Een vraag over pantalons kopen voor kleine, volslanke dames

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.
alfa

24 nov 2018, 06:58

Beste dames van +/- 1 m 58 à 1 m 60 met een maatje meer en een appelfiguur, mag ik jullie mijn broekenprobleem voorleggen ?
Tot voor enkele jaren kon ik in de winkels in mijn regio broeken kopen met zogenaamde 'korte zithoogte'.
Maar tegenwoordig lijken de winkels deze maten niet meer te volgen. ( 22K is de korte zithoogte versie van de maat 44 ; 24K is de korte zithoogte versie van maat 48....)
Ik heb de laatste weken diverse dameskledingzaken bezocht en heel veel broeken gepast ; maar geen enkele broek kunnen kopen , omdat de tailleband van deze broeken mij tot het oksel reikt.
In een paar winkels werd bekeken 'of' een retouche mogelijk was , maar de weg te werken stof + zakken lieten dat niet toe.
Ik veronderstel dat hier dames meelezen die een gelijkaardige lichaamsbouw hebben .
Van hen zou ik graag vernemen welke merken/type broeken nog in de handel zijn die aan mijn vraag beantwoorden.

Ik veronderstel dat het opnoemen van een merk hier wél mag , maar dat er geen winkels mogen vermeld worden .
Dames die een goede suggestie hebben kunnen mij ook altijd een PB sturen.

Alvast bedankt !