iTunes - Legale betalende downloads

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over muziek, cd's, artiesten, alle genres,...

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

28 jan 2006, 10:24

Belgacom gaat voortaan samenwerken met iTunes, 's werelds populairste aanbieder van digitale muziek. Om dat te vieren mogen alle Skynet Music Club klanten gratis 20 nummers naar keuze downloaden via iTunes.

Skynet abonnees zullen dit bericht vanmorgen ook in hun in-box gevonden hebben en hebben dan meteen ook alle informatie hieromtrent. Noteer echter dat iTunes echter VOOR IEDEREEN beschikbaar is !! Het is waarschijnlijk de grootste verzameling LEGALE on-line downloads tot nu toe. Er dient echter wel speciale software voor gedownload te worden. Als je dit doet, dient je pop-up blokker ge DEaktiveerd te worden terwijl je op "Download" klikt (het is hiervoor voldoende om Ctrl ingedrukt te houden, terwijl je op Download klikt).
Zorg ervoor dat je de download op een plaats zet die je kan terugvinden (bijvoorbeeld bij Program Files), want na de download moet je het pakket nog wel installeren op je pc. Tijdens deze download heb je tevens de mogelijkheid om het hele pa&kket in het Nederlands te installeren. GELIEVE OOK IN HET BIJZONDER OP TE LETTEN op het feit dat tevens een scherm zal verschijnen waarop 2 vakjes AANgevinkt staan : één met betrekking tot het plaatsen van een ikoontje op je bureaublad en één met betrekking tot het gebruik van iTunes als je standaard mediaspeler. Dus met andere woorden, indien u dit laatste vakje AANgevinkt laat worden in de toekomst AL uw muziekfiles afgespeeld met iTunes. Indien u dit NIET wil, indien u dus nog steeds alles met uw WMP (of andere mediaspeler) wenst af te spelen, dient u dit tweede vakje uit te vinken
Hier is de link voor de download :
http://www.apple.com/itunes/download/
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

Deb
Lid geworden op: 17 dec 2004, 16:29
Locatie: Antwerpen

28 jan 2006, 15:27

Junior ik heb vanmorgen het bericht gekregen van Belgacom en heb Itunes dan gedownload ,maar ik zie dat je daar voor je iets kunt downloaden je account moet aanmaken dat is in orde maar je ook je Visa kaartnummer doorgeven ,is dat normaal
Deb

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

28 jan 2006, 16:00

Ja, dat heeft natuurlijk te maken met het feit dat dit een betalende site is. Iedere keer als je een liedje download, wil men er natuurlijk wel zeker van zijn dat men ook geld gaat zien.
Maar daar zou ik me toch geen zorgen over maken. iTunes is toch wel een respektabele firma en men zal heus geen misbruik maken van die creditcard. Bovendien heb je altijd de mogelijkheid om bij je creditcard firma te protesteren tegen kosten waar je niet mee akkoord bent.
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

28 jan 2006, 16:06

aa
Laatst gewijzigd door flupke2 op 02 mar 2007, 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Deb
Lid geworden op: 17 dec 2004, 16:29
Locatie: Antwerpen

28 jan 2006, 16:16

Dank je Junior en Flupke ,ik dacht dat je dat verplicht moest invullen.
Ik koop nooit mijn muziek omdat ik bij belgacom elke maand 5 € betaal
voor gratis downloads bij skynet music .
Deb

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

28 jan 2006, 16:42

Je bent inderdaad niet verplicht om met je credit card te betalen, maar het is natuurlijk wel goedkoper, veiliger en handiger !!! Ik kan het toch wel aanbevelen, hoor !
Bovendien is het natuurlijk wel GEDAAN met de Skynet music club !!! De verplichtingen worden nog verder gezet tot eind deze maand en dan is het gedaan !
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

Deb
Lid geworden op: 17 dec 2004, 16:29
Locatie: Antwerpen

28 jan 2006, 17:42

Junior volgens dat ik er uit versta blijven die gratis credits wel bestaan maar dan langs itunes.
Deb

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

28 jan 2006, 17:46

Inderdaad, met dien verstande dat ik nu wel mijn 20 downloads heb gekregen als introductie, maar dat nergens een spoor te bekennen is van de 1000 credits die ik nog op mijn Skynet had staan... :?
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

Deb
Lid geworden op: 17 dec 2004, 16:29
Locatie: Antwerpen

28 jan 2006, 17:50

Die credits van skynet kunt ge nog altijd ophalen van skynet Music,ben het juist nog eens gaan nakijken.
Deb

camper t5 c
Lid geworden op: 20 dec 2005, 15:35

09 feb 2006, 18:14

ik heb het ook al gedaan en heb ook de 20 gratis dowloads gaan ophalen , ik gebruik nu de 2 dus itunes en msn music , heb wel een vraagje in verband met omzetten van muziek , heb juist een nieuwe auto radio met gps - cd speler en ook mp3 speler , hoe kan ik nu op een cd mp3 muziek zetten van al mijn muziek die op mijn pc staat ? ze maakten mij wijs dat inplaats van een 20 tal nummerkes op 1 cd ik er dan een 600 tal kan opzetten !!!klopt dit en is hier al eens ergens deze vraag gesteld ?

Junior
Lid geworden op: 10 jan 2005, 14:18
Locatie: Kapellen

09 feb 2006, 18:18

U kan inderdaad aanzienlijk meer mp3 muziek op uw cd zetten op voorwaarde dat u deze mp3's ALS DATA brandt !! Het aantal liedjes dat dan op een cd kan, hangt dan nog wel af van de bitrate van het bestand dat de grootte van het bestand bepaalt.
Hou er echter rekening mee dat een mp3 data cd niet op alle apparaten afspeelbaar is.
Laptop : Windows 10, AVG, Mozilla Firefox & Thunderbird

camper t5 c
Lid geworden op: 20 dec 2005, 15:35

10 feb 2006, 13:11

iets anders nu over LEGAAL dowloaden , wij betalen nu al extra belastingen op lege cd 's , ik ga al mijn muziek afhalen bij itunes en msn music die ik dus ook betaal , in mijn wagen heb ik een map met zeker een 80 tal cd's met muziek op en nu is mijn vraag wat als er controle is en ze merken dat het allemaal cd's zijn die ik zelf heb gemaakt , hoe kan ik op dat moment bewijzen dat alles betaald is geweest ? kunnen ze deze in beslag nemen ? 8O

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

10 feb 2006, 17:25

geen probleem camper :zolang je niet betrapt wordt dat je deze muziek doorgeeft aan derden is er niks aan de hand.Dus voor eigen gebruik mag je deze muziek zonder meer op een cd branden en in je wagen (of ergens anders) afspelen.Het is pas als je deze cd zou gaan verkopen aan derden dat je strafbaar bent.
Anders is het wel als je de muziek op een illegale manier download ,zoals bv via Limewire of Morpheus : dat is altijd strafbaar.

camper t5 c
Lid geworden op: 20 dec 2005, 15:35

10 feb 2006, 18:35

als ik muziek ophaal is het voor mijn eigen plezier en niet om er een handeltje van te maken , ik denk er nog niet aan .
Nu hoe kunnen die weten van welke betalende sites je die hebt gaan ophalen er staat daar toch geen naam op ?
:D

freddie
Lid geworden op: 10 feb 2006, 18:17

10 feb 2006, 18:43

camper t5 c schreef:als ik muziek ophaal is het voor mijn eigen plezier en niet om er een handeltje van te maken , ik denk er nog niet aan .
Nu hoe kunnen die weten van welke betalende sites je die hebt gaan ophalen er staat daar toch geen naam op ?
:D
site fruitytech schreef:De muziek die gedownload wordt bevat een revolutionair watermerk. Hierdoor wordt de gedownloade muziek gepersonaliseerd voor de gebruiker. Dit om de waarde van de muziek te behouden en het illegaal verspreiden van muziek te voorkomen.
Het watermerk in de muziek maakt het mogelijk om de illegale verspreiders te traceren.
ze beweren dat als ge een legaal mp3tje van hun site afspeelt, ze via software kunnen zeggen wie de koper er van was ...
nog geen senior :)