DE ON-LINE BIKERS(topic bewaren)

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

01 aug 2008, 16:40

Hier is dan de nieuwe topic het vervolg van "motorrijders 1"en "motorrijders 2"
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

den buldog
Lid geworden op: 08 jan 2008, 18:17
Locatie: kapellen

01 aug 2008, 17:21

Hey bikers
als zondag mijn maten van de on- line bikers naar de zee rijden kan den buldog toch ni in zijn kot blijven he zodus Fadre rekent mij der maar bij voor zondag ( this maar als ge de mosselen al wilt bestellen he )
tot zondag gasten
:twisted: gr den buldog :twisted:

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

01 aug 2008, 17:49

Afbeelding
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

01 aug 2008, 17:51

Afbeelding
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

01 aug 2008, 17:55

zondag 03/08/2008

Benson
PPG
Redtail
Sabre
Skidiver
Den Bulldog
Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

01 aug 2008, 17:56

zondag 03/08/2008

Benson
PPG
Redtail
Sabre
Skidiver
Den Bulldog
Fadre
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

01 aug 2008, 18:07

Zo zal deze topic on-line bikers weer snel vol zitten :wink:

Zo zal deze topic on-line bikers weer snel vol zitten :wink:

Redtail

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

01 aug 2008, 18:10

We rijden komende zondag van Antw naar Cadzand-Bad zoveel als mogelijk langs de kant van de Westerschelde en komen terug via het binnenland.Een rit van iets meer dan 200 km.

Samenkomst 8u45 op de parking van de Metropolis voor den Decatlon.
Vertrek 9u.

Gaan al mee

Fadre
Benson
den buldog
PPG
Redtail
Sabre
Skidiver

Wie nog ?

Pol & co ?
DannyBassy ?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Benson op 02 aug 2008, 07:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

01 aug 2008, 18:35

Hier dan het recentste weerbericht :lol: ;

Vooruitzichten voor zondag tot woensdag
Zondag verloopt wisselvallig. ER zijn veel wolken en af en toe valt er regen. De maxima schommelen tussen 18 en 22°. Er staat daarbij een goed voelbare zuidwestenwind.

In plaats van moto-vest je zuidwester aan doen :roll: ,
Redtail

DannyBassy
Lid geworden op: 05 jul 2008, 13:09
Locatie: Schelle

01 aug 2008, 18:44

Amaai gelle gaat der nogal van onder. The On-Line Bikers kwam ineens in mij op maar had niet gedacht dat het zo zou aanslaan.
In elk geval tof dat "The On-Line Bikers" geboren zijn. Gelle laat der dan ook geen gras over groeien en starten dan maar ineens een nieuw topic op. Als jullie ook zo besluitvast zijn op jullie tripkes dan word het hoog tijd dat ik eens afkom.
Ik ga ne keer overleggen met mijn wederhelft of ik zondag buiten mag.
Ik hoor elle al denken " Die ligt onder de sloef" Sinds jaren hou ik nog altijd vol dat da ni waar is ..............
Als ik morgen al mijn jobkes gedaan krijg dan ben ik er zondag ook bij.
Ik moet alleen zien of ik de plaats van vertrek kan vinden.
Hopelijk tot zondag.
Grtz,
Danny.
Four wheels move the body,Two wheels move the soul.

Fadre
Lid geworden op: 08 jun 2007, 20:39
Locatie: DEURNE

01 aug 2008, 18:55

redtail schreef:Zo zal deze topic on-line bikers weer snel vol zitten :wink:

Zo zal deze topic on-line bikers weer snel vol zitten :wink:

Redtail
:oops:

:oops:
Als je zo ver gaat als je kunt zien,zie je verder als je zover bent.

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

01 aug 2008, 19:28

Halo

DannyBassy,als je aan Antw komt neem je de ring richting Breda ,dan de 2de afrit voor Merksem want als je de eerste afrit voor Merksem neemt zit je aan het sportpaleis ,linksaf en rechtdoor het kruispunt van de Noorderlaan over en rechts op de hoek is de parking van de Metropolis waar je opgaat en rechts blijft dan heb je links vanachter de Decatlon.
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.

DannyBassy
Lid geworden op: 05 jul 2008, 13:09
Locatie: Schelle

01 aug 2008, 20:31

Thanks Benson :?
Four wheels move the body,Two wheels move the soul.

redtail
Lid geworden op: 06 aug 2007, 19:32
Locatie: thuis

01 aug 2008, 20:45

Benson,

hoe doede gij da met dit gif afbeeldingen?
Ik kan der wel "kopieren "en "opslaan als "in een map,maar als ik ze wil openen zit daar geen snars beweging in.......ra ra... hoe komt da :oops: :? !

Redtail

Benson
Lid geworden op: 06 jun 2007, 16:40
Locatie: Ekeren

02 aug 2008, 06:51

Dat is eigenaardig redtail,normaal als je er een kopieerd en opslaat in een map moeten ze werken.

Er kan het volgende gebeuren als je ze op slaat staan er onderaan 2 balkjes in het eerste geef je hetgeen je opslaat een naam in het 2de hoe je ze opslaat en normaal moet dat automatisch juist zijn.
Maar soms niet ,als je niet bewegende gifs of foto's op slaat moet er op dat balkje staan opslaan als jpg zoniet moet je het zelf veranderen.
Bij bewegende afb(animated gifs) moet het opgeslagen worden als gif maar zoals ik al kwam te zeggen normaal gebeurd dat automatisch.

Je slaat ze toch op bij ¨afbeeldingen¨ want als je ze ergens verkeerd opslaat kan het ook gebeuren dat ze niet bewegen.

En hoe of waar open je ze,want als je gifs bv opent met paint bewegen ze ook niet.
Klik op de rechter muisknop en dan op openen of openen met en dan op windows viewer voor afbeeldingen en dan zouden ze moeten bewegen als ze als gif opgeslagen zijn.
En normaal gezien als je de map opend waar ze instaan en je dubbelklik rechtsreeks op de afbeelding moet het ook openen en werken.

Dit was bv een bewegend gif dat ik opende met paint hierdoor beweegt het niet meer
Afbeelding
Iedereen de groetjes en nog een fijne dag.
Ik verzamel doodsprentjes,postkaarten met moto's,auto's en vliegtuigen.Mijn eega postk' met katten,honden en olifanten en legpuzzels.En op de pc gif animaties en foto's van moto's.