abonnement deel 2

Vragen/antwoorden betreffende recht.

swasasje
Lid geworden op: 09 mei 2005, 21:40

28 nov 2018, 19:42

Ik wil mijn abonnement op mijn krant opzeggen, op mijn laatste betalingsuitnodiging van het abonnement stond ( in héél kleine lettertjes) dat moest gebeuren, minimaal 1 maand voor het einde van het lopend contract. Opzeggen kan enkel telefonisch!.

Intussen heb ik ongeveer 5 of 6 keer een poging ondernomen om telefonisch in contact te komen met desbetreffend nummer, de eerste keer was op een zaterdag, en dat begrijp ik. De volgende keren kwam ik in een keuze menu ( opzeggen keuze 6) terecht en kreeg een wacht muziekje ( Méér dan 10 min.!!!) en gaf het telkens op.

Ik zetten mijn probleem op seniorennet (zie mijn topic van vrijdag 23/11) waar men mij een site gaf om mijn abonnement op te zeggen. Ik doe dit ( wat mij €5.99 kost!!), en denk (hoop) dat mijn probleem opgelost is. Wat buiten de vindingrijkheid van de krant gebeurd.
Vandaag krijg ik volgend antwoord op mijn op zegging.:

Betreft abonnement: xxxxxxx
We hebben uw schriftelijk verzoek tot stopzetting goed ontvangen en vinden dit uiteraard jammer te vernemen.
Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 1 maand voor de einddatum van het abonnement. 
U kan ons bereiken op weekdagen van 8 uur tot 17 uur op het nummer xxxxxxx, kies vervolgens voor de optie stopzettingen.Enkel na telefonisch contact kunnen wij een stopzetting noteren. Gelieve uw verzoek daarom telefonisch te bevestigen. 
Wij helpen u dan graag verder.
Dus ik zal (morgen laatste dag v/d maand?) een halve dag naar een muziekje van keuze menu 6 moeten luisteren, en zal misschien nog meer dan € 5.99 telefoon kosten.
Volgens mij zit er achter keuzemenu nr 6 gewoon niemand.
Grts
Swa

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

29 nov 2018, 10:46

swasasje schreef: Volgens mij zit er achter keuzemenu nr 6 gewoon niemand.
Jawel, daar hebben ze een pluchen aap achter de telefoon gezet.
Ondank is 's werelds loon

swasasje
Lid geworden op: 09 mei 2005, 21:40

30 nov 2018, 16:55

Namiddag toch nog eens (vruchteloos) geprobeerd om contact te maken, en het enige wat ik heb is: weer 10 minuten belkrediet kwijt.............