De Withoeve en Thuis

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

24 okt 2018, 09:10

Hello de kijkers die fan zijn van Thuis op Eén.

Ik was gisteren toch heel verwonderd hoe de schrijvers van het scenario van die soap de ontdekking door Marianne van die verloren trouwring daar uit hun pen getoverd hebben. :roll:

Deze lag gewoon sinds dagen onderaan de laatste trede van de trap.

Wordt er dan in de Withoeve niet gekuist door Nancy?

Ik weet het, het is een soap, maar hadden ze geen andere "verdwijn/gevonden" truc kunnen bedenken?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

24 okt 2018, 15:08

Ik heb me die bedenking ook gemaakt. :D

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

25 okt 2018, 06:22

Ik ook Slecht gepoetst en nog slechter gezocht Maar niet vergeten het is een soap en het gaat hoe het moet gaan Steeds komen ook de juiste personen "toevallig" binnen als er iets gezegd word Maar ik kijk er toch wel graag naar hoor

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

25 okt 2018, 08:13

Dafke, ik zei het toch ook, dit is een soap ...

Wij kijken daar ook graag naar, het staat op de digicorder geprogrammeerd om geen aflevering te moeten missen, maar toch vinden wij dat de schrijvers hier toch slecht werk uit hun pen gehaald hebben of toch zeker niet goed nagedacht hebben, men kan toch regelmatig horen dat Nancy nog moet "koschen" (begot gemakkelijker uit te spreken dan te schrijven), is daar niemand verantwoordelijk om de geloofwaardigheid in het oog te houden ...

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

alloo
Lid geworden op: 14 jul 2006, 21:23
Locatie: mol

30 okt 2018, 18:33

In thuis worden wel meer foute gemaakt,het ene kind groeit ook sneller dan het andere,toch verschillen ze van geboorte maar enkele maanden,ik kijk er ook graag naar .
groetjes Fons

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

30 okt 2018, 19:57

Danny. schreef: is daar niemand verantwoordelijk om de geloofwaardigheid in het oog te houden ...
Oei oei, alsof dat met die ring het enige is dat niet geloofwaardig is!
Ik kijk ook trouwens, met een half oog en mijn verstand op nul.

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

31 okt 2018, 08:51

Wat ik het ergste vond dat ooit in thuis is gebeurd is Mayra die zomaar, precies heel gemakkelijk, de 2 babys verwisseld in de kliniek. De kliniek maakt zomaar een foutje bij het bloedonderzoek en op het einde Mayra zomaar weg en Waldek geeft Cloë aan de echte moeder. Voila en dat was het. Erg dat er zomaar iets in een soap komt.
Maar ja, we kijken maar verder.

Mijn opmerking heeft niets te maken met de ring van Rosa waar het hier over gaat. Met zo'n domme dingen kan ik nog eens lachen, zo van : ja, ik had het kunnen denken. Problemen tussen Marian en Rosa en die zullen wel steeds terug komen. 

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

31 okt 2018, 09:20

Je moet vooral niet te veel nadenken over die foutjes en fouten want dan ga je je ergeren en kijk je niet meer. Wij hebben jaren niet gekeken. Zijn pas terug beginnen kijken nadat de baby's verwisseld waren. Paar woordjes uitleg van mijn schoondochter en we waren weer helemaal mee.
Fazal

31 okt 2018, 11:53

Volg het ook, met plezier.
Maar ben wel al benieuwd naar de achtergrond dat ze ons nu gaan voorschotelen met Frank en Simonneke in (zgz) Amerika.
Het zal wellicht niet beter zijn dan die keer dat ze op verlof waren in het zonnige zuiden.
Ik zie de Frank nog zitten , met een kartonnen decor met o.m. zonnebloemen achter hem.
Vond ik toen toch een beetje te veel van het goede.  8O

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

31 okt 2018, 12:13

Thuis is tegenwoordig gewoon verstand op nul en gewoon kijken en af en toe genieten. Er zitten een paar prachtacteurs in. Zoals de Leo deze week ook heeft laten zien.  Het kan beter, 't heeft al slechter  geweest. Wat moeten ze nog allemaal vertellen en bedenken om ons bezig te houden?

Artesia
Lid geworden op: 11 feb 2004, 11:37
Locatie: ergens ten velde

01 nov 2018, 12:45

Prima Vera schreef:Thuis is tegenwoordig gewoon verstand op nul en gewoon kijken en af en toe genieten. Er zitten een paar prachtacteurs in. Zoals de Leo deze week ook heeft laten zien.  Het kan beter, 't heeft al slechter  geweest. Wat moeten ze nog allemaal vertellen en bedenken om ons bezig te houden?
Misschien wat inspiratie halen bij 'Sturm der liebe'
Daar is het nog nooit saai geweest!  :D

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

01 nov 2018, 13:09

het is en blijft een soap mensen,ik ben
ook een vervente kijker van thuis,en inderdaad
er gebeuren daar blunders :?. voor mijn part mogen er zelfs ,
een paar acteurs uit die soap verdwijnen....amai die zaagt nogal...
bob  van boowie :roll:
judith
en hebben jullie er al eens bij stilgestaan ,hoeveel personeel
er werkt in de withoeve :?: :lol: :lol: :lol:
kaat,nancy,kobe,taxi chauffeurs  ,daar wordt nogal veel geld verdiend
volgens  het geen er daar komt eten????  veel reservatie's ja
maar nooit geen luis te zien :lol: :lol: :lol:
ze eten daar aleen maar pannekoeken . efin soit,
we gaan der niet van wakker liggen.
benieuwd of frank en simonneke  8weken uit de reeks verdwijnen;
want ze gaan voor 8weken naar Amerika 8O(café america denk ik)
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

01 nov 2018, 14:06

Artesia schreef:
Prima Vera schreef:Thuis is tegenwoordig gewoon verstand op nul en gewoon kijken en af en toe genieten. Er zitten een paar prachtacteurs in. Zoals de Leo deze week ook heeft laten zien.  Het kan beter, 't heeft al slechter  geweest. Wat moeten ze nog allemaal vertellen en bedenken om ons bezig te houden?
Misschien wat inspiratie halen bij 'Sturm der liebe'
Daar is het nog nooit saai geweest!  :D
:lol: :lol:

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

01 nov 2018, 14:14

Ben eens benieuwd of Tamara zwanger is en van wie? 
Dat gaat nog vonken geven als het per abuis een donker kindje wordt. :lol: :lol: :lol:
Fazal

01 nov 2018, 15:21

Zal natuurlijk een donker kindje worden, anders wordt het wat eentonig.
En niet te vergeten, Zozef is er al uit, en die moet dus vervangen worden.  :wink: