In de standaard: nominatie voor Pascal !

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)
alfa

30 dec 2005, 16:42

Ik ben niet gewoon in "media" te posten....
maar :
In de Standaard deze morgen gelezen dat Pascal genomineerd wordt voor het "duidelijkste" boek van 2005....
proficiat webmaster : dat is een hele eer !

En mocht dit al in een andere topic staan...Pascal heeft wél deze proficiat verdiend !

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

30 dec 2005, 17:35

Was het die Wablief prijs Of is dit een andere?
Ik lees over zijn seniorenradio dat er als presentatoren worden genoemd: Luc Appermont, Connie Neefs en Micha Marah.
Als ik mag meekiezen, ik opteer voor Connie of Luc. De stem van Micha hoor ik niet zo graag.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Gast

30 dec 2005, 18:14

Tillie schreef: De stem van Micha hoor ik niet zo graag.
Die haar stem is inderdaad beter te gebruiken om glas mee te snijden dan om te zingen.
(Vergis ik me of ben ik het eens met Tillie??) :lol:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

30 dec 2005, 18:26

Voelt u zich niet goed? 8) :lol: :lol:
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
alfa

30 dec 2005, 19:02

Niet de wablief-prijs.dat is al van 'n paar weken geleden , hé Aan de nominatie van vandaag is helemaal geen prijs verbonden....maar persoonlijk vind ik deze nominatie minstens even belangrijk...
de Standaard heeft een lijst opgemaakt van het beste boek .... het meest verkochte boek....enz...maar ook het meest duidelijke boek. Daarvoor hebben ze Pascal met een artikel in de krant van vanmorgen beloond.

als fervent boekenliefhebber vind ik dat een pluim waard!
Gast

30 dec 2005, 20:03

Tillie schreef:Voelt u zich niet goed? 8) :lol: :lol:
Teveel wijn( niet van de Aldi) gedronken, die heeft blijkbaar een vergevensgezinde bijwerking. (k'heb er nog eentje voor morgen hoor) :wink:

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

30 dec 2005, 23:03

Dan drink je niet veel wijn. :lol:
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Jempi

31 dec 2005, 06:51

Tillie schreef:Was het die Wablief prijs Of is dit een andere?
Ik lees over zijn seniorenradio dat er als presentatoren worden genoemd: Luc Appermont, Connie Neefs en Micha Marah.
Als ik mag meekiezen, ik opteer voor Connie of Luc. De stem van Micha hoor ik niet zo graag.
Lutgard Simons ? Jo Leemans ? Tante Ria ? Miss België 1920 ?

Jempi Afbeelding

Mitch C.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 10:37

31 dec 2005, 11:16

Tarara Micha Mara. :lol:
Gast

31 dec 2005, 11:39

Van Pascal over Connie Neefs, Micha Mara en Jo Leemans terug naar het Topic zeker?
Mensen 'k heb nen ontzaglijken nadorst. 'k Ga mij nen Duvel halen, allé als mijne teerbeminde de kelder al ontgrendeld heeft tenminste. Met water zal ik er niet "door" geraken vandaag en dat is allemaal de schuld van het weer en de manège...? ? ?(Hermano, is de enigste die mij nu begrijpt :lol: :lol: :lol: )

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

31 dec 2005, 11:43

Hopelijk gaat Pascal zijn seniorenNet niet verkopen aan de Amerikanen of de Russen of de Arabieren :!: :lol:
Wens Pascal nog veel geluk toe als hij de zaak in eigen handen blijft houden :!: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

31 dec 2005, 18:24

kijk ook eens naar de posting van "nojoke" in het forum "nieuws" over hetzelfde thema.Die bekijkt dat artikel met hééél andere ogen (en ik vindt dat hij gelijk heeft)

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

07 jan 2006, 01:11

Heb in HLN ook gelezen, dat het bezoekersaantal op dit net op één jaar gestegen is van anderhalf miljoen tot zeventien miljoen dit jaar . Of huurde nie goe??
AMEN en AUM

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

09 jan 2006, 16:19

ge moet niet denken dat Pascal zijn Seniorennet zal verkopen
wand dat is zijn kind en U kind verkoop je zo maar niet daar houd hij te veel van de senioren maar er zit nog zoveel in zijn kopje wat hij allemaal wil doen voor de senioren neem dat van mij aan hij vergeet ons niet Mur

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

09 jan 2006, 16:39

mur schreef:ge moet niet denken dat Pascal zijn Seniorennet zal verkopen
wand dat is zijn kind en U kind verkoop je zo maar niet daar houd hij te veel van de senioren maar er zit nog zoveel in zijn kopje wat hij allemaal wil doen voor de senioren neem dat van mij aan hij vergeet ons niet Mur


Voor geld is "alles" te koop , en dan , er kan nog van alles te voorschijn komen " nieuwe senioren web-sites ", zeg dat niet om Pascal te kleineren , want de wereld verkennen door sommige senioren is zeker een verdienste van de " familie" Vincke " en daar voor heeft katana een groot respect voor !!!!! :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad