Gent

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Fazal

10 dec 2018, 13:02

Het circulatieplan, en hoe het NIET moet!

https://youtu.be/lFh2UpzdWHQ

En ja natuurlijk zijn er meer voor dan tegen.
Maar dat zijn dan de centrumbewoners zelf.
Ik kan hen ergens begrijpen, maar de verkeersproblematiek heeft zich naar de ring verplaatst .
Daar kan het momenteel, in de spitsuren, en zelfs daarbuiten, bijna niet erger zijn.
En het zal toch nog erger worden, want er komen meer en meer knips bij..
Laatst gewijzigd door Fazal op 10 dec 2018, 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Fazal

10 dec 2018, 15:45

Tja Fritz, als je slechts af en toe een bezoeker bent, dan stoor je je meestal aan al die gedrochten niet. 
Of in ieder geval toch niet zo erg. Het kan zelfs gebeuren, dat het door sommige bezoekers niet eens, of niet meer  wordt opgemerkt.

Maar u hebt waarschijnlijk ook al meer dan eens in de Veldstraat gewandeld? En ...?
Dat noemt men hier een winkel-wandelstraat. 

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Fazal op 10 dec 2018, 15:56, 3 keer totaal gewijzigd.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

10 dec 2018, 15:50

Ja hoor maar aangezien ik geen naaldhakken draag valt dat wel mee  :wink:
Maar ik hou me meestal op in de buurt van het Patershol,  de Vooruit en de universiteitsbuurt.
Fazal

10 dec 2018, 16:17

Haa ..., tons est goed ..., want 't zijn die verdomde naaldhakken die overal de kasseien uit elkaar wrikken.  :?  :D

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

10 dec 2018, 19:16

:D
Fazal

10 dec 2018, 20:22

frits1955 schreef: ik hou me meestal op in de buurt van het Patershol,  de Vooruit en de universiteitsbuurt.
Ha ja, nu ge 't zegt, in het Patershol liggen de kasseien beter. En idd, liefst ook daar, geen naaldhakken dragen.
Ze hebben daar zelfs aan alle ingangen borden geplaatst met als opschrift:
"Opgepast! Naaldhakken, op eigen risico".
"De stad draagt geen verantwoordelijkheid".

Ach, niet erg ..., eigenlijk doen ze dat toch nooit.  :roll:


Afbeelding
Fazal

16 dec 2018, 12:39

Eerst verkozen en op handen gedragen, een paar weken nadien al, uitgespuwd!?
En zo gaat het overal ter wereld. Gejuich door de kiezers omdat hun uitverkorene(n) verkozen is (zijn).
Maar na een bepaalde tijd van leiderschap, worden ze door diezelfde kiezers uitgejouwd, verguisd, soms fysiek belaagd, en ja ..., in sommige landen, zelfs vermoord!?

Het is als leider natuurlijk onmogelijk iedereen te plezieren, maar de meeste leiders doen dan ook meer slecht dan goed, en al zeker veel minder goed dan verwacht. En gezien mensjes van verandering houden, ware het misschien beter elk jaar verkiezingen te organiseren!?
Verandering van spijs doet eten, zegt het spreekwoord.
En eerlijk gezegd ..., dat spreekwoord lijkt mij, ook in dit geval, niet zo ver gezocht.

https://www.hln.be/regio/gent/van-een-s ... ~abf4be84/
 

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

18 dec 2018, 20:05

:twisted:  VLD Gent is  ROT