welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 jan 2019, 08:27

Afbeelding
hierbij open ik een nieuw hoekje met een andere naam .iedereen is hier welkom om iets te plaatsen .Het zo me veel plezier doen als er hier regelmatig iets geplaatst word .Nu 2019 gestart is begin ik weer met veel moed van iedere dag iets moois te maken .Dus wens ik iedereen een knusse gezellige woensdag toe en geniet om het even hoe.
Afbeelding

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

02 jan 2019, 16:51

Afbeelding
wel lezers maar verder niks ja ik kan niemand verplichten om hier iets te plaatsen .Vind het wel spijtig maar ja niks aan te doen .Dus zeg ik tegen mijn eigen goede avond en een rustige nacht slaapwel voor straks tot morgen groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

02 jan 2019, 17:27

BEKSKE ,GEFELICITEERD MET UW NIEUW HOEKJE :D
IK GA PROBEREN OM REGELMATIG EENS  BINNEN-
TE SPRINGEN  HOOR :wink:
DIKKE KNUFFEL VAN MIJ XX :D EN OOK BESTE WENSEN

Afbeelding
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 jan 2019, 07:07

Afbeelding
hoshi bedank voor je berichtje jij en iedereen is hier welkom .Ben vroeg omdat er iemand kom om mijn huisje te poetsen .Zodat het terug fris ruik .Ik heb enorm spijt en verdriet dat ik het niet meer zelf kan doen .Maar ja niks aan te doen .Door de vermoeidheid en pijnen gaat het niet .Me vervelen doe ik niet ben bezig met allerlei dingen die ik kan doen.Alsook mijn dieren houden me bezig .Ik wensiedereen een knusse fijne dag toe groetje

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 jan 2019, 10:30

Afbeelding

Dag Bekske,
Een hele fijne donderdag en straks weer in een proper huisje
't is heerlijk als alles weer fris is, geniet ervan...
en van de beestjes... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

03 jan 2019, 12:32

bekske ,u hoeft zelf niet meer te kuisen lieverd,
als men ouder word ,is hulp meer dan welkom hoor  :wink:

Afbeelding
:lol: :lol:
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

03 jan 2019, 16:01

Bekske een fijn huisje zal hier ook wat plaatsen bedank 
eens wat anders ze ,nog fijne avond iedereen
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

03 jan 2019, 16:13

hey Bekske , een goeie namiddag

met een uurtje is het alweer donker
en vandaag je huisje weer proper gekuist voor jou en de hondjes
ik ga dadelijk ook nog een beetje kuiswerk doen sè boven
en das dan ook alweer gedaan
verder nog een gezellige avond
en morgen is er weer een nieuwe dag

daaaaaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

03 jan 2019, 17:09

Afbeelding
bedank oma c ,zonnebloemetje en billyken voor jullie bezoekje.Hoshi ik ben nog zo oud niet ben zelfs iets jonger dan u SORRY .Maar mijn huisje is niet gepoetst een vergissing .Pas op 17 januari zal de poetshulp komen Dan is dat 4 weken dat er tussen zijn .Heb daarjuist bezig geweest met een pijnstiller meer Niet veel 2 tapijten gestofzuigd en de vloer van living gestofzuigd en dat is het .Het ging niet meer .Nu dinsdag morgen om 8 uur kom de gezinshulp voor boodschappen te doen dan is dat drie weken dat er boodschappen gedaan zijn .Ik heb 1 keer geprobeerd om fruit te halen maar het is enorm moeilijk voor mij .Ik moet met de rollator de bus op en af gaan .De rollator weegt ongeveer 8 kilo  neem iets mee dan zit je snel aan 10 kilo .Afijn ja er zijn mensen die het nog moeilijker hebben dan ik zelf.Morgen ga ik proberen met de franse vlag de vloer te doen .Als het dan maar een beetje opgefrist is .En zo iedere dag iets doen .Gisteren had ik het bed verschoond .Dat staat beneden onder de venster .Heb meer dan een half uur bezig geweest voordat het gedaan was .Moest voordurend rusten omwille van de adem .Maar krakende karren lopen het langst bij manier van spreken .Ik probeer nog zoveel mogelijk zelf te doen zoals eten maken ,wassen enz kortom .Ik heb het moeilijk omdat ik het graag zelf zo willen doen en nog niet oud ben .Maar spijtig genoeg moet ik een deel laten doen .Maar ja het nemen zoals het is en genieten van de kleine dingen groetje .Een rustige avond en nacht iedereen

