zelf euthanasie

Hier is de plaats voor discussie en vragen over euthanasie.

menno
Lid geworden op: 09 feb 2014, 15:06
Locatie: oegstgeest

12 mar 2015, 11:30

martinvg schreef:Over dit onderwerp is al veel gepraat.Volgens mij veel te sentimenteel.
Als men vooorzichzelf besloten heeft dat de tijd daar is volstaat een koord en een balk. Alleen komt het hard aan voor de nabestaanden
Maar zij kunnen toch niet oordelen of uw lijden afdoende is voor deze daad. Zij zullen alltijd uw trac hten te overhalen om uitstel als ze om u geven.
Zelf heb ik het geprobeerd met benzine en is tegen gevallen. De uilen van het ziekenhuis hebben het mij verhinderd. Na 3 maanden coma hebben ze tegen beter weten een monster van een persoon op de wereld gehouden.Zonder oren, zonder neus,met 1 oog, een scheef getrokken mond en het ergste zonder handen. Zo zit ik nu hier verplicht te revalideren. weest ervan overtuigd dat ik zodra ik in de mogelijkheid ben boven genoemde methode zal toepassen; binnen de 5 minuten zal ik perfekt gelukkig zijn. Wel heel heftig, lees het nu pas.
Mijn naaste omgeving zal het daar heel moeilijk mee hebben maar ik ben ervan overtuigd dat het verdriet zal slijten , zoals bij elk overlijden maar daarna kunnen zij weer een normaal leven opbouwen terwijl ze nu constant geconfronteerd worden met mijn monsterachtig uitzicht en bovendien ben ik ook steeds zorgbehoevend. mijn echtgenote kan geen moment bij mij weg en ziet bijgevolg nog meer af dan als ik bij mijn eerste poging was overleden.Nogmaals volgens mij is het ziekenhuis hier ernstig in de fout gegaan.
naar het strand

lionben
Lid geworden op: 10 jul 2015, 19:56
Locatie: Heverlee

11 jul 2015, 08:20

martinvg schreef:Over dit onderwerp is al veel gepraat.Volgens mij veel te sentimenteel.
Als men vooorzichzelf besloten heeft dat de tijd daar is volstaat een koord en een balk. Alleen komt het hard aan voor de nabestaanden
Maar zij kunnen toch niet oordelen of uw lijden afdoende is voor deze daad. Zij zullen alltijd uw trac hten te overhalen om uitstel als ze om u geven.
Zelf heb ik het geprobeerd met benzine en is tegen gevallen. De uilen van het ziekenhuis hebben het mij verhinderd. Na 3 maanden coma hebben ze tegen beter weten een monster van een persoon op de wereld gehouden.Zonder oren, zonder neus,met 1 oog, een scheef getrokken mond en het ergste zonder handen. Zo zit ik nu hier verplicht te revalideren. weest ervan overtuigd dat ik zodra ik in de mogelijkheid ben boven genoemde methode zal toepassen; binnen de 5 minuten zal ik perfekt gelukkig zijn.
Mijn naaste omgeving zal het daar heel moeilijk mee hebben maar ik ben ervan overtuigd dat het verdriet zal slijten , zoals bij elk overlijden maar daarna kunnen zij weer een normaal leven opbouwen terwijl ze nu constant geconfronteerd worden met mijn monsterachtig uitzicht en bovendien ben ik ook steeds zorgbehoevend. mijn echtgenote kan geen moment bij mij weg en ziet bijgevolg nog meer af dan als ik bij mijn eerste poging was overleden.Nogmaals volgens mij is het ziekenhuis hier ernstig in de fout gegaan.

Hoe kan u typen zonder handen???????
Dit gaat hier niet om euthanasie, u heeft een poging tot zelfmoord gedaan, als u dat van zin ben en het meent dan schrijft u daar niet over.
joviaal persoon

lionben
Lid geworden op: 10 jul 2015, 19:56
Locatie: Heverlee

12 jul 2015, 12:22

martinvg schreef:Over dit onderwerp is al veel gepraat.Volgens mij veel te sentimenteel.
Als men vooorzichzelf besloten heeft dat de tijd daar is volstaat een koord en een balk. Alleen komt het hard aan voor de nabestaanden
Maar zij kunnen toch niet oordelen of uw lijden afdoende is voor deze daad. Zij zullen alltijd uw trac hten te overhalen om uitstel als ze om u geven.
Zelf heb ik het geprobeerd met benzine en is tegen gevallen. De uilen van het ziekenhuis hebben het mij verhinderd. Na 3 maanden coma hebben ze tegen beter weten een monster van een persoon op de wereld gehouden.Zonder oren, zonder neus,met 1 oog, een scheef getrokken mond en het ergste zonder handen. Zo zit ik nu hier verplicht te revalideren. weest ervan overtuigd dat ik zodra ik in de mogelijkheid ben boven genoemde methode zal toepassen; binnen de 5 minuten zal ik perfekt gelukkig zijn.
Mijn naaste omgeving zal het daar heel moeilijk mee hebben maar ik ben ervan overtuigd dat het verdriet zal slijten , zoals bij elk overlijden maar daarna kunnen zij weer een normaal leven opbouwen terwijl ze nu constant geconfronteerd worden met mijn monsterachtig uitzicht en bovendien ben ik ook steeds zorgbehoevend. mijn echtgenote kan geen moment bij mij weg en ziet bijgevolg nog meer af dan als ik bij mijn eerste poging was overleden.Nogmaals volgens mij is het ziekenhuis hier ernstig in de fout gegaan.

DE UIL BEN JEZELF
joviaal persoon

sudo
Lid geworden op: 20 sep 2006, 19:06

09 sep 2015, 08:56

http://www.zelfmoord.nl/index.php

Iedereen heeft het recht om zelfmoord te plegen, niet iedereen is gelukkig op deze klotewereld.
De ene is geboren mét geluk en de andere zal er nooit hebben, dàt is een feit en heb ik uit levenslange ervaring.
Heb veel vrienden verloren door zelfmoord(ZM) én wie nooit denkt aan ZM mag zich met veel geluk en liefde omringd noemen.

Vergeet al die oude moralen want ze deugen niet meer, de wereld is helemaal veranderd en de mensen zijn geen mens meer, maar marionetten/slaapwandelaars.
Ben er zeker van, net zoals ik, dat er veel mensen al ooit gezegd hebben "ik had het beter gedaan toen".
Dus maak nooit de rekening van anderen, maar kijk naar je eigen leven en bekijk hoeveel geluk je had en hebt.

BTW, lees het begin van de hele conversaties én dan zal je wéten waarom en hoe die persoon nog kon typen !
Lees vooral veel op zelfmoord.nl, je zal versteld staan van de leeftijden !
Met linux zou je veilig kunnen internetten, zonder al die spywaretools.
Is linux moeilijk ? Niet moeilijker dan het leren werken met windows.