Hoekje:"De oase van rust 2018-2019".

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

15 jan 2019, 13:23

De zon in weg AfbeeldingAfbeelding
'k had nochtans plannen gemaakt om deze namiddag de fiets eens uit te halen
toch doen ???

nog ff afwachten ! 

Veve, schoonbroer doet dat ook regelmatig als figurant meedoen in een of andere productie.  
Best leuk ! 
Oud maar niet out !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

16 jan 2019, 08:23

goeie morgen allemaal
gastjes dag


Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

16 jan 2019, 10:03

Goeiemorgen

Brrr... 't is frisjes aan het pas kort geknipt koppeke  :wink:
Oud maar niet out !

omadina
Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Locatie: Meulebeke

16 jan 2019, 10:04

Goede morgen Oaserkes,

Gisteren was het een drukke dag, ja, toch zeker de voormiddag, maar het is zo als  je zegt Mémérietje, niet zeuren, want dat helpt nergens bij. 
En ja, het is wel fijn nog bezig te zijn met van alles.

De verkoudheden zijn goedkoop de laatste tijd, dat heb ik ook al ondervonden, zeker als iemand uit je vriendenkring er één te pakken heeft. Bij ons in de club is dat zo, en de één na de ander is verkouden. Maar dat zal ook wel beteren.
Gisteren was het spaghettinamiddag.  't Was lekker en het gezelschap aangenaam, meer met moet dat niet zijn.

Nu ben ik aan het wassen, ga eens mijn machien in de gaten gaan houden,  straks dus strijken, en ik moet nog naar de bakker, weet dus weer me bezig te houden. Ja niet vergeten, van namiddag naar de bib...

Maatjes, hou jullie allemaal goed.
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

16 jan 2019, 10:54

Goeiemorgen, gelukkig is hier goede ontvangst waar ik nu ben  :lol: zo kan ik af en toe eens komen piepen. Effe pauze moet kunnen hè. Had nieuwe bezems mee maar kan ze hier niet vervangen, zijn met schroeven vast gemaakt  zal ze straks dan maar mee naar huis nemen en daarna terugbrengen. Zo doe ik bijna iedere keer dingen vervangen in de hoop dat de mensen wat meer respect zouden tonen, want die is hier echt niet terug te vinden. Moet wel eerlijk zijn vorige keer waren het echt wel propere mensen die alles netjes hadden achter gelaten. Is tot nu nog maar 1 keer gebeurd want meestal moet ik langer blijven wat ik dan ook niet zo erg  haha extra uren hè  :lol: 8) :D.  Voila zal nu maar eens terug aan de gang schieten tot 13u30 
Laatst gewijzigd door Erika1 op 16 jan 2019, 17:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Brood dat men deelt, smaakt beter.

veve
Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Locatie: W-Vl

16 jan 2019, 16:43

Goeie namiddag iedereen!
Ik zit hier te wachten tot de mannen weg zijn die hier airco geïnstalleerd hebben, ze zijn begonnen deze morgen om 7u45 en zijn nu aan het opruimen en binnen een kwartier zijn ze weg...dus ikke straks weer alles kuisen!
We zullen content zijn deze zomer als het te warm word dat we ons huisje koel kunnen houden!
Is koud buiten en er staat tamelijk veel wind, heb reeds een fikse wandeling gemaakt maar ik was goed aangekleed en had handschoenen aan!
Ik ga aan de slag, kan al aan de slaapkamer beginnen, wens jullie nog een aangename avond en tot later daag...
One life...live it !

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

16 jan 2019, 19:59

Het wordt tijd dat het eens wat gaat vriezen, hier zijn muggen à volonte  :lol:
Brood dat men deelt, smaakt beter.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

16 jan 2019, 22:47

Viv, ik zit me hier dood te ergeren dat Clement geen coach van het jaar is!
Ben benieuwd hoeveel beter hij nog zou moeten presteren???
Club Brugge komt alleszins goed weg in dit gala van de Gouden Schoen!
Ivette

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

17 jan 2019, 08:18

Goedemorgen

De dagen gaan met een vaste tred voorbij, dagelijkse dingen waarbij zondag een dag was om over te doen. Moeder en dochter trokken naar Antwerpen. 

Het is aan het gieten. 

Hoe zou het met ons  Vivke zijn, ook ons piepje is stil, WTke is spoorloos, ons Joke even niet gelezen. 

