DigitCrea
  • Discussies
  • Activiteit
  • Inloggen
Index › Diverse
Inloggen · Registreren

Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Inloggen Registreren
  • Alle Categorieën
  • Recente Discussies
  • Activiteit

Categorieën

• 15.9K Alle Categorieën
  • 15K Inzendingen fotobeoordeling
  • 688 PORTRET
  • 241 MODELLEN
  • 1.9K Evenementen en straatfotografie
  • 240 Sport en spel
  • 1K Architectuur / Urban Exploring
  • 3.1K Natuur en landschap
  • 278 Gemanipuleerde foto's en of HDR
  • 705 Zwart/Wit
  • 270 Reeksen
  • 2.8K Macro en close-up
  • 155 Abstract
  • 252 Stilleven
  • 3K Dieren
  • 342 Diverse
  • 866 Foto's van georganiseerde uitstappen
  • 88 Historia Mundi 27-06-2015
  • 31 Arboretum Kalmthout 21-05-2015
  • 21 Japanse tuin Hasselt 16-04-2015
  • 32 Schoonselhof 26-03-2015
  • 694 Uitstappen van 2012-2013-2014

In this Discussion

• February 2023 hub
  • January 2023 josca49
  • February 2023 stropke1946

twedehands

hubhub
January 2023 in Diverse
Mits een goeie opknapbeurt misschien nog bruikbaar... ;)
aoi65e787ga1.jpg
Make: Canon
Model: Canon EOS 600D
Datetaken: 2013:07:13 10:39:19
Shutterspeed: 1/250
Apperture: f/7.0
ISO: 400
Exposurecompensation: -0.3
Fnumber: f/7.1
Focallength: 32 mm
Flash: Flash did not fire, compulsory flash mode.
f55wft8g8g3l.jpg
Datetaken: 2013:07:13 10:39:57
Shutterspeed: 1/200
Apperture: f/7.0
ISO: 400
Fnumber: f/7.1
Focallength: 18 mm

Reacties

• stropke1946stropke1946
    January 2023 January 2023 aangepast
    Mooi gebracht Hubert, met deze dure brandstof prijzen nog even langs de kant laten staan en hopen op beterschap, gas installeren is ook al geen optie meer o:)
  • josca49josca49
    January 2023
    deze occasie staat er mooi op, ik ga geen bod doen, hij past niet in mijn garage.
  • hubhub
    January 2023
    Allen vriendelijk bedankt.@ RAF: op een leger oefenterrein,nu wel met verboden toegang.Het is blijkbaar een PATTON tank geweest.
  • hubhub
    January 2023
    Raf: in Brasschaat..heeft waarschijnlijk de oorlog meegemaakt want bij mijn weten heeft het Belgisch leger geen Pattons gehad.....ja die Energa's heb ik ook nog gekend..
  • stropke1946stropke1946
    February 2023
    hub schreef: »
    Raf: in Brasschaat..heeft waarschijnlijk de oorlog meegemaakt want bij mijn weten heeft het Belgisch leger geen Pattons gehad.....ja die Energa's heb ik ook nog gekend..

Ik dacht van wel Hubert, er was in Leopoldsburg een opleidingscentrum voor Pattons en Fulltracks, ik heb daar opleing gehad in 1965 voor Fulltrack.
  • hubhub
    February 