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 jan 2019, 08:12

Afbeelding
weer een nieuwe dag wat hij zal brengen weten we pas vanavond .Ik hier straks met franse vlag de vloer dweilen .Dan hopelijk niet te veel pijn zoals gisteren.Ik vind het maar frisjes buiten en nat .Maar ja het is winter en we hebben over het weer niet te klagen.Gewoon goed aan kleden alsje naar buiten ga .Mijn twee viervoeters liggen nog warm in bed hun boom door te zagen .En de gevederde geven hun ochtendconcert .En zo is er ook leven in de brouwerij bij manier van spreken .Dus iedereen een knusse gezellige dag groetje

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

04 jan 2019, 11:11

Goede morgen iedereen die langs komt
Bekske is weeral vrijdag ,het weekend staat terug voor de deur ,en nieuwe jaar in
Hier ligt er ook een viervoeter gezellig te slapen ,en ons vogeltje fluiten buiten in de kooi ,de eenden en haai lopen in de rennen rond ,
zo weet je ook wat ik allemaal heb van dieren
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

04 jan 2019, 17:31

Afbeelding
de dag is weer bijna voorbij en weekend sta al te trappelen om te starten .Heb met een franse vlag bezig geweest maar sommige pijnen zijn nu me het enorm lastig aan maken .Dus terug een pijnstiller meer en hopen dat het onder controle kom.Ook heb ik handwerk gedaan van overschot van wol .Heb gisteren al een grote lange sjaal af en ben terug met ene bezig wel haken dat is iets beter voor mij dan breien .De sjaals geef ik zomaar weg wie ene nodig heeft .Op die manier gaat de tijd ook voorbij en is goed voor mijn vingers en handen .En dan is die overschot van wol ook weg .Nu eens zien wat ik nog kan eten want de muizen liggen hier bijna dood.Ja wat wil je drie weken geen hulp voor boodschappen te doen .Maar ja dinsdag komt er eindelijk hulp .Want het is nodig je kunt wel een beetje voorraad hebben .Maar iets vers of beleg ofzo toch niet.Zo ik wens iedereen die hier post maar ook de vele lezers een knusse avond een rustige nacht slaapwel voor straks groetjes

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 jan 2019, 08:54

Afbeelding
hallo lezers en bezoekers een knus gezellig weekend wens ik jullie.Hopelijk hebben jullie een goede nachtrust gehad ,hier minder.Wat de dag met zich hier zal meebrengen is weinig .Moet me nu rustig houden maar ja een beetje haken ,tv kijken ,rusten enz .En zo zal de dag ook wel snel voorbij zijn .Heb al een lekker ontbijt binnen zodat ik stevig op mijn voeten sta om de dag te beginnen .meer nieuws heb ik voor moment niet want ik kom amper ergens .Kan tegen geen drukte ofzo alsook als ik eens naar stad ga .Is het juist naar de plaats wat ik moet hebben en terug want ik voel me niet veilig .Maar ja hier wel regelmatig blokje rond wandelen wel.Nu dit posten en geniet om het even hoe

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

05 jan 2019, 09:53

hey Bekske , een goeie morgen

hopelijk heb je een rustig weekend dat er aan komt
hier zullen wij het ook proberen rustig te houden maar vandaag heb ik wat wasjes en later op de dag wil ik nog wafeltjes bakken
dadelijk tussen de wasjes in een pot deeg maken , maar ik heb nog gans de dag tijd om alles te doen wat ik van plan was
verder nog een aangename zaterdag voor jou en je beestjes

daaaaaag


Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

05 jan 2019, 17:15

Afbeelding
De avond is er weer dus tijd om iedereen een fijne avond te wensen en een goede nachtrust .De dag is hier goed vooruit gegaan heb wel een uiltje gevangen in de namiddag .Verder me rustig bezig gehouden .Nu nog iets eten en eens zien wat er op tv is hopelijk iets want de laatste tijd .Is er weinig op tv ondanks we vele posten kunnen nemen .Maar als je alleen nederlands begrijpt moet je niet naar die vreemde zenders kijken .Bij mij moet het nog ondertiteld zijn .Want ondanks ik hoortoestellen heb verstaan ik weinig van tv .Zelfs tefoneren gaat niet daarmee .Maar was wel enorm slechthorend .Op straat hoor ik nu wel autos enz .Wat vroeger niet was .Een kleine verbetering is er wel mee .Het kost wel enormveel maar als amper iets hoor ja dan doe je het toch om beter te horen .Alhoewel het veel mooier gezegd was dan in werkelijkheid .Maar ja niks aan te doen .Dus nu eens zien wat ik ga eten heb wel al twee hun eten gegeven .geniet van de avond en tot morgen groetje