Figuratie bestaat veel uit wachten, de vaste figuranten leren mekaar kennen, iemand die goed oplet weet ze te vinden. Veveke vertel hoe het bij jou verlopen is, onze buurman had er veel verhalen over, heel voornaam voor hem dat ze ook eten kregen. 😂😂 

Gisteren op den draai geweest, Staf ging mee, hield mijn hart vast, wonderwel stapte we zoals voorheen, alles ging goed. Weet niet hoe het verder zal verlopen 🤔 

Nog een mooie dag, morgen de kindjes, tot zondag , juist bericht moeke onze dochter komt zondag langs . Komt wekelijks en dit gaat ze blijven doen, tot op heden ALLEEN

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

veve
Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55
Locatie: W-Vl

17 jan 2019, 09:03

Afbeelding
Goedemorgen allemaal, amai vies vuil nat weer hier!
Heb een foto bij van al een tijdje geleden herken je ons?
Corry Antwerpen een prachtige stad was een dag met een gouden randen zondag voor jou en je dochter!
Ja figureren is superplezant maar je moet geduld hebben, en inderdaad er is van alles voorzien om te eten, koffiekoeken, broodjes, snoep, frisdrank koffie enz.
En je ziet natuurlijk de acteurs in de kleed en make-upkamer, maar de scène waar ik figureerde was in een poepchique restaurant zogezegd in Frankfurt en is opgenomen in een hotel dicht bij het station, en er waren maar 2 acteurs nl een Duitse acteur die ik niet ken en een jonge Belgische actrice Ella-June.
Joris Hessels heeft daar ook een kleine rol in is die van Radio Gaga op canvas weet niet of jullie die kenen is een hele vriendelijke man.
En waren daar ook nog andere figuranten die in een scène meespeelden in een hip restaurant dat was in hetzelfde hotel maar in een ander restaurant.
Ik zat te eten in dat poepchique restaurant ( poepchique restaurant zijn de woorden die het castingbureau zegt hoor) aan eeen tafeltje van 2 mijn figurantpatrner en ik zitten dan te babbelen maar is enkel de lippen die mogen bewegen je mag niks van geluid maken, gek hoor!
Hele lange dagen zijn het voor de mensen van de make-up en kostuum zijn zijn bezig van ‘s morgens vroeg tot heel laat ‘ s avond want meestal duurt een draaitafel 16 uur!
En zoals gezegd heb ik gekuist gisterenavond en mijn ventje heeft geholpen joepie!
En nu moet ik richting badkamer want heb om 10u een afspraak bij de nagelstudio.
Wens jullie allen nog een gezellige donderdag en tot later!
One life...live it !

Rietjes
Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Locatie: Ieper

17 jan 2019, 09:36

Goeiemorgen

Bèkes... geen weer om een hond door te jagen
of je hele huis stink naar natte hond AfbeeldingAfbeelding

We houden ons dus maar binnen bezig, 'k heb al een paar kleine naai-herstellingen gedaan, nu dus ff hier en verder zien we wil

Menu : varkenslapje, boontjes, natuuraardappel

Veve, dat lijkt me best interessant ! 
Oud maar niet out !

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

17 jan 2019, 09:55

goeie morgen iedereen
regen dag en hulpjes dag

 
Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

17 jan 2019, 10:25

Afbeelding
  Hier is het dan, staat ter jullie beschikking zou het jammer vinden om het niet te kunnen delen.
ik tel alleen de zonnige dagen.

Erika1
Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Locatie: Limburg - Houthalen

17 jan 2019, 11:48

Goeiemiddag,

Was juist aan het afwassen en moest toch hartelijk lachen en wil dat effe delen met jullie  :wink:

Als ik kook dan doe ik dat in het groot, om daarna alles in de vriezer te steken, zie maar

Afbeelding

Normaal zou je zeggen hé  :wink: neen hoor kijk maar het verschil

Afbeelding
Daarna hoef ik enkel nog op te warmen  :lol: :wink:

Afbeelding
De grootste is die langs de grote pot staat hahahaha zelf mijn pan is een mini'ke  :lol: :P :D
Brood dat men deelt, smaakt beter.

viv
Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52

17 jan 2019, 12:24

Goede middag, 

Ben een beetje aan de kant gebleven - niets te melden...
Dat heeft iedereen wel eens hé ;-) 

Ja Ivette, ben eigenlijk ook een beetje teleurgesteld over het gala van de Gouden Schoen. 
Heb maar een deel gezien - ik vind het een zwakke show en al die reclame rond gokken etc is ergerlijk en misplaatst.  Welke boodschap wordt er aan jongeren gegeven? 
En dan de uitslag... maar die kan ik relativeren.   Brugge heeft meer prijzen gehaald in 2018 maar Genk bracht het mooiste voetbal. 
Ach zo'n stemming is erg subjectief... De mooiste goal bvb... aan welke criteria moet die beoordeling voldoen.  Dat de kijker voortdurend op de verkeerde voet gezet wordt is ook zo doorzichtig. 
De analisten zeggen "Clement", de journalisten zeggen "Leko" en zo ging het met elk item. 
En Genk geen enkele prijs, daar heb ik ook mijn vragen bij. 
Enfin, ze moeten nu maar kampioen spelen om iedereen de mond te snoeren.
Ik laat het niet aan mijn hart komen en het is toch een nuchtere Limburger die de Gouden Schoen terecht gewonnen heeft...  :wink:

Mooi stel blinkende potten en pannen Erika :-) 

Veve airco laten plaatsen!  En nu hoop ik met jou op een lange, hete zomer ;-) 
Ik heb het helemaal gehad met dit koude, grijze, natte weer.  Ben amper nog  gaan wandelen. 
De dagen worden wel stilaan langer... 

Ga verder schommelen of hoe zegt Corry dat...  morgen geen tijd want ik ga op stap  :lol: 

Viv