Ik plaats een huwelijksadvertentie!

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

zandmannetje
Lid geworden op: 02 feb 2003, 23:15
Locatie: Het land met meer ministers dan inwoners

25 mar 2004, 23:19

Dit berichtje, beste senioren, opdat jullie niet langer zouden zoeken voor mij. Alhoewel ik vind dat jullie je nu niet speciaal hebben ingespannen!
Ik heb namelijk de ideale vrouw gevonden!
Ze lijkt heel erg op de vorige foto, maar ze heeft armen en benen, zelfs een hoofd! Kortom ze heeft alles wat ze moet hebben, en in de juiste proporties, ze is wel wat jonger dan ik.
Ze is heel lief en vriendelijk, we hebben dezelfde interesses waarover we lang kunnen uitweiden, we wandelen allebei graag, we houden van de natuur, ik hou van haar, ik denk dat zij ook van mij houdt, kortom wij houden van elkaar...
Nu ben ik alleen vergeten haar te vragen of ze eigenlijk op deze advertentie gereageerd heeft, of dat onze ontmoeting toeval was!
Die Zwitserse lellebel kan dus de boom in, of meer practisch gericht, de Alpen op. Tiens, is dat misschien die verschijning in het wit, waarover Telloorlekker eens gerept heeft? Dan was hij TOCH NIET straalbezopen, met die melding, wat eigenlijk mijn eerste gedacht was.
En Dorus, ook die non mag het wel vergeten, Zou die trouwens nog in leven zijn? En Dorus, ben JIJ eigenlijk nog in leven?
Levend of dood, geef eens een seintje, eventueel huren we wel een medium in...Klop dan driemaal kort, en driemaal lang?
Ikzelf ben nu van plan nog enige tijd in leven te blijven, maar ga nu veel minder tijd hebben om nog te schrijven, dat begrijpen jullie zeker wel?

Nota van de moderator: dorus verwijderde al zijn berichten.
Zo, dat was het dan.
Heb nog een goed leven en we zien mekaar misschien weer in de hel.
Tot zolang dan zal zandmannetje jou wel in slaap lullen !
Gast

26 mar 2004, 15:28

:oops:
Laatst gewijzigd door Gast op 26 feb 2005, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

26 mar 2004, 16:22

Hey...klein opdonderke... 64 km in de benen, waar haal je dat ? Verstrengeld in je wandelschoenen zéker ? Wat is er mis met die waterlatten te Lummen... ZMj heeft nu zijn spook eindelijk gevonden. Dat jij dat -toevallig- niét bent kun je hém toch niet kwalijk nemen hé.... :lol:

Jade
Lid geworden op: 31 okt 2002, 15:51
Locatie: Vlaanderen

27 mar 2004, 18:28

Zandmannetje is eigenlijk een pervers ventje en houd van zijn gemak, want hij wil een vrouw die zelfs een bult op haar rug heeft, dan hoeft hij haar maar neer te leggen er bovenop gaan liggen en op heer voorhoofd te duwen en de rest gaat vanzelf. Ja, Zandmannetjes strooien graag zand in uw ogen, niet te betrouwen. :mrgreen:
Jade

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

31 mar 2004, 01:45

Jamaar Jade,

Al die jaren heb ik gedacht dat er twee bulten moesten zijn bij de vrouw, maar aan de recto. :( Ik zal zeker nog een beetje biologie moeten gaan studeren bij Kwezel.Het schijnt, dat die daar veel verstand van heeft.

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

10 feb 2005, 09:13

Tijd voor "ouwe koeien". De gracht is bijna gedumpt, dus kan ik ze er nog juist even uitsleuren.

Een huwelijksaanzoek onder Kolderaars werpt misschien toch nog vruchten af voor de muze helemaal de pijp uit gaat.
De tsunamie heeft ook hier haar weerslag gehad, ze is eerder teruggetrokken dan verwacht. De kolderaars zijn hun opvolging verloren, waardoor menige lezer nu op z'n verveling kan rusten. De tekstjes worden alsmaar grimmiger en zuiniger. Dus :
Gezocht - innemend schrijverstalent om stramme vingertjes terug op gang te brengen. Deze muze moet niet van het onzijdige geslacht tezijn, niet vleugellam zijn na enkele ontboezemingen, maar wél een hele gage hebben aan humoristische invallen. Ze of he moet evenwel een hele kroost uit de diepvries halen; een diepvries waar ik de volgende weken nog even gebruik van ga maken...
Antwoorden enkel op "bureel blad"... :wink:

MOLCO
Lid geworden op: 20 jan 2005, 19:11
Locatie: Kempen

10 feb 2005, 12:44

Aan: bureel blad

Ik heb gehoord, geachte mevrouw of geachte heer, dat u op zoek bent naar diepvries-kroostjes; ik heb hem volledig gedoorzocht (of is het doorgezoekt, of gezoekdoort, of doorgezocht), ah nee gewoon eens gekeken (bedankt voor de hulp, geachte mevrouw of geachte heer (u bent toch geen transseksueel he, anders moet ik zeggen: geachte getransformeerde)...wat was ik nu weer aan het lullen...ah ja...dat ik Alzheimer aan het krijgen ben, en ook geheugenverlies (vooral als ik moet betalen, grunch, grunch)..ah jo die diepvries-kroostjes heb ik niet gevonden.

Ik denk dat het diepvries-kostjes moet zijn, geachte mevrouw, geachte heer, geachte getransformeerde, en die heb ik nog. Ik heb een varkenspoot en een kalfskop. Ik bedoel, maar dat zal jij (ik mag toch tutoyeren he) met je allesoverziend-en-de-duisternis-verlichtend verstand al wel doorhebben, ik heb dat nog in de diepvries zitten, ik heb zelf een normale kop (proest, proest, woehahahaha...) en een atletenbeen (nog proester, proester....).

Maar wat was nu de bedoeling van uw schrijven, geachte...dinges (ik met mijn Alzheimer-geheugen ook)...wilt gij die diepvries kopen of mijn kalfskop??????

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

10 feb 2005, 13:57

Die diepvrieskostjes. Daar moet je mee oppassen. Ik kocht mij deze week een nieuw soort diepvriessoep. (Jaja, ook ik laat me wel eens verleiden door die snelle happen). Tenminste dat stond op de verpakking. Het was erwtensoep. Tiens ik wist niet dat dat nog moest worden uitgevonden. Mijn grootmoeder placht dat al klaar te maken. Je moest wel goed roeren in die soep anders brandde ze aan. En dan eten met van die in veel boter gebakken korstjes. Dat kistte zo lekker als je die gloeiend warm in je soep lepelde. Maar ik wijk af. Alhoewel, die pootjes in dat vorige bericht deden mij aan erwtensoep denken. Associatie of zo iets?

Enfin, die diepvriessoep. Het waren 'verse' erwtjes. Zo las ik. Inderdaad, nu ik erover denk, die van mijn grootmoeders soep waren gedroogde erwten.
Géén gaatjes prikken in de verpakking, zo las ik. Dus met deksel en al in de micro. Ik moet bekennen, veel ervaring heb ik er niet mee. Maar de uitleg was duidelijk. 8 minuten op de hoogste stand. Ondertussen kon ik de tafel dekken.
Vol verwachting opende ik de deur.
Ik heb de hele namiddag mijn oven staan uitkuisen. Snelle hap? Dat wel. Die kom soep was inderdaad snel leeg. De rest bevond zich elders.
Voortaan kook ik mijn soep op de oude manier.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

10 feb 2005, 14:59

De soep waarik op doelde bestond uit Ed, Brombeer, Stropke, Zandmannetje, Kwezel en nog vele andere ingredienten. Die soep was toen verpakt in wat ons de gevleugelde muze in allerlei prozaische bewoordingen en zins- en andere wendingen over inspiratierijke vergezichten voerde. Sinds die crash, waarin ook veel vrouwelijke intuitie een rol in speelde, dié soep bedoel ik.

Blijk- en schijnbaar is die soep ook in de combitron uiteengespat, enig gebraden toevoegsel heb ik al teruggevonden in het forum "Klassieke muziek" en een andere, druipend van slierten pasta, in "Politiek" of "Nieuws". Maar het gros van de spoeling ligt nog ergens in een of ander vriesvak, vermoed ik. Dat jouw soepgroenten vérs moesten zijn, tja, daarom is waarschijnlijk Molco door een of andere soepleverancier bij die ingredienten gevoegd. Die is vers en nog dartel, gezien zijn voorgaande uitlatingen. Die erwt probeert nog leven in het soepke te krijgen... zolang ik het water aan de kook kan houden... :oops:
TLL

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

10 feb 2005, 15:12

Geeft toe telloorlekker, Die balletjes springen al eens her en der in andere fora rond.
Laat hier nog maar een soepje pruttelen.
We beginnen met de bouillon. Welke soep ga je maken? Alle kolderaars mogen er een ingredient aan toevoegen.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

10 feb 2005, 17:44

Ik denk, dat er momenteel een pak balletjes zijn die hun winterslaap houden. Maar.... wij komen terug in de grote soepketel van den TLL! :wink:

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

10 feb 2005, 17:51

Ha die Ed... welcom home m'n beste. Allez nog een paar balletjes en we zijn bijna voltallig. Het huwelijksaanzoek heeft dan toch resultaten opgeleverd. Enkel moet Zandmannetje ons Kwezelke nog kunnen overhalen. Zijn en haar beslommeringen zijn er de oorzaak van dat het hier zo stilletjes is. Nog een geluk dat ik Kwezel nu niet ZIE, Ed... ik weet niet of je haar kent, maar als je in haar ogen kijkt... gegarandeerd ben je "verkocht"... Spijtig dat ze er niet bij is... maar dat komt nog wel... en haar wetens- en moeders"schab" is ook niet te versmaden... :lol:

MOLCO
Lid geworden op: 20 jan 2005, 19:11
Locatie: Kempen

10 feb 2005, 18:39

Iedereen weze gewaarschuwd: mijn balletjes worden NIET in de soep gedaan; het is al niet veel, en dan gaan ze daar nog soep van maken zeker, mij niet gezien zulle...

hermano
Lid geworden op: 17 mei 2004, 21:11
Locatie: Aangespoelde

10 feb 2005, 18:41

Aha, er roert terug iets in Kolder, ofwel moet er volgens Tillie geroerd worden in dat soepje dat Telloorlekker gaat brouwen. Als ik goed begrijp wordt het stilaan tijd om terug te voorschijn te komen en er nog eens een goei lap op te geven?

MOLCO
Lid geworden op: 20 jan 2005, 19:11
Locatie: Kempen

10 feb 2005, 19:07

Neen Hermano, in de Kolder wordt niet geroerd, in de soep wel...moet ik de teksten even voorlezen...hier gaan we dan...er was eens...knor, knor, hermano is ingedommeld, op uw vijfennegentigste kun je dat zo tussendoor krijgen he.

En voor mij geen soep, ik houd mij nog altijd aan mijn toverdrank.
Wij Menapiërs wij slaan zo nog eens graag een Romein op zijn bakhuis, annex zijn donder, of zijn appel.
Behalve natuurlijk de romeinerinnekens, die raken wij met geen poot, laat staan onze hand aan...wij zinken in de grond en soms in ons moeras, als wij zo'n fluitspeelstertje zien rondhuppelen...van verlegenheid...en van romeintiek ....ik ga eens als de gezwinde ochtendwind naar Katana, dan kan die mij wat romeinse versjes maken....

MOLCO, actieve strijder voor een onafhankelijk Menapië