Sitebuilder op gratis hosting.+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

pmverhulst
Lid geworden op: 07 nov 2005, 10:09

07 nov 2005, 10:16

Ik heb een gratis .be-domein en website pakket genomen bij www.doemee.be en ben begonnen met het maken van een website met behulp van Sitebuilder.

Met Sitebuilder kan ik met templates schone websites vervaardigen. Omdat ik internet via een modemverbinding kost het te veel om steeds online te blijven voor Sitebuilder. Is er ook een offline versie van?[/url]

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

07 nov 2005, 12:13

Ik heb de indruk dat die "Sitebuilder" een softwarepakket is. Dus dat moet dan toch ook off-line te gebruiken zijn...
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

Van Loon
Lid geworden op: 29 nov 2004, 21:23
Locatie: Antwerpen - België

07 nov 2005, 12:17

Dat weet ik niet, waarschijnlijk niet omdat je toch modellen moet afhalen en die dan aanpassen. Maar je kunt off line websites maken met allerhande programma's. Ik gebruik veel Nvu (spreek uit N view), dat is bovendien gratis. Je moet zelf wel op het scherm uw pagina opbouwen, het is niet zo dat men dat allemaal al heeft voorgekauwd zoals bij Site Builder. Met dat programma kun je gewoon voorbeelden downloaden en dan wat aanpassen aan uw wensen. Uiteindelijk kun je met Nvu uren experimenteren totdat je een oplossing hebt die je aanstaat. En waarover je dan fier kunt zijn.
Persoonlijk zou ik u zelfs aanraden om te starten met het leren van html in kladblok.
Nvu en de kursus html zijn te vinden via http://freewarevoorpc.be/ ook zo'n compbell adres. Ga naar de rubriek "Website bouwen".
Voor gratis programma, kostprijs nul komma nul :
home.versateladsl.be/vt632929

pmverhulst
Lid geworden op: 07 nov 2005, 10:09

07 nov 2005, 13:50

Ik heb de website eenmalig snel met Sitebuilder gebouwd en onderhoud hem nu met Frontpage. Bedankt voor de hulp.

Doemee.be wil ik trouwens wel aanbevelen. Ik kreeg binnen 2 uur antwoord toen ik dezelfde vraag aan hen stelde. Sitebuilder is volgens hen niet offline te krijgen. Momenteel hebben ze website en domein gratis.

brvlaming
Lid geworden op: 07 nov 2005, 16:36

07 nov 2005, 16:38

ze doen alleen aan .be domeinen heb ik gezien. Dat is toch niet zo heel bijzonder?

Van Loon
Lid geworden op: 29 nov 2004, 21:23
Locatie: Antwerpen - België

07 nov 2005, 17:25

Sitebuilder zit ook in de reklameaanbieding. Toch eerst alles goed lezen alvorens te beginnen. Ge kunt daarnaa nog moeilijk terug!
Voor gratis programma, kostprijs nul komma nul :
home.versateladsl.be/vt632929

pmverhulst
Lid geworden op: 07 nov 2005, 10:09

08 nov 2005, 09:05

Ge kunt met sitebuilder, ftp, frontpage, PPWSE, Mambo etc. de website editen staat in de veelgestelde vragen. Dus het is nie heel erg dat sitebuilder alleen online te gebruiken is. Ik ben wel content over de hosting. Mijn site zal ik spoedig posten, dan kunt u zien dat zelfs een beginner het kan.

vadertje1
Lid geworden op: 12 mar 2005, 05:34
Locatie: In ons mooi Vlaanderen

08 nov 2005, 09:20

Gratis???
Waarom kan men pas de site gebruiken na betaling dan???
Beleefd zijn doet geen pijn..
Vadertje1 is Jul..

Van Loon
Lid geworden op: 29 nov 2004, 21:23
Locatie: Antwerpen - België

08 nov 2005, 11:24

Het is allemaal aanlokkelijk en gratis gedurende een beperkte tijd, en daarna kun je nog moeilijk terug. Ik zei het al : altijd goed alles lezen. Ik heb nu ook zo'n zogezegd gratis doorlinkadres bij compbell : dat is goed voor een jaar en daarna betalen. Ik vraag me af wat het nut is, ik denk dat het nog beter is om gewoon uw provideradres tre behouden, toch zeker voor een hobbysite.
Voor gratis programma, kostprijs nul komma nul :
home.versateladsl.be/vt632929