office 2019
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
herstart de computer eens en probeer dan eens
als dat niet helpt moet je de acount verwijderen , office sluiten
office terug starten en de acount opnieuw aanmaken
dan is dat normaal gedaan
maar ik zou even wachten tot morgenvroeg om het te doen
der is altijd een kans dat het bij de servers van microsoft even misgaat
en dan is dat morgen gemaakt
als dat niet helpt moet je de acount verwijderen , office sluiten
office terug starten en de acount opnieuw aanmaken
dan is dat normaal gedaan
maar ik zou even wachten tot morgenvroeg om het te doen
der is altijd een kans dat het bij de servers van microsoft even misgaat
en dan is dat morgen gemaakt
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
het moet zo toch lukken hoor
program openen , acuntinstellingen gaan
acount verwijderen (indien hij vraagt instellingen behouden , neen !)
toepassen ok (indien dat der staat)
progamma sluiten
programma terug openen
nieuwe acount (zal dat zelf voorstellen)
eens gemaakt moet die werken
nadien kan men kontroleren welke instellingen de in en uitgaande zijn
qua welke provider en in het mailprogram
welke provider heb je ?
program openen , acuntinstellingen gaan
acount verwijderen (indien hij vraagt instellingen behouden , neen !)
toepassen ok (indien dat der staat)
progamma sluiten
programma terug openen
nieuwe acount (zal dat zelf voorstellen)
eens gemaakt moet die werken
nadien kan men kontroleren welke instellingen de in en uitgaande zijn
qua welke provider en in het mailprogram
welke provider heb je ?
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
Inkomende e-mail (IMAP): wijzig het poortnummer (IMAP) naar 993 en wijzig het type versleuteling van Geen naar SSL.
Uitgaande e-mail (SMTP): wijzig het poortnummer (SMTP) naar 587 en wijzig het type versleuteling van Geen naar TLS en klik op OK.
volgende en op testen klikken
Uitgaande e-mail (SMTP): wijzig het poortnummer (SMTP) naar 587 en wijzig het type versleuteling van Geen naar TLS en klik op OK.
volgende en op testen klikken
-
fibber - Lid geworden op: 02 jun 2007, 13:26
- Locatie: rupelmonde
beste
ik heb uiteindelijk naar office gebeld, en zo is het opgelost, pc over genomen, het was niet simpel.
nog een vraagje, in mijn E_mail staan onder postvak in, de aanwijzingen in het Engels, kan ik die naar het Nederlands brengen???
ik heb uiteindelijk naar office gebeld, en zo is het opgelost, pc over genomen, het was niet simpel.
nog een vraagje, in mijn E_mail staan onder postvak in, de aanwijzingen in het Engels, kan ik die naar het Nederlands brengen???