Wiki en Lara: de nieuwe huisdieren

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

MAGDA*
Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
Locatie: klein brabant

23 feb 2008, 18:40

HALLO

DIT IS MIJN LIEVELING EEN GOLDEN RETRIEVER
ZIJN NAAM IS SHAWNEN IS GEBOREN 24-11-2006
KNAPPE MAN EN HEEL BRAAF
Afbeelding

MACCA

Ivita
Lid geworden op: 05 nov 2007, 03:01
Locatie: Oostende

24 feb 2008, 12:06

Macca, leuk te lezen dat hij zo braaf is. Mijn dochter heeft een kruising golden/labrador..... nu ongeveer een jaar. Een meisje, gesteriliseerd gelijk met de maag/darmoperatie omdat er een halve gloednieuwe zetelinhoud van mousse in zat. Ze fret gewoon alles kapot!!!! Van mij zou ze al lang ..... je weet wel. GRRRRRRRRRRRRR zetel 1000€, operatie 500€, nieuwe zetel 1000€ .....

Ze heeft ook nog voedselbakagressie en bij bezoek, constant opdringerig en opspringen.
Durf er ons Motte (Engelse bulldog op foto) niet bijlaten als er te eten valt of samen een speelgoedje delen. Ik ben er zelf bang van geworden en ken Shadow al van toen ze puppy was. Je mocht toen al haar speeltje niet afnemen en teruggeven zoals ik met ons Motte constant deed. Eten geven, afpakken, teruggeven, met de hand er in roeren, iets uithalen, teruggeven. Motte laat alles toe.
Afbeelding
Be carefull what you wish for

MAGDA*
Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
Locatie: klein brabant

25 feb 2008, 14:47

hey motte nee shawn is speels en nog een beetje zot ,als er iemand binnen komt durft hij ook omhoog springen,maar dat duurt niet lang er moet maar iemand van ons zijn stem verheffen en dan is het gedaan,het enige wat hij heeftgedaan dat was het begang papier van de muur doen maar zo op plaatsen waar je het niet ziet bv achter het gordijn,maar nu doet hij dat niet meer,we hebben ook nog een kleine een kruising vanjack-russel en chichu en die komen goed overeen al was darco al 7 jaar bij ons maar die is baas als darco aan het drinken is zal shawn wachten tot hij gedaan heeft en ze gaan samen buiten en slapen samen mooi om te zien,ik zou wel graag een teefje vinden voor shawn zo maar eens een keer als je iemand moest weten mag je het mij altijd laten weten

groetjes macca

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

19 jul 2008, 22:15

mijn hondje Luna is nu al 14 maande het is een schat maar als ik er mee ga wandelen ga ze naar alleman een maal iets er tegen zegge moet je altijt iets zegge als mijn zoon ze niet had gepakt in dien er iets met mij moest gebeuren dan had ik al veel adresse maar ze gaat naar mijn zoon ik voed ze het zelfde op als hij het zijne dan hebben ze later geen last er mee en ik wou ze wassen en mijn schoon dochter zij moeke dat moet jij niet doen ik doe dat en ons luna die weet dat geloof ik die houd van mijn zoon zijn vrouw ons Kelly en onze Ronny ik ga eens vrage aan ons Pascal eens vragen voor ons luna er op te zette het is juist het zelfde gelijk dat van Phaedra Hoste dat in dag allemaal staat maar die van mij haar sneutje is nog kleiner mijn dokter heeft nog maar 1 met zo klein sneutje gezien maar ik zeg het wel zelf het is een kleintje en een schoontje maar dat is maar bij zaak aleen ken ik nu mense hoeveel weet ik niet en vroeger kende ik niemand dat ik ga wandelen kun je wel denken hou lang ik weg ben van o dat is een schoontje en we babbelen weer

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

14 aug 2008, 16:24

Mijn klein dochter heeft ook een golderetriver een schat van een hond ze moeten maar zegge sammeke gaat daar eens liggen sam gaat daar ligge hij had maar een faut hij ging altijt lopen maar toen hebben ze hem laten castreren nu gaat hij niet meer weg dag sammeke van de bomma de lieve schat

MAGDA*
Lid geworden op: 05 okt 2007, 23:45
Locatie: klein brabant

15 aug 2008, 15:10

HEY MUR

ja het zijn lieve beesten,en luisteren goed die van ons kan niet weg wij hebben platen,er is maar een nadeel als hij iemand aan de platen hoort zo blaffen amaai
maar ik zou hem niet meer kunnen missen mijne lieverd

macca

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

18 aug 2008, 17:00

macca het zijn toch lieve beestjes hé maar de Sam die zag ik zo graag omdat ik zelf geen hondje meer had en ik heb hem eens mogen bij houden en hij had ons maar 1 keer gezien het is te ver van hier hij staat ook op de computer langs de zij kant bij dieren een witte dat is mijn groote schat geweest maar nu heb ik zelf een Chihuahua nog van mijn man gekregen en die van mijn jongste zoon ook is zo iets als dat van mij nu heb ik 3 groote schatte die ik zo graag zie
VAN BEESTE HEB JE ECHTE LIEFDE mur

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

05 sep 2008, 21:32

lieve mensen ge weet nog wel hoe ons Pascal met zijn poesen in de wolken was nu de lang harige is overreden ge moet niet vragen hoe triestig hij was maar ze wonen ook zo gevaarlijk voor poese en over 14 dagen lag de lang harige op straat dood hij weet niet goed hoe ik met hem mee leef hij hield er zo van Pascal mag ik voor U een ander kopen de bomma

mur
Lid geworden op: 31 jul 2005, 15:36

08 okt 2008, 20:50

kun je wat meer uitleg geven over Nep Naam of wat meer uitleg ik dank U

neske
Lid geworden op: 01 aug 2007, 19:48
Locatie: Vlaams Brabant

25 dec 2008, 09:57

Aan iedereen een


Zalig Kerstmis


Neske


Afbeelding
Zoek de zonnekant in het leven de schaduw volgt vanzelf