Nieuwe cursus HTML+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

21 jan 2007, 23:53

Nog eens wat nieuws van delink verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen

Dit keer is het wel even voor de gevorderden :).

Ik heb een aantal Flash files toegevoegd. Bovenaan rechts in de home page, zoeken naar Flash.

Je kunt de .fla files gratis downloaden en gebruiken.

Hopelijk biedt het stukjes code die je verder kunt gebruiken. Of misschien is het gewoon voer om te oefenen.

Allerbeste groet,

Jobe

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

01 feb 2007, 20:54

Ik krijg heel veel vragen van webdesigners die problemen hebben met het gebruik van mappen en submappen bij webdesign.

Zoals het hoort (:)), heb ik dus een kleine tutroial geschreven betreffende dit onderwerp.

Klik [url =http://www.web-garden.be/ndl/cursus/mappen.pdf]hier[/url] voor meer info!

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

04 apr 2007, 21:17

Momenteel wordt hard gewerkt aan een cursus PHP voor beginners en gevorderden. Met deze cursus wordt het mogelijk om zelf gastenboeken, e-mail formulieren, blogs, webwinkels,....te maken.
Vorderingen mogelijks te volgen op link verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

26 jun 2007, 22:18

Met een beetje bescheiden fierheid meld ik dat de cursus PHP online staat.
Een cursus voor absolute beginners.
Met PHP kun je e-mail formulieren maken, inlog systemen, weblogs, fotogalerijen,...

De web-garden site is tevens volledig nieuw ontworpen. De cursus HTML/CSS en PHP zijn ondergebracht in 1 nieuwe site

link verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen

gegroet

jobe

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

12 aug 2007, 23:15

In deze komkommertijd mag er weel eens geroddeld worden :)

Alhoewel...Als trouwe GMail mail gebruiker moet ik vandaag lezen dat deze service "gekraakt" is...en dat nog in het "openbaar".

Mijn Google aandelen van de hand doen:):)

link verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

30 okt 2007, 23:33

Op web-garden zijn een 50 tal gratis templates toegevoegd. Sommige gevonden...andere home-made.
Ze zijn gratis voor niet commercieel gebruik. Geniet er van :) (hopelijk)

link verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen

fietstoeren
Lid geworden op: 04 jan 2008, 22:55
Locatie: oostende

04 jan 2008, 23:00

Hallo,
telkens ik probeer de link naar de nieuwe cursus te openen krijg ik foutmelding "pagina kan niet gevonden worden"

foutje in de link?
mvg

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

05 jan 2008, 00:10

Beste fietstoeren,

Zonder een link op te geven is het voor mij moeilijk om een mogelijks probleem op te sporen:)

Maar naar mijn zeer bescheiden mening..moet het als volgt lukken:

a)ga naarlink verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen
b)Vervolgens heb je in de linker kolom een overzicht van alle hoofdstukken
c)Open en studeer hoofstuk per hoofdstuk

oprechte groet
Johan

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

05 jan 2008, 00:15

Ik heb even alle vorige posts overlopen.

Er zitten daar inderdaad een aantal dode links in.

Gelieve voor alle cursussen (HTML, PHP, Joomla, weblog,...) te beginnen bij

link verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen

Als er van daar uit foute links, gelieve mij via de contact pagina van de site te informeren

Veel webdesign plezier
Jobe

fietstoeren
Lid geworden op: 04 jan 2008, 22:55
Locatie: oostende

11 jan 2008, 11:12

hey,

gelukt!!!!
maar veels te moeilijk voor mij.
mijn site zit nogal eenvoudig in elkaar.
ik gebruik een modelpagina die ik telkens kopieer wanneer ik nieuwe webpagina wens te maken.
hier het webadres:
http://home.scarlet.be/fietstoeren/

vriendelijke groet

Genieterke
Lid geworden op: 15 nov 2002, 01:36
Locatie: Maasmechelen

26 mei 2008, 13:29

Een goede webmaster hersteld meteen dode links! :roll:

Het Genieterke :P
ESTE NIX PAX CHRISTE NIX !

Redgytje
Lid geworden op: 19 nov 2005, 18:24
Locatie: Turkije

18 nov 2008, 16:06

Hoi beste mensen, waarschijnlijk zal het aan mijn verbinding liggen, of aan mij, maar toch uit zekerheid maar eens navragen. Als ik het site adres van het onderwerp ” nieuwe gratis HTML cursus, Deze cursus introduceert tergelijkertijd de beginselen van HTML en CSS. Met site adres “cursushtml.web-garden.be/” in geef dan krijg ik de mededeling dat de pagina niet gevonden kan worden. Licht het aan mijn verbinding of is deze site weg genomen of verplaatst?
Indien de site niet meer bestaat, of zou zijn verplaast, zou er dan iemand mij eventueel verder kunnen helpen om als nog een gratis curssus HTLM en CCS, zoals hier boven is aangegeven, te kunnen vinden om te down loaden. Dank bij voorbaat. :D

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

18 nov 2008, 18:23

Redgytje schreef:... waarschijnlijk zal het aan mijn verbinding liggen, of aan mij ...
Beste Redgytje,

Neen het ligt zeker niet aan jou of aan je verbinding! De webiste heeft een andere url zijnde http://www.web-garden.be/ en de cursus vind je onder "Cursussen" in het menu. Eigenlijk had Jobe dit moeten melden en/of de hierbovenstaande links moeten veranderen ... foei foei Jobe :lol: :lol:

Indien je een specifiek probleem hebt, mag je die zeker hier (best een nieuw topic openen) op het forum "Eigen website" zetten.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Redgytje
Lid geworden op: 19 nov 2005, 18:24
Locatie: Turkije

19 nov 2008, 15:49

Bedankt voor de vlugge reactie. Zal vlug eens gaan kijken wat we kunnen opstekken van de cursus. Wat het foei, foei ,betreft, ik zou durven zeggen, een hart onder de reim voor alle vrijwilligers die zich in zetten om senniorennet draaiende houden.
Dikke dikke proficiat aan jullie allen, Jongens en Meisjes als jullie het niet meer doen dan zullen er velen zich verlaten voelen en zullen er zich velen vervelen tijdens hun vrije uren.
Ik ben al een jaar aan het kouwen op een mogelijkheid om een toeristische site in elkaar te flansen over de bezienswaardigheden hier bij ons in de buurt. Het zou iets moeten worden zodanig dat de mensen de tekst kunnen down- loaden ( in PDF) zodat ze deze dan kunnen gebruiken voor hun bezoek aan de historische sites.

Jobe
Lid geworden op: 09 mar 2006, 19:43

09 mar 2009, 22:54

Luitjes,

We zijn er lang niet geweest. Maar we leven nog.
Helaas ontiegelijk weinig tijd om op alle forums bezig te blijven.
De websiteslink verwijderd vanwege redirekt dorverbinding naar onveilige ..........
door verhaegen vragen onmetelijk veel tijd. En daarnaast heb ik nog de dagelijkse professionele slavenarbeid te verrichten.:(
Als je specifieke vragen hebt, neem dan aub contact op via 1 van bovenvermelde sites.

Het ga jullie allemaal goed.

Jobe