Kruiden gezocht

Er is geen oprechter liefde dan de liefde voor lekker eten (George Bernard Shaw - 1854)

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

01 nov 2018, 07:24

Weet er iemand een online shop waar je de bekende Antwerpse (Schoten) kruiden "Evl**r" kunt kopen ofwel bij een bedrijf/zaak/vestiging/supermarkt in het Waasland a.u.b. ?

Ik bedoel dan een compleet assortiment.

De kruiden (zakjes) zouden nagenoeg bij alle slagers verkrijgbaar zijn, maar in de praktijk is dit helemaal niet juist, toch niet in mijn regio.

Bedankt voor een tip.  :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

denlowie
Lid geworden op: 10 mei 2004, 18:05
Locatie: gent

01 nov 2018, 10:39

Waarom mail je niet eens naar Evlier ???

Die gaan je met alle plezier zeggen waar je ze kan krijgen !
Ervaring is als een tandenstoker, niemand wil de jouwe gebruiken. (R.Dorgeles)

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

01 nov 2018, 21:53

denlowie schreef:Waarom mail je niet eens naar Evlier ???

Die gaan je met alle plezier zeggen waar je ze kan krijgen !
Dat deed ik al en kreeg als antwoord dat ze enkel als groothandel hun produkten verdelen naar de slagers toe.

Blijkbaar is die verdeling niet zo compleet als ze willen doen geloven. Vandaar dat ik graag had geweten welke handelszaak, kleinhandel zeg maar, die die kruiden verkoopt aan de eindgebruiker. 
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !