In de standaard: nominatie voor Pascal !

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

10 jan 2006, 15:50

katana U denkt dat Pascal zijn seniorenNet toch zou weg doen indien iemand er veel geld voor geeft daar twijfel ik hart aan daar heeft hij al te veel werk ingestoken en zeg nogmaals hij hout van de senioren met hard en ziel dat je seniorennet wil onder houden vraagt veel tijd en dan nog zijn studies die zijn ook niet mals daar moet hij hart voor blokken en zijn tijd verdelen .Zo dus Katana denk er niet te veel aan hij blijft er voor ons

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

01 feb 2006, 18:40

Pascal kan er natuurlijk mee doen wat hij wil, maar ik denk niet dat hij het sennet van de hand zal doen. Proficiat met die nominatie. En veel dank dat wij hier zo maar onze mening mogen neerschrijven.

socrates
Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Locatie: EUROPA

02 feb 2006, 14:24

Mathieu schreef:Pascal kan er natuurlijk mee doen wat hij wil, maar ik denk niet dat hij het sennet van de hand zal doen. Proficiat met die nominatie. En veel dank dat wij hier zo maar onze mening mogen neerschrijven.
Ja, gelukkig blijft het toch allemaal onder ons :lol: :lol:
"Nothing matters very much and few things matter at all".Lord Balfour

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

16 apr 2006, 14:40

Het gaat over Pascal als ge eens moest weten wat hij allemaal doed
voor seniorennet daar zou je van verschieten hij heeft nooit vrij ,en dan nog zijn studie ik kan julli verzekeren hij heeft er veel voor over ,maar ik weet ook dat hij het doet met hard en ziel zijn sinioren is zijn als .en ik kan het weten
Gast

17 apr 2006, 00:13

Mur, dergelijke jonge mensen lopen er niet veel meer rond de dag van vandaag hé? Idealisten noem ik dat en die zijn tegenwoordig dun gezaaid, hoor. Niettemin, ik ben meer dan drie maal zo oud als Pascal en 't is door hem dat ik nog ne schone oude dag ken. Ik zit alle dagen voor mijne computer en dat is de verdienste van Pascal en van niemand anders. :wink:

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

17 apr 2006, 10:04

:lol: :lol: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Tilly
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 24 dec 2002, 15:35
Locatie: aan het bos van den baron

17 apr 2006, 10:13

Hallo mur,

Blij je nog eens te lezen hier, je mag jezelf terecht een fiere oma noemen van zo'n kleinzoon als Pascal :wink:

Tilly

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

18 apr 2006, 14:47

Tilly ja het was lang geleden maar de gezond heid laat veel te wense
over.maar dat ik ons Pascal verdedig daar kun je wel inkomen
zeker in ieder geval bedankt wat ik ben heel fier op hem mur

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

18 apr 2006, 14:59

mur schreef:Tilly ja het was lang geleden maar de gezond heid laat veel te wense
over.maar dat ik ons Pascal verdedig daar kun je wel inkomen
zeker in ieder geval bedankt wat ik ben heel fier op hem mur

Katana wil je wel eens ontmoeten in Oostende en een babbeltje slaan , wens je een goede gezondheid toe op 29 april :!: :!: :!: :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

19 apr 2006, 12:20

Katana hoe spijtig ik het ook vindt ik kan er niet bij zijn in oostende het was mijn grooste wens van julij allemaal eens te kennen maar op docters bevel thuis blijven mijne rug nogeens belasten dan zou ik in een karentje zitten maar onze Pascal zou zo veel mogelijk filmen en fotos trekenen daar ben ik dan ook al te vrede mee mur

swakke
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 04 aug 2002, 00:29
Locatie: Mechelen

19 apr 2006, 18:26

Beste mur,

Dat is heel spijtig dat je niet kan aanwezig zijn op het feest in Oostende,
maar de gezondheid gaat boven alles.
Pascal zal wel zorgen dat je door die filmen nog kan mede genieten van het feest. :wink:
Groetjes
Swakke

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

21 apr 2006, 16:29

Swakke dat vind in mooi dat je met me mee leeft wand zo iets is
toch maar eenmaal hé en dan nog de oma zijn van Pascal maar ons
Jean pierre zal wel voor mij zorgen zo dat ik ook nog iets kan
genieten maar de mensen niet leren kennen doet ook veel pijn
maar allé we schikken ons er in mur

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 apr 2006, 16:40

Beste Mur , bij leven en welzijn , als Katana in gezelschap van Lady , deze 5 jarige viering nog kan meemaken met alle spierkracht ( of veel minder ) , is een zegen , katana zal eens aan u denken beste Mur ( bij leven en welzijn , zouden de Limburgers zeggen :!: :)


Groeten van katana aan Mur , de oma met spirit !
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

21 apr 2006, 17:04

En Oma, het is heel spijtig dat je er niet kan bij zijn in Oostende. Mij zien ze daar ook niet alhoewel ik heel graag was gegaan maar familiale verplichtingen gaan nog steeds voor. Hopelijk heel veel bezoek en ambiance en ook heel mooi weer.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Anina
Lid geworden op: 06 mei 2003, 16:09
Locatie: derde verdieping

23 apr 2006, 16:23

Een oma neemt het op voor haar kleinzoon!!

Is er nu iets mooier???

Proficiat Mur met je knappe kleinzoon Pascal, hier kan je niet anders dan fier over zijn.
Niet iedereen hier heeft dat geluk.

Groetjes van Anina
:P