Allochtonen en rusthuizen

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

05 jan 2019, 18:49

frits1955 schreef:""dien ik mevrouw Hatice goed begrijp zou het beter zijn moesten wij hier ons meer aanpassen aan die cultuur en religie."

Je begrijpt het helemaal niet goed want er staat helemaal niets van die strekking - het probleem is enkel dat jij dat graag wil zien staan.
Er staat enkel:" Er bestaan rusthuizen waar rekening wordt gehouden met die paar moslimklanten, maar die evolutie verloopt langzaam".
Nergens valt te lezen dat  "het beter zou zijn dat wij hier ons moeten aanpassen aan die cultuur en religie".
Terug naar het eerste studiejaar en leren lezen.
frits, er is ook nog zoiets als "tussen de regels lezen" !
Ondank is 's werelds loon
Ice

05 jan 2019, 23:32

Frits weet maar al te goed wat er bedoeld wordt maar houdt zich van de domme of hij heeft de lessen begrijpend lezen gemist? Er wordt tweedekansonderwijs gegeven, frits, iets voor jou, dan?  :twisted:

En eigenlijk staat er: er bestaan al rusthuizen die moslims niet discrimineren en aan de eisen waarvoor moslimklánten betalen reeds tegemoet komen, maar het gaat nog niet rap genoeg...misschien kan hatice dan bij unia een klacht indienen wegens racisme en discriminatie om voorkeuren te bekomen?  :roll:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

06 jan 2019, 08:35

Als ik later in een rusthuis terecht kom, kies ik er een zonder islamieten.
Ik zou schrik hebben dat ze een bomgordel dragen onder hun woestijnvodden en dat ze zich laten ontploffen in de refter.
Dat komt er nog van, onthou goed mijn woorden!
Vandaag zetten ze hun kleine kinderen in om ons te doden, morgen hun versleten oudjes.
De religie van de vrede, m'n r**t.
Ondank is 's werelds loon

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

06 jan 2019, 09:55

""Frits, er is ook nog zoiets als "tussen de regels lezen" !"

Wel wel toch, daar zijn ze weer. Wees gewoon eens eerlijk: om het even welk gebeuren of nieuws aangrijpen om steeds dezelfde soort opmerkingen te maken. En maak U geen zorgen over mijn leeskwaliteiten; jullie nitwits komen nog niet eens in de buurt.

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

06 jan 2019, 12:30

Frits1955 die kan over niets anders meer zeveren dan over de ondergang van haar beschaving en de achteruitstelling van haar collega Belgen tv andere bevolkingsgroepen.  Typisch vlaams behang geleuter in het kwadraat. 
Ice

06 jan 2019, 14:45

maior domus schreef:Als ik later in een rusthuis terecht kom, kies ik er een zonder islamieten.
Ik zou schrik hebben dat ze een bomgordel dragen onder hun woestijnvodden en dat ze zich laten ontploffen in de refter.
Dat komt er nog van, onthou goed mijn woorden!
Vandaag zetten ze hun kleine kinderen in om ons te doden, morgen hun versleten oudjes.
De religie van de vrede, m'n r**t.
Als nu de eisen van moslimklanten in rusthuizen worden ingewilligd, dan zul je op termijn geen betaalbaar rusthuis meer vinden zonder moslims en je zult heel andere zorgen hebben dan een bomgordel...zeker als man want die zullen in hun vuile pampers kunnen blijven liggen want gesluierde, moslima verpleegsters mogen van hun geloof geen ongelovigen en zeker geen mannen aanraken, laat staan verzorgen.
Dan is het 'eigen volk eerst'.   :twisted:

Waarom denk je dat het bestuur van ocmw's reeds wordt overgenomen door, meestal turkse, moslims?
Voor de ocmw-rusthuizen misschien? 
Sluipende islamisering via beïnvloeding op gemeentelijk niveau, zij zullen vast opkomen voor de verzorging van hun bejaarde geloofsgenoten volgens hun sharia, tenslotte hebben ze toch ook recht op hun geloofsbelijdenis in een rusthuis door onze godsdienstvrijheid?
Wij zullen dure, privé rusthuizen moeten betalen om nog verzorging te kunnen krijgen en zeker de nitwits die nu mekkeren over 'vlaams behang geleuter in het kwadraat'.  :twisted:
In eigen vel snijden is hun motto geworden.