Ik plaats een huwelijksadvertentie!

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

27 feb 2010, 23:58

Mn.zk.rke Vr. Om smen hr.gld. op t. dn!
Gast

28 feb 2010, 10:38

ED. schreef:Mn.zk.rke Vr. Om smen hr.gld. op t. dn!
Ja Ed, we doen eerst dat van u op en dan het mijne maar dat zal vlug op zijn. :wink: :wink: :wink:

Geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om een vent zijn gat te smeren. Ik besteed liever elke cent aan een nieuwe fatsoenlijke blok. :roll:

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 feb 2010, 15:03

MOLCO schreef:Ah zo...een soap...jullie maken hier zeep...allé, zo lang het maar geen mest is...want zeep ruikt beter...
Culebrones, como se dicen en español...

En waarover gaat die soap dan? en mag ik meespelen? en wat moet je daar zoal voor kunnen?

Ik arme Menapiër, ik heb wel een diploma van rotsbeitelen en ik heb ook een vuurspuwende vliegende draak...is dat genoeg om mee te mogen spelen???

MOLCO, menapisch modeverschijnsel

En zelfs dat kunnen we maken, in alle vormen als je wil.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 feb 2010, 15:07

telloorlekker schreef:Populair hé... als ik het icoontje bekijk voor het openen van deze topic krijg ik toch een koud vermoeden dat er een loopje wordt genomen met "ouwe koeien"...
Het laatste aanbod in de huwelijksadvertentie is al enkele jaartjes oud, en dit terwijl ik halsrijkend uitkijk naar een nieuwe aankondiging.
Waar zit zandmannetje tegenwoordig ?


Maar ja TTL wat wil je als het allemaal zo gebeurt als hoe deze zeggen :

De ene vriendin tegen de andere: "Het huwelijk is als een fata morgana in de woestijn: paleis, palmboom, kameel, ...
Plots verdwijnt alles, alleen de kameel blijft over".
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie