Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

14 jan 2019, 07:43

goeie morgen allemaal
proficiat Michelly met je verjaardag en Bambi ook
straks naar de oogarts


Afbeelding
Laatst gewijzigd door meme-rietje op 14 jan 2019, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

veve
Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Locatie: W-Vl

14 jan 2019, 09:02

Afbeelding
Voor Michelly hiephiephiephoera 🍾🥂💋
One life...live it !

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

14 jan 2019, 09:02

Afbeelding

Van Harte een Gelukkige Verjaardag Michelly . Een kaartje voor jou met hart en ziel gemaakt, daarbij nog een beetje kennis, hoop dat je het mooi vind.

Kom later terug 

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

14 jan 2019, 09:40

Afbeelding
Michelly, ook van mij een heel gelukkige verjaardag!
Ik hoop met u op een goed jaar zonder veel moeilijkheden.
Geniet maar van uw schrijven, het koor en vooral van uw familie die u liefdevol omringt!
Blijf nog lang onze intellectuele, schone Madame!
Heel genegen, Yvette
Ivette

schaffen
Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22
Locatie: aan het bos

14 jan 2019, 10:38

Goede morgen iedereen !!

Fijne maandag 

Ook van mij een hele gelukkige verjaardag Michelly .

Ik wens je nog vele gelukkige jaren samen met je dierbare 

Groetjes

Robert


Afbeelding

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

14 jan 2019, 11:01

Goeiemorgen

Michelly : een hele gemeende verjaardagswens voor jou : VERJAAR NOG MAAR HEEL VAAK  Afbeelding


 
Afbeelding
 


en ook in Brussel is er vandaag eentje jarig; niet te geloven 12 jaar geleden werd ik voor het eerst oma !


Corry, 't is een juweeltje wat je gemaakt hebt voor Michelly; je hebt het echt in de vingers en in het hoofd hé.
Ivette, jij weet ze (Michelly) dan weer goed te typeren met je woorden : "mooie, intelectuele madam"; ja dat is ze ! 

Menu : erwtensoep, wortelpuree en ???? (W is naar de beenhouwer) 

Middagactiviteit : wandelen Afbeelding
Oud maar niet out !

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

14 jan 2019, 11:32

Afbeelding

Rietjes proficiat met de jarige.

Groetjes ga met Stafke op de korte draai, tot aan de auto en het restaurant, gaat graag uiteten, dus doen we het nu en dan.

Corry 
ik tel alleen de zonnige dagen.

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

14 jan 2019, 12:54

WHAW !
Dankjewel Corry
'k stuur hem meteen door; die van de andere chinese  vrijwilliger heb ik op de post gedaan want eigenlijk heeft ze niet meer zo graag dat ik haar foto's openbaar maak,  een uitzondering als ze jarig is mag zeker wel.
Oud maar niet out !

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

14 jan 2019, 15:45

Hallo,

Ik ben jullie niet vergeten, maar hier nog niet geraakt.
Deze morgen was ik nochtans al vroeg uit de veren, en om 8 uur wil ik mijn pc open zetten, maar... geen verbinding. Ook de tv, die ik open zette om nog een paar beelden van "the Australian Open" mee te pakken, gaf geen kik... geen verbinding. Ik belde hier bij mijn onderburen aan, en bij hen net hetzelfde...
ja ze zijn hier aan de stratenwerken begonnen en hadden waarschijnlijk een kabel geraakt; enfin, na een  dik uur was alles weer in orde.
Ik heb de rest van mijn tijd gevuld in de club, ja, deze keer wel verloren 3/6 ; maar ja, daar maak ik me niet meer druk over. Veel hangt natuurlijk af met wie en tegen wie je speelt. Achteraf een opkikkertje gedronken en er eens ferm om gelachen.

Eerst en vooral, Michelly een heel gelukkige verjaardag ! Geniet van je dag, en ja Rietjes, ons Yvette heeft dat heel goed verwoord, ik ga helemaal akkoord !
Ook voor jouw mooie kleindochter, Rietjes, 12 jaar niet te geloven. Ik weet dat ze niet zoveel van leeftijd verschilt met Mauro, die wordt op 28 maart 13. Wat gaat de tijd toch snel !

Oei, er was daar net nog zon en nu zie ik toch enkele druppels op de ruiten. 'k zal maar mijn paraplu meenemen als ik boodschappen ga doen.
Groetjes, en nog een mooie namiddag !
omadina

Afbeelding
Deze foto van onze noordzee voor jullie allemaal maar heel speciaal voor Michelly haar verjaardag !!!
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

piepje
Lid geworden op: 05 feb 2005, 18:00
Locatie: naast bos

14 jan 2019, 16:09

Afbeelding
Hou van mensen,zoals ze zijn!
Er zijn geen anderen

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

14 jan 2019, 16:30

Rietjes, ook voor uw kleindochter een heel gelukkige verjaardag.
Amai, ben jij nog maar 12 jaar oma, onze Sander wordt in november al 28 jaar!
Toch heb ik soms heimwee naar de "kleintjes" die waren zo aanhankelijk.
Nu is dat toch veel veranderd: alleen Sander is nog single de andere drie hebben een lief tegen wie ze alles kwijt kunnen, ook... oma wordt vaak gespaard om mijn hartproblemen mag ik me niet opwinden...

De poetsvrouw is net buiten, ben blij dat het gekuist is maar ook dat ik er weer voor 14 dagen vanaf ben!
We hebben nogal lang koffie gedronken, ze vertelde van haar autistische zoon die nu 13 jaar is en langzaam trager wordt. een hele karwei om hem 's morgens tijdig op de bus te krijgen. Hij speelt niet meer als een kleine jongen, tablet, TV enz boeien hem niet, hij spreekt meestal met zichzelf, niet gemakkelijk zo'n jongen en die heb je voor je hele leven! Ze komt hier natuurlijk graag, ik bied haar een luisterend oor!

Het ambetantst vind ik dat ik me moet bezighouden terwijl ze kuist, ik heb zelfs soep gemaakt voor vanavond, misschien springt Christa nog binnen en dan ben ik gemakkelijk!
Met die plotse regen is het zo weer vroeg donker en avond!

Ze geven toch droog weer uit voor morgen dus ikke ribbedebie naar de markt, voor de 1e keer dit jaar!
Ik ben er mee weg, tot morgen!
Ivette

Michelly
Lid geworden op: 03 feb 2005, 19:05
Locatie: Maaseik

14 jan 2019, 22:54

Ik wil jullie van harte bedanken voor de lieve verjaardagswensen. 
Corry je hebt inderdaad een prachtige kaart gemaakt. Dank je wel.
Michelly
De sterren zijn niet bang vuurvliegjes te lijken
(Rabindranath Tagore.)
________________________________________

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

15 jan 2019, 09:26

Goeiemorgen

De lente hangt precies al in de lucht, 'k hoorde zelfs al vogeltjes vanmorgen vroeg
of zou het wishful thinking geweest zijn Afbeelding
ik kijk er in ieder geval naar uit want dat grijs vd afgelopen dagen ben ik BEU !

Vanmorgen weeral eens veel te vroeg op gang gekomen;
mijn kalfsstoofvlees is al bijna zacht, de groentjes staan klaar om gestoofd te worden, de aardappels zijn geschild, de strijkmand is leeg en de kamers zijn gestofzuigd; enkel de badkamer nog poetsen en de dag is van mij.

Ik benijd dan mijn achterbuurvrouw waar ik om 9u het licht zie aangaan in badkamer en keuken; ik zou dat ook eens willen kunnen Afbeelding
Oud maar niet out !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

15 jan 2019, 09:58

goeie morgen allemaal
poetske is hier

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

veve
Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Locatie: W-Vl

15 jan 2019, 10:33

Afbeelding
Goedemorgen allemaal!
Hier al mooie bewerkingen gezien voor de twaalfjarige...en die van Corry voor Michelly was heel mooi!
Hier schijnt de zon, deze namiddag ga ik eens een ferme wandeling doen.
Gisteren was ik in Antwerpen voor opnames van een nieuwe serie van vtm, ik deed mee als figurant, ze gaan de reeks pas uitzenden in 2021!!!
Niets speciaals te melden...maar morgen zal ik met een vuil huis zitten...ze komen airco installeren en moeten dus gaten maken en dat zal niet zonder stof te maken gaan vrees ik...
Ga strijken is niet veel een jurkje en 2 geklede broeken van mij, tot later daaag...
One life...live it !