Herhalingen

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

Iemand Anders
Lid geworden op: 16 mar 2014, 18:48
Locatie: Ieveranst Anders (Prov. Midden Brabant, VL.)

22 nov 2018, 21:27

Ik heb eigenlijk niks tegen herhalingen, alleen volgen ze elkaar te rap op, ik was blij om "allo allo" nog eens te zien, maar nu is het al de 3de keer op een rij ( ik spreek hier over Caz , maar het gaat ook over de BRT met de kampioenen bvb en de andere zenders).
Ik had gehoopt bij wijze van herhaling eens "Are You Being Served" te zien, als afwisseling , maar helaas .
Het gaat hier specifiek over humor he, de enige series die ik volg (ik heb nog geen nieuwe gezien die mij iets deden).
Nog een paar van die eindeloze herhalingen : Friends, Married With Children, Backeljau, vul maar aan...
En die toestanden in Kongo (toen nog met een "K" geschreven) zie ik ook wel (en andere op Canvas, behalve die waar ik mij aan erger) .
Zo, dit was mijn bijdrage om ook eens aan de klaagmuur te staan :P
A; My dog has no nose.
B: How does it smell?
A: Terrible!

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

22 nov 2018, 22:22

Iemand Anders schreef:Ik had gehoopt bij wijze van herhaling eens "Are You Being Served" te zien, als afwisseling , maar helaas .
Ha, de pussy van mrs Slocombe! Ik geloof niet dat er nog veel in leven zijn van de oorspronkelijke cast. Niet getreurd, er zijn nog hopen goeie series terug te vinden op joetjoep.
Al was het maar dat https://www.youtube.com/watch?v=jG1IA03BzLc Harry Enfield en Kathy Burke een geweldig duo vormen, hopelijk is het niet too intellectual: https://www.youtube.com/watch?v=AQkSe1zqUAI
Van "Yes minister" en "Yes prime minister" zijn de beste afleveringen makkelijk terug te vinden, idem One Foot in the Grave, Blackadder en Falty Towers was net nog op Caz.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

23 nov 2018, 16:54

Je zal het met nog eens Wallander moeten doen op één tenminste. Herhaling van seizoen 1 aflevering 1 :D
Fazal

23 nov 2018, 20:55

Voor de info over "Play".
Bedankt Voorn en Helena. 

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

24 nov 2018, 12:37

Helena van Troje schreef:Je zal het met nog eens Wallander moeten doen op één tenminste. Herhaling van seizoen 1 aflevering 1 :D
Dat is wel de Britse versie met de nogal neuzelende Kenneth Branagh die blijkbaar iets te veel op method acting terugvalt, al is dat een persoonlijke mening.
Neen, doe mij maar Krister Henriksson uit de originele serie.

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

24 nov 2018, 14:33

MichelN voor één keer zijn we het eens met elkaar :wink:

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

26 nov 2018, 09:03

Mij kan de politieserie 'Trapped' op NPO2 wel bekoren . Afgelopen zaterdag de eerste aflevering gezien . Lekker sec.

De eerste 2 afleveringen van de serie Cardinal heb ik ook opgenomen . Het eerste seizoen vond ik ook goed . Vandaar..
'Undercover' eveneens op NPO2 staat ook al gepland .

Voor mij geen Amerikaanse  politie -en  zo goed als alle andere series- behalve dan  uitzonderingen zoals  'bvb. Little Big lies  , Game of Thrones ,  Mr.Mercedes , The Handmaid' s Tale.

  Vanity Fair als tussendoortje  en 'Vikings (Iers Canadees ) en Poldark (Brits) kan ook voor mij .

In het  vernieuwde Play aanbod ga ik  The Sopranos meepikken en  Six Feet Under . Allemaal al eens uitgezonden maar door omstandigheden destijds niet kunnen bekijken . Misschien ook The Walking Dead . Er staan trouwens nog andere 'goodies' die men kan meepikken tussen het aanbod.

Voeg daar kwissen zoals 2 voor 12 (blijft altijd goed) en Met het Mes op Tafel ook nog maar aan toe.
De Afspraak , en een aantal andere duidingsprogramma's en maatschappelijke docu's die men zowat dagelijks op de Nederlandstalige zenders kan vinden.


Pff...... Ik denk niet dat ik uit armoede naar herhalingen van De Kampioenen zal moeten zien :D Wat valt er te klagen ? Ik heb tijd te kort .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

26 nov 2018, 10:08

Ik ben nog altijd niet mee hoe die play werkt. Het enige wat ik daar mee doe is in uitgesteld kijken een programma bekijken. Wat ik echt wil zien neem ik dan dikwijls voor de zekerheid nog op.

Het is soms ook erg onredelijk verdeeld. Maar uiteraard gaan concurrerende zenders niet met elkaar afspreken wie wat wanneer uitzend. Ik begin maar te kijken na het avondeten. Overdag heb ik mijn bezigheden.
En raar maar waar, als ik dan al eens overdag tv kijk dan heb ik een soort schuldgevoel van eigenlijk zou ik iets nuttigers moeten doen. 
Fazal

26 nov 2018, 12:48

Play zit in TV-theek.
Daar kan je verschillende genres vinden.
Series, films, docu, enz... .
Je klikt dan gewoon op wat je wil bekijken.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

26 nov 2018, 12:59

het dient allemaal om iedereen naar de extra betalende te sturen
dat is het hele verhaal en bedoeling
en dan kunnen ze de gewone afschaffen net zoals ze dbv-t afgeschaft hebben
weeral geld uitgespaard om de zakken te vullen van ....
Fazal

26 nov 2018, 20:57

Zit er dik in, en zou dus goed kunnen Verhaegen. 
.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

26 nov 2018, 21:50

dat is iets dat ze al héél lang willen hoor , en wees gerust dat komt er
betalen voor elk programma dat je bekijkt

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

26 nov 2018, 22:16

Dan zullen ze aan mij niet veel verdienen, want ik heb het 42 jaar en langer zonder tv gedaan, dat kan best terug zo gaan.
Dank aan degene die hier Cardinal vermeldde. Ik heb er daarstraks met plezier naar gekeken.
Nu nog het eerste seizoen ergens kunnen oppikken en dan zijn we er.

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

27 nov 2018, 08:27

Bwa , dat 'betalende'  van 'Play' valt nog mee hoor zeker wanneer men het gemak in 'uitgesteld' kijken erbij voegt .

Toch tof dat men een programma  zonder probleem kan uitkijken en dan probleemloos een ander programma dat al gestart is  kan aanvatten.?  Dat men ook tot een week terug kan voor alles met een 'krolletje' achter de titel is ook top !
Voeg daarbij hun aanbod in de TV Theek die men dan 'gratis' bekijkt en dan wordt die 10 Euro die men per maand betaalt heel goedkoop voor de service .

Ga met twee  personen 1 drankje  bier van wat hogere gisting drinken in een café en je 10 euro is al weg  !  . Wanneer men er  voor dit bedrag de mogelijke uren aan kijkplezier mee vergelijkt is de som snel gemaakt .
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

27 nov 2018, 09:15

allemaal mooi en wél hoor
maar bedenk wél dat het véle kleintjes zijn die één groot maken
en dat er toch mensen zijn die het soms moeilijker hebben door dergelijke ....

dat drankje van hoge gisting is goedkoper in de winkel (kun je gaan zitten waar je zelf wil )
en die optie is der niet met betaal tv !