Diabetis

Vragen/antwoorden betreffende ouderdom

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

13 nov 2018, 18:38

Hallo , zijn er mensen die de nederlandse website kennen "ziektevrij leven " , zij beweren dat mits een speciaal dieet je na 12 weken je diabetis  verdwijnt en je geen medicameten meer moet nemen.
Groeten
Spelertje

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

13 nov 2018, 19:41

spelertje schreef:Hallo , zijn er mensen die de nederlandse website kennen "ziektevrij leven " , zij beweren dat mits een speciaal dieet je na 12 weken je diabetis  verdwijnt en je geen medicameten meer moet nemen.
Groeten
Spelertje
Als dat waar was zou er geen diabetes meer zijn. Laat je toch niets wijsmaken. Een gezonde voeding is voor een diabetespatiënt van essentieel belang, zeker en vast. Maar geen medicamenten meer? Geen diabetes meer? Weet je bij wie dat wel kan voorkomen? Bij obese mensen, ik heb 2 kozijns die beiden 150 kg wogen en diabetes hadden. Beiden hebben een maagverkleining laten uitvoeren. Eéntje is medicatievrij maar met hetgeen hij drinkt zal het niet lang meer duren vooraleer hij terug aan de pillen is. De andere dient ook geen insuline meer te spuiten noch medicatie te nemen. Een broer van een vriendin van mij was ook zo zwaar en liet ook een maagverkleining uitvoeren, is héél véél afgevallen en is ook medicatievrij.  

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

14 nov 2018, 11:26

Ja Prima Vera dit weet ik wel het geen je zegt , maar het was maar om te zien of er nog personen waren die hun E mails ontvangen ,ter info , het is een dure zaak , ongeveer 200 € voor een zogezegde cursus met speciale voeding programma .
Groetjes
spelertje

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

14 nov 2018, 12:01

spelertje schreef:Ja Prima Vera dit weet ik wel het geen je zegt , maar het was maar om te zien of er nog personen waren die hun E mails ontvangen ,ter info , het is een dure zaak , ongeveer 200 € voor een zogezegde cursus met speciale voeding programma .
Groetjes
spelertje
 Je zegt toch zelf dat het een "dure zaak" is voor een "zogezegde cursus" .
 Bij mij doet zoiets direct een lampje branden. Ik denk dat die gewoon "gebakken lucht" aanbieden.

spelertje
Lid geworden op: 08 jan 2008, 13:47
Locatie: Bissegem

14 nov 2018, 15:11

Flupke2 , juist daarom wil ik het hier op seniorennet zetten , ik ben daar ook maar toevallig opgekomen , ik ben zeker geen koper en ook geen gelover , daarbij het zijn twee hollanders die dat verspreiden .

Groetjes
Spelertje