EVRM: Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 nov 2018, 13:28

PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 nov 2018, 14:58

Interessant.
Artikel 2.2.c :
De Europese politiekers hebben dus mooi voorzien dat er met scherp geschoten mag worden op eigen volk als hun positie in gevaar komt.
Vermoedde ik al lang, maar nu zie ik het hier zwart op wit staan.
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

22 nov 2018, 20:43

maior domus schreef:Interessant.
Artikel 2.2.c :
De Europese politiekers hebben dus mooi voorzien dat er met scherp geschoten mag worden op eigen volk als hun positie in gevaar komt.
Vermoedde ik al lang, maar nu zie ik het hier zwart op wit staan.
De voorbode hiervan, zien we actueel met hoe de overheid reageert op de brandstofprijsprotesten van de gele hesjes.
Het volk roert zich stilaan, er broeit wat.
Het zal nog lang duren eer er hier echt een volksopstand van komt, want de Vlaming is een slaafs en geduldig volkje.
Maar als de vlam in de pan slaat, zullen onze politiekers niet aarzelen om op eigen volk te laten schieten!

Waren ze maar eens zo kordaat tegen die horden vreemdelingen die illegaal ons grondgebied binnendringen!
Ondank is 's werelds loon
Fazal

05 dec 2018, 14:07

maior domus schreef: 
Het zal nog lang duren eer er hier echt een volksopstand van komt, want de Vlaming is een slaafs en geduldig volkje.
Zo is dat!
Als er ooit 'ééntje' zal recht staan, zal hij door de anderen aan de schandpaal worden genageld.
Tenzij hij wint natuurlijk, hetgeen totaal uitgesloten is, dan zou hij als keizer van alle Vlamingen worden uitgeroepen.
Maar veel steun van zijn volksgenoten zal hij in ieder geval NIET krijgen, integendeel zelfs!
Ice

05 dec 2018, 14:34

Fazal schreef:
maior domus schreef: 
Het zal nog lang duren eer er hier echt een volksopstand van komt, want de Vlaming is een slaafs en geduldig volkje.
Zo is dat!
Als er ooit 'ééntje' zal recht staan, zal hij door de anderen aan de schandpaal worden genageld.
Tenzij hij wint natuurlijk, hetgeen totaal uitgesloten is, dan zou hij als keizer van alle Vlamingen worden uitgeroepen.
Maar veel steun van zijn volksgenoten zal hij in ieder geval NIET krijgen, integendeel zelfs!
Inderdaad, Fazal.

Linkiewinkies en linkse ratten nagelen telkens iedereen die ook voor hén opkomt zelf aan de schandpaal - ze spuwen dus op zichzélf 8O....marginaal en oerdom dat ze zelfs dát niet inzien en daarbij telkens in hun eigen voet schieten - daardoor speelt de politiek naar believen verdeel en heers en kan de politiek doen wat ze wil, zelfs tegen de wil van de meerderheid door deze zielepoten die zichzelf afschieten.....het zou hilarisch zijn als het niet zo zielig is.

Een voorbeeld dat dit perfect illustreert is zangeres sinead o'connor, bekeerde kopvod die nu walgt van en blanke mensen haat, maar vergeet dat ze zélf BLANK is én blijft en dus zichzelf haat en van zichzelf walgt??  :roll:

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

05 dec 2018, 14:45

Die een of ander gewauwel wil volgen?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/12/05 ... n-voor-vn/
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 dec 2018, 09:49

Franse regering verwacht "zeer zwaar geweld".
Ocharme toch, hoe zou dat nu allemaal komen?
En daarbij, van welke kant zal dat "zeer zwaar geweld" komen?
Van de ongewapende burgers of van de staat???
Het gaat niet lang meer duren eer de staat met scherp op haar onderdanen schiet:
Zie titel 1, artikel 2, punt 2C, van het EVRM.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/fr ... ~a9933f21/

Ik hoop dat de straten zullen branden.
Ook in Brussel.
Burgeroorlog NU !
Want premier Michel gaat immers in Marrakech de oorlog verklaren aan zijn onderdanen in den Belgique.
Ondank is 's werelds loon

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

06 dec 2018, 10:28

"ik hoop dat de straten zullen branden" en "burgeroorlog NU" straffe taal. Wat met die mensen die in die straten wonen? Wiens auto voor de deur staat, wie daar als winkelier werkt? Daar aan gedacht? Je zou anders praten moesten ze jou auto in brand steken, je ruiten ingooien, of met kasseien naar je hoofd gooien.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 dec 2018, 11:15

Ik wens natuurlijk niet toe dat winkeliers en andere hardwerkende mensen getroffen worden.
Maar de overheidsgebouwen mogen geviseerd en gevandaliseerd worden.
Want de overheid viseert en schandaliseert ons.
Dat de herstellingen met belastingcentjes moeten gebeuren, dat nemen we er dan maar bij.
De gele hesjes geven in ieder geval het signaal dat we het spuugzat zijn.
Ondank is 's werelds loon

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

06 dec 2018, 11:19

Horus1 schreef:"ik hoop dat de straten zullen branden" en "burgeroorlog NU" straffe taal. Wat met die mensen die in die straten wonen? Wiens auto voor de deur staat, wie daar als winkelier werkt? Daar aan gedacht? Je zou anders praten moesten ze jou auto in brand steken, je ruiten ingooien, of met kasseien naar je hoofd gooien.
Da's waar wat je zegt Horus. Maar het zal er van komen : de mensen zijn het kotsbeu om dat gefoefel en gekonkel, dat gekruip en die onverschilligheid voor het eigen volk te ondergaan. Het zal een zeer gerechtvaardige woede zijn die uitbarst, zoals La Revolution eind 18° E.
Zij, die leven met een politieke wedde en een komfortabel leventje stekken, staan 1000-den kilometer van de "volkstoestand" af. ZIJ gaan eens eventjes gaan beslissen dat de bevolking moet inleveren terwijl zij zichzelf de broodnodige opslag toekennen.
Het is jammer dat ik gehandicapt ben, anders was ik allang naar buiten gekomen.
Ik vind dus dat MD vertolkt wat er onder de mensen leeft.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 dec 2018, 12:02

maior domus schreef: Ik hoop dat de straten zullen branden.
Ook in Brussel.

Burgeroorlog NU !

.
Oudstrijder 14-18 en 40-45?
Jan Zonder Vrees heeft heimwee naar....goede tijden...?

De staatsveiligheid checkt al langer dan vandaag "opruiende taal" van welke strekking dan ook.
Robots hebben u al in het vizier, maior domus, zijt maar gerust. Héél gerust!

Afbeelding
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 dec 2018, 12:21

vercingetorix schreef: Ik vind dus dat MD vertolkt wat er onder de mensen leeft.
Dat denk ik ook, vercingetorix.
Jammer dat ik niet het charisma heb van Pim Fortuyn.
ik zou anders graag zijn plaats innemen, in België dan.
Maar niet om te worden afgeknald door een groene linkiewinkie of een vreemdeling natuurlijk.
Ondank is 's werelds loon

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 dec 2018, 12:49

maior domus schreef: Maar de overheidsgebouwen mogen geviseerd en gevandaliseerd worden.
.
En dat zijn volgens jou dus allemaal leegstaande gebouwen waar geen mensen rondhangen?
Je gaat eerst, als goede patriot, vragen of de mensjes naar huis willen gaan en dan al die gebouwen, platgooien, platbranden...?
Je gaat dus met alle plezier aanslagen plegen op eigendommen die andere belgjes met hun zuurverdiende centjes betaald hebben?
Waar ben jij in de leer geweest? Ver van hier ergens?

Dus "opkuisen" zoals beschaafde belgjes roepen en tieren?

Iedereen "opkuisen" behalve... jezelf natuurlijk...?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

06 dec 2018, 12:51

[quote="maior domus"
Jammer dat ik niet het charisma heb van Pim Fortuyn.
ik zou anders graag zijn plaats innemen, in België dan.
Maar niet om te worden afgeknald door een groene linkiewinkie of een vreemdeling natuurlijk.[/quote]

Maar om andere belgen af te knallen zoals je hierboven duidelijk maakt...
Mocht je het vergeten zijn:

Ik hoop dat de straten zullen branden. 
Ook in Brussel. 
Burgeroorlog NU ! 
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

06 dec 2018, 13:00

""Burgeroorlog NU !
Want premier Michel gaat immers in Marrakech de oorlog verklaren aan zijn onderdanen in den Belgique."

Zouden sommigen hun eigen gezever wel eens nalezen? Dat extreem rechts het gedoe van de gele hesjes wil recupereren weten we al een tijdje. Maar die gele hesjes komen totaal niet op straat vanwege vluchtelingen of migratie maar wel vanwege de stijgende prijzen van het dagelijkse leven, vanwege een niet aflatende stroom van open en verdoken belastingverhogingen, vanwege de niet meer te overbruggen kloof tussen extreem rijk en de gewone mensen, vanwege die wereldvreemde  zonnekoning en zijn gevolg in  het Elyseé.