Camera van smartphone Sony Xperia XA1 (G3121) werkt niet .

Vragen/antwoorden betreffende
gsm, gps, Ipod, Ipad,smartphones, tablets...

Willy43
Lid geworden op: 07 nov 2018, 18:04
Locatie: Jabbeke

07 nov 2018, 18:21

Geachte,
De camera van mijn smartphone werkt niet meer. Aankoopdatum 11/10/2017. 2 jaar garantie.
Ik heb het toestel in juli 2018 al in herstelling gegeven bij Sony. Na herstelling heeft mijn camera +/- 2 weken gewekt en nadien was het terug hetzelfde, zijn de : - Camera reageert niet
                                                                                         of
                                                                             - Fout. De camera wordt mogelijk gebruikt door een andere applicatie.
                                                                                         Sluit de applicatie en probeer opnieuw.
Ook een softwarereparatie via mijn computer heeft mijn camera enkele dagen kunnen doen werken.
Nu krijg ik de camera nu en dan nog eens in werking met mijn toestel uit-en in te schakelen.
Heeft iemand kennis van die problemen en zo ja, wat was uiteindelijk de oplossing ?
Dank bij voorbaat.

Met vriendelijke groet,

            Willy43

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

08 nov 2018, 16:01

Oplossing:
Terug naar de winkel, tenslotte is dit garantie.
Sorry,  maar je bent wel laks hé, je zegt zelf heeft na herstelling in Juli dit jaar maar 2 weken gewerkt,
je had dan terug moeten gaan en niet wachten tot november hé.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol: