Agenten pikken kritiek De Crem niet

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

03 jan 2019, 13:51

Als meneer De Crem er nu eerst eens voor zorgt dat er genoeg manschappen zijn voor elke politiedienst.
Maak eens 1 politiedienst voor heel België, georganiseerd op 1 niveau met 1 commando en zonder politieke inmenging zoals politieraden en dergelijke.
Ongelooflijk dat de politiek hier wijst naar het falen van de ordediensten. Het echte probleem is echter het jaren wanbeleid door onze politiekers.
Het was een bekend feit dat de politie bepaalde straten niet durfde te betreden .
Die onruststokers worden nog behandeld als kleine kinderen, wijzig de wetgeving leeftijd kinderen tot en met 13 jaar. En straf ze vanaf 14 jaar zoals een volwassene , want dat DENKEN ze te zijn.
Stop de bepampering!!
Dank zij het pamperbeleid en wereldvreemde rechters ,zij hebben ervoor gezorgd dat zware criminelen geen enkel moreel besef of verantwoording meer aan de dag leggen door hun laks beleid en hun drang naar multi-culturele gemeenschappen.
Molenbeek  is allang een verloren stad, waar Vlamingen niet thuishoren , het is een ghetto voor vreemdelingen , ze zijn er baas en als er niet met de grove borstel wordt doorgegaan ( heb dat een politieker ooit eens horen beweren , maar verdorie zijn naam ontglipt mij :wink:, zal het uitbreiden , hoe  de politiek dat niet inziet is mij een raadsel , ze  willen het niet zien. Ja  ze hebben een reden het is een regering in lopende zaken, vrij vertaald laat alles op zijn beloop :twisted:
Fazal

03 jan 2019, 14:22

Men moet de politie toelaten harde middelen te gebruiken!
Even hard als die van hun aanvallers! Die middelen hebben ze!

En de burger moet achteraf niet komen klagen dat de politie te hard is opgetreden!
Degenen die het geweld schuwen, en daardoor ook bang geworden zijn van de politie, dienen zich gewoon op tijd uit de voeten te maken, of gewoon van het slagveld weg te blijven!

De politie hoeft daarom de relschoppers niet dood te slaan, maar een goeie rammeling zou niet misstaan!
Ze moeten gewoon proberen niet op het hoofd te slaan. Van de rest op hun lichaam zullen ze niet zo snel doodgaan!

De politie moet de kans krijgen hun gedachtegang te veranderen in het is 'zij' of 'wij'!

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

03 jan 2019, 15:11

Fazal schreef:Men moet de politie toelaten harde middelen te gebruiken!
Even hard als die van hun aanvallers! Die middelen hebben ze!

En de burger moet achteraf niet komen klagen dat de politie te hard is opgetreden!
Degenen die het geweld schuwen, en daardoor ook bang geworden zijn van de politie, dienen zich gewoon op tijd uit de voeten te maken, of gewoon van het slagveld weg te blijven!

De politie hoeft daarom de relschoppers niet dood te slaan, maar een goeie rammeling zou niet misstaan!
Ze moeten gewoon proberen niet op het hoofd te slaan. Van de rest op hun lichaam zullen ze niet zo snel doodgaan!

De politie moet de kans krijgen hun gedachtegang te veranderen in het is 'zij' of 'wij'!
Ik ben het volledig eens fazal, maar....de politie mag niet hard optreden, als ze een verdachte niet met fluwelen handschoenen aanpakken , en die legt klacht neer bij het comité P dan krijgt die een sanctie ,ze zijn gebonden aan regels,nu hebben ze er 2 in Molenbeek opgepakt, omdat ze agenten bedreigden,en ze komen voor het snelrecht op 1 februari, maar daar ze een top advocaat krijgen is het terug een scheet in een fles ,ze hebben meer rechten dan de politie en dat weten ze,en het zal mij niet verwonderen dat ze de feiten omdraaien, dus die agenten zijn de pineut.
En ik lees ook dat de minder jarigen in opdracht van volwassenen met stenen  moesten goeie,en vernielen omdat ze die toch niets kunnen doen, dat weten ze ook allemaal, dus is het dweilen met de kraan open,en het enige middel is.... om de jong crapuul op te pakken en ze er met familie en al der uit moeten zetten, dan zal er rust komen ......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

03 jan 2019, 15:26

wardje schreef: Maak eens 1 politiedienst voor heel België, georganiseerd op 1 niveau met 1 commando en zonder politieke inmenging zoals politieraden en dergelijke.
Met andere woorden: het afschaffen van de rijkswacht was een blunder van formaat !!
We dragen er nog steeds de gevolgen van op vlak van veiligheid en ordehandhaving.
Ondank is 's werelds loon

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

03 jan 2019, 15:32

Met andere woorden: het afschaffen van de rijkswacht was een blunder van formaat !!
We dragen er nog steeds de gevolgen van op vlak van veiligheid en ordehandhaving.
En het leger dan, wij hebben toch onze para's,die overal ingezet worden waar er onlusten zijn, waarom kan dat in Molenbeek niet,zit Crembo te slapen misschien, of is het nu VandePut of de  Sander Loones want met die stoelendans weet men het niet meer.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

03 jan 2019, 15:43

Fazal schreef:Men moet de politie toelaten harde middelen te gebruiken!
Even hard als die van hun aanvallers! Die middelen hebben ze!

En de burger moet achteraf niet komen klagen dat de politie te hard is opgetreden!
Degenen die het geweld schuwen, en daardoor ook bang geworden zijn van de politie, dienen zich gewoon op tijd uit de voeten te maken, of gewoon van het slagveld weg te blijven!

