Waar vandaan: Helpcentrum > Nieuwsbrief > Ik ben ingeschreven, maar ontvang geen nieuwsbrief
Nieuwsbrief: Ik ben ingeschreven, maar ontvang geen nieuwsbrief
Vooreerst is het best even na te kijken of u zeker correct bent ingeschreven in de nieuwsbrief.
Surf naar http://administratie.seniorennet.be/Nieuwsbrief/index.phpen vul uw e-mail adres in, klik vervolgens op de knop Inschrijven met uw linkermuisknop.
U moet nu melding krijgen dat uw e-mail adres reeds ingeschreven is.
Indien u krijgt dat u nu wel correct bent ingeschreven, dan was u daarvoor nog niet ingeschreven, en is het nu in orde.
Indien u melding krijgt dat uw e-mail adres reeds ingeschreven is, dan is er mogelijk iets anders aan de hand. De nieuwsbrief wordt gemiddeld elke 2 weken verstuurd, maar soms kan dit tot iets meer dan een maand duren. Heb dus even geduld.
Indien u toch ingeschreven bent op de nieuwsbrief en dit al minstens een maand, dan is er iets mis. Waarschijnlijk heeft u een zogenaamde spamfilter op uw e-mail adres staan. Dit kan zijn omdat uw provider dit doet, bvb. Telenet, Skynet, Hotmail, Een tweede mogelijkheid is dat u een eigen programma hebt dat een spamfilter is. Het is bekend dat dergelijke programma's echter niet goed werken en goede e-mails verwijderen, terwijl ze slechte e-mails toch doorlaten.
U kan ofwel de spamfilter geheel afzetten, ofwel doorgeven dat alles van @seniorennet.be als betrouwbaar wordt aanzien. In beide gevallen zal u dan wel de nieuwsbrief in de toekomst ontvangen.
Surf naar http://administratie.seniorennet.be/Nieuwsbrief/index.php
U moet nu melding krijgen dat uw e-mail adres reeds ingeschreven is.
Indien u krijgt dat u nu wel correct bent ingeschreven, dan was u daarvoor nog niet ingeschreven, en is het nu in orde.
Indien u melding krijgt dat uw e-mail adres reeds ingeschreven is, dan is er mogelijk iets anders aan de hand. De nieuwsbrief wordt gemiddeld elke 2 weken verstuurd, maar soms kan dit tot iets meer dan een maand duren. Heb dus even geduld.
Indien u toch ingeschreven bent op de nieuwsbrief en dit al minstens een maand, dan is er iets mis. Waarschijnlijk heeft u een zogenaamde spamfilter op uw e-mail adres staan. Dit kan zijn omdat uw provider dit doet, bvb. Telenet, Skynet, Hotmail, Een tweede mogelijkheid is dat u een eigen programma hebt dat een spamfilter is. Het is bekend dat dergelijke programma's echter niet goed werken en goede e-mails verwijderen, terwijl ze slechte e-mails toch doorlaten.
U kan ofwel de spamfilter geheel afzetten, ofwel doorgeven dat alles van @seniorennet.be als betrouwbaar wordt aanzien. In beide gevallen zal u dan wel de nieuwsbrief in de toekomst ontvangen.
Gerelateerde helponderwerpen:
Een oude nieuwsbrief zou ik willen lezen
Hoe kan ik mij inschrijven in de nieuwsbrief van SeniorenNet
Uitschrijven op nieuwsbrief
Adresverandering?
Ik ontvang de nieuwsbrief dubbel
Ik kan de nieuwsbrief niet goed lezen
Foutmelding "Algemene fout. Het betrof de URL ..."
Ga naar het Helpforum om vragen te stellen, antwoorden te vinden en uw kennis te delen met anderen.