Carla komt langs

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

13 jan 2008, 08:00

Ik heb iets met Nicolas. Ja, zo noem ik Sarkozy: het hitsige mannetje dat Frankrijk en Carla ( Bruni ) er bovenop moet krijgen.

Nu zijn een hele boel wereldleiders ' hete charels ' ...
denk maar aan JF Kennedy, Bill Clinton, Willy Brandt, Mitterand, Rainier van Monaco , de sjeiks, de hele Israëlische regering, prins Laurent ... alhoewel...

Voor hen is een dag zonder zaadlozing als een café zonder bier.
Mijn Ray-Ban zonnebril, mijn Breitling horloge en mijn Australische Akubra hoed liggen op uitkijk ...
te wachten op de dag dat het uit is tussen NS en CB .

Ik weet dat Carla langere benen heeft dan Cécilia... en die blote tepel op de voorpagina van het DM Magazine mag best gezien worden.

In een interview met Bart Steenhout zei ze : ' Voor mij is een verhouding niet iets waar je in of uitstapt. Je komt gewoon langs . '

Carla, kom gewoon langs ... je weet waar ik woon hé !?
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

STONE.
Lid geworden op: 05 sep 2005, 06:15
Locatie: Vieux Bois

13 jan 2008, 08:03

Afbeelding
Men are like wine- some turn to vinegar, but the best improve with age.
Pope John XXIII

pitteke
Lid geworden op: 03 nov 2006, 17:57
Locatie: dicht bij broek gevarenzone

16 jan 2008, 15:32

stone, ik denk dat nicolas wel een beetje last zal krijgen om die er bovenop te krijgen want zij is wel een stukje groter nietwaar.
pitteke.
is en blijft een vlaming.

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

17 jan 2008, 14:02

Keep on dreaming, Stone! 8)
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

22 jan 2008, 14:58

STONE. schreef:Ik heb iets met Nicolas. Ja, zo noem ik Sarkozy: het hitsige mannetje dat Frankrijk en Carla ( Bruni ) er bovenop moet krijgen.

Nu zijn een hele boel wereldleiders ' hete charels ' ...
denk maar aan JF Kennedy, Bill Clinton, Willy Brandt, Mitterand, Rainier van Monaco , de sjeiks, de hele Israëlische regering, prins Laurent ... alhoewel...

Voor hen is een dag zonder zaadlozing als een café zonder bier.
Mijn Ray-Ban zonnebril, mijn Breitling horloge en mijn Australische Akubra hoed liggen op uitkijk ...
te wachten op de dag dat het uit is tussen NS en CB .

Ik weet dat Carla langere benen heeft dan Cécilia... en die blote tepel op de voorpagina van het DM Magazine mag best gezien worden.

In een interview met Bart Steenhout zei ze : ' Voor mij is een verhouding niet iets waar je in of uitstapt. Je komt gewoon langs . '

Carla, kom gewoon langs ... je weet waar ik woon hé !?
Stone je vergeet er nog minstens één. Onze eigen bibberbeerke die er zker ook niet vies van was. Hij heeft zelfs voor bewijzen gezorgd door een buitenechtelijke dochter. Maar dan achteraf is hij zo laf van zijn eigen dochter niet te erkennen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

22 jan 2008, 14:58

Carla mag bij mij gerust langs komen, maar alleen als Mia op reis is. Wil de kerk welo in het midden houden. :lol: :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

22 jan 2008, 15:10

Dan raad ik Mia wel aan om een snoepreisje te boeken. 8)
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

scorpio987
Lid geworden op: 06 apr 2008, 00:31
Locatie: Mancosa Velha

21 mei 2008, 00:15

Eigenlijk wel leuk als er eens een politieker buiten de platgetreden paden gaat.
Maar alle voorgaande hoge pieten waren zo super-stijf-deftig van "lachen is gevaarlijk" en van "je wordt geacht me ernstig te nemen...."

Cecilia was ook een spetter maar zo wispelturig als wat. Wedden dat ze binnenkort weer in de krant komt?