De politie hoeft daarom de relschoppers niet dood te slaan, maar een goeie rammeling zou niet misstaan!
Ze moeten gewoon proberen niet op het hoofd te slaan. Van de rest op hun lichaam zullen ze niet zo snel doodgaan!

De politie moet de kans krijgen hun gedachtegang te veranderen in het is 'zij' of 'wij'!

Wel Fazal in dit ga ik met je mee. Ze zullen nooit goed doen. Voor de éne te veel, voor de andere te weinig. Van de éne mogen ze van de andere niet. En dat ze niet happig meer zijn, dat is normaal net zo goed als de rest van de hulpdiensten.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

03 jan 2019, 15:44

tokkio schreef:
Met andere woorden: het afschaffen van de rijkswacht was een blunder van formaat !!
We dragen er nog steeds de gevolgen van op vlak van veiligheid en ordehandhaving.
En het leger dan, wij hebben toch onze para's,die overal ingezet worden waar er onlusten zijn, waarom kan dat in Molenbeek niet,zit Crembo te slapen misschien, of is het nu VandePut of de  Sander Loones want met die stoelendans weet men het niet meer.
Ik denk dat het leger sowieso in het binnenland niet zo maar mag invallen hoor. Daar zullen ze de wet voor moeten aanpassen. En die Para's? Ik denk niet dat die daarom zitten te springen en de gewone militair? is die nog wel genoeg opgeleid om in te vallen?  De Crem is Binnenlandse zaken en ik vermoed Vandeput voor de militairen.

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

03 jan 2019, 17:27

In Nederland hebben ooit de paras eens een plein opgekuist
miserie op dat plein was opgelost
maar natuurlijk het mocht geen tweede keer gebeuren met paras in te zetten

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

03 jan 2019, 17:44

De Crem gaat het eens oplossen se, laat mij niet lachen,wat een circus verkoopt die man.
In plaats dat hij een onderzoek doet naar de plaatselijke politie mensen kan hij beter eens de onderzoekrechters op het matje roepen,
zij zijn de schuldigen, waarom, wel na verhoor kunnen de relschopper beschikken,
wat een circus,
de onderzoek rechter kan ze beter allemaal aanhouden en opsluiten. 

En nog beter heel de familie de Belgische nationaliteit afnemen en direct heel de familie het vliegtuig op en terugkeer naar hun vaderland,  
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

03 jan 2019, 18:23

""en ik vermoed Vandeput voor de militairen."

:lol: :lol:

Vandeput is burgemeester van Hasselt. De minister van defensie is Didier Reynders. Zonder dank.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

03 jan 2019, 18:46

Voor de betoging in Ninove is alles paraat. Zelfs de grote middelen.
Maar ja dat zijn rechtsen en geen moslimcrapuul.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

03 jan 2019, 18:53

frits1955 schreef:""en ik vermoed Vandeput voor de militairen."

:lol: :lol:

Vandeput is burgemeester van Hasselt. De minister van defensie is Didier Reynders. Zonder dank.
Ha oké, dan heeft diene dat er bij gekregen. Tja ... veel zal er niet veranderen met diene pipo aan't roer daar.
Fazal

03 jan 2019, 19:09

't Is nu eender, de overheid moet van de politie geen pispalen en schietschijven maken! Want dat is eigenlijk wat er nu gebeurt!
En als ze het leger inzetten, dat zij hen dan ook niet verbieden om iets te doen!
Tegenwoordig zou ik bijna durven zeggen: "Schiet eerst op de man, en nadien in de lucht! Is veiliger voor iedereen!

Daarbij, de politie heeft middelen genoeg om relschoppers te neutraliseren, en als ze er niet genoeg hebben, dat de overheid er hen dan wat bijgeeft. Ze moeten alleen nog de toelating krijgen er iets mee te doen!

 

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

03 jan 2019, 20:06

Afbeelding

waterkanonnen kennen ze daar blijkbaar niet  in molenbeek st Jean jawadde

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

03 jan 2019, 22:56

Wie is nu wie aan het schieten??
4 jaar geleden beloofde de bevoegde minister dat hij Molenbeek ging opkuisen, want verandering was troef! Nu haalt hij een PvdA er bij om zijn post veilig te stellen.
Moet De Crem dat nu op twee weken oplossen.

4 jaar geleden beloofde de secretaris van Asiel dat hij het ging oplossen, want verandering was troef.  Weet iemand wanneer 1 vliegtuig met “ no name” vertrokken is om dat spul terug te brengen. Integendeel Hij is er gaan halen!
Moet Maggy dat nu op twee weken oplossen?

4 jaar geleden spuwde  de winnende partij de Sossen uit als vuiligheid. Maar allerlei bedgeheimen erna moest dezelfde burgervader de Sossen er terug bijnemen 
Djeeses, wat is er veel veranderd!! Mijn pensioen is inderdaad verhoog met 62 euro,maar ik moet krabben om rond te komen.
In plaats van twee Karmelieten . 1 Duval van den Aldi!
Persoonlijk heb ik het nog goed, gratis medicatie, dokter,kinesist en tandarts wegens doodsbedreiginge ziekte. Maar wat met andere?

Schuld van N-VA? Ik denk het niet!! Iets veranderd ,dat hebben ze wel!! Rijke, rijker
Sukkelaars nog meer sukkelen!:
als dat maar goed afloopt in Mei 2019!