Van You tube als bijlage in mail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

elsatje
Lid geworden op: 28 apr 2003, 22:38
Locatie: Brussel

17 okt 2018, 17:23

Dag iedereen, ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben geland, maar ga toch maar mijn vraag stellen. Ik zou een video van You tube willen versturen als bijlage in een mail. Mijn vraag is of dit mogelijk is en hoe moet ik dan te werk gaan. Bedankt voor wie mij kan helpen.
Heel veel liefde, heel veel vriendschap en een kusje voor de pijn, is voor alle zieke mensen nog steeds het beste medicijn.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

17 okt 2018, 17:35

elsatje schreef: Ik zou een video van You tube willen versturen als bijlage in een mail.
Je hebt die al naar je pc gedownl.?
Dan weet je ook hoe groot die video is?
Je weet dat je mailprogr. maar tot een beperkte grootte kan versturen en de provider (Telenet, Proximus...) ook zijn beperking oplegt?

Tot 2GB groot kan je simpel en gratis versturen via WeTransfer, wereldwijd bekend hiervoor.
https://wetransfer.com/
https://www.eenmanierom.nl/wetransfer/
Wil je groter dan 2GB versturen, dan moet bij WeTransfer betalen.

:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

17 okt 2018, 17:41

elsatje schreef:Dag iedereen, ik weet niet of ik hier op de juiste plaats ben geland, maar ga toch maar mijn vraag stellen. Ik zou een video van You tube willen versturen als bijlage in een mail. Mijn vraag is of dit mogelijk is en hoe moet ik dan te werk gaan. Bedankt voor wie mij kan helpen.
De video zelf stuur je natuurlijk best niet op, als dat al kan, maar wel de link (URL) naar de video.

Ga op YouTube naar de gewenste video,
Klik op Delen (rechts onder de video)
Klik in het nieuwe schermpje op het pijltje aan de rechterkant tot dat je E-mail ziet staan
Klik op E-mail. Uw standaard e-mail programma wordt nu geopend met er in de link (URL) naar de video.

Suc6

elsatje
Lid geworden op: 28 apr 2003, 22:38
Locatie: Brussel

17 okt 2018, 17:49

Hovel en Pcekspeer van harte dank. Ik zal dit morgen op mijn gemakske uitproberen en moest het niet lukken dan hoort u mij alvast weer.
Nog een fijne avond.
Elsatje
Heel veel liefde, heel veel vriendschap en een kusje voor de pijn, is voor alle zieke mensen nog steeds het beste medicijn.