Carla is echt het van het als "première dame de France". Ze is dan wel geen franse, maar kan er wel voor doorgaan.
Beetje "allumeuse" op de boordjes... en zoals die andere op een dag zei : "elle a tout pour satisfaire un honnête homme".

En kom me nu niet vertellen dat Sarko geen eerlijk man is.

Bij onze politiekers mis je echt die zwierigheid he ! Als je bijv. Bertje den bleiter bezig ziet zou je hem toch een euro geven om het af te stappen.
(hij zal een oprotpremie van 1 € wel wat laag vinden)


Ik zou er nog kunnen op door borduren, maar de slaapluizen steken hun kop op... en vroeg of laat hebben mij die bij de lurven.

Dus, besten allemaal, een goede nachtrust en mooie dromen (met of zonder Carla...of een andere (bij mij is't al 44 jaar Nicole en ik ben er nog altijd niet op uitgekeken) en ja ik wil geen ruzie met Sarko natuurlijk.

hou nu op man, ga slapen....ok!!!
Het leven zit nog vol met ontdekkingen, ook na 50... en daar maak ik dankbaar gebruik van.

scorpio987
Lid geworden op: 06 apr 2008, 00:31
Locatie: Mancosa Velha

21 mei 2008, 00:31

air schreef:Dan raad ik Mia wel aan om een snoepreisje te boeken. 8)
Afbeelding

Tof meiske he ? In 1994 gezien in Orleans bij een middeleeuwse markt.

Nee, ik slaap nog altijd niet !

Dus Mia naar Orleans sturen, misschien vindt ze daar die dame terug.

.... en al die ingeblikte stoere ridders en lansknechten !!!

Jammer dat ik het begin van die Carla historie in het forum zo laat op het spoor gekomen ben.
En ben ik echt weg hoor.
Schorpioen
Het leven zit nog vol met ontdekkingen, ook na 50... en daar maak ik dankbaar gebruik van.

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

21 mei 2008, 11:26

Scorpio987 schreef:
Cecilia was ook een spetter maar zo wispelturig als wat. Wedden dat ze binnenkort weer in de krant komt?
Cecilia...Celie... van Dehaene? 8)
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

scorpio987
Lid geworden op: 06 apr 2008, 00:31
Locatie: Mancosa Velha

21 mei 2008, 21:42

Ola Air,

Ola heeft hier niets met ijsroom te maken, is gewoon de groet als mensen in Alentejo (ook wel in de rest van Portugal) mekaar ontmoeten.

Ik vind je overschakeling van de Franse naar de Belgische politiek
geweldig...

Ik heb geen idee hoe Celie eruitzag toen ze 17, 18 jaar was... de kans zit er in dat ze toen een spetter was(of net niet?) Als je in tijdschriften personaliteiten ziet defileren van rond de 55, 60 jaar en ze laten dan jeugdfotos zien van diezelfde personen konstateer ik telkens weer : er blijft altijd wel in fijnere details van de recente fotos (50-60) sporen die er op wijzen dat de persoon in kwestie sporen behoudt van een meer glorierijke periode.

'k moet wel zeggen dat je reaktie mij verrast heeft.

Groetjes

Scorpio
Het leven zit nog vol met ontdekkingen, ook na 50... en daar maak ik dankbaar gebruik van.

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

24 mei 2008, 07:32

Een aangename verrassing, mag ik hopen?
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 jul 2008, 15:06

STONE. schreef:Afbeelding

Nog even tentoon zetten :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

air
Lid geworden op: 06 jul 2006, 17:00
Locatie: In de A van mAai! Antwerpen dus!

04 jul 2008, 15:11

Hmm, voor sommigen is het niet alleen het weer dat tamelijk heet is! 8)
I'm fluent in two languages: sarcasm and movie quotes.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

04 jul 2008, 16:23

air schreef:Hmm, voor sommigen is het niet alleen het weer dat tamelijk heet is! 8)

Zulke kikkerbilletjes winden katana niet echt op :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad