeitijd he . En nu het nog droog is moet het gebeuren . 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

31 okt 2018, 16:38

Afbeelding

Met zijn allen heerlijk genoten van het zonnetje .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 nov 2018, 14:38

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We blijven genieten👍👍👍👍
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

09 nov 2018, 14:55

Dat zal wel, rebelle, in zo'n knisperig tapijt !
En  't baasje zal wel  "blaadjes plukken" zeker, als ze naar binnen komen ? ;-)

Jaja, zo blijf  je van  straat !  LOL

Grtjs

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 nov 2018, 17:09

Wiana schreef:Dat zal wel, rebelle, in zo'n knisperig tapijt !
En  't baasje zal wel  "blaadjes plukken" zeker, als ze naar binnen komen ? ;-)

Jaja, zo blijf  je van  straat !  LOL

Grtjs
Inderdaad , ik hoef me niet te vervelen deze dagen . Ik heb hier een paar decorateurs die de herfstsfeer binnenbrengen  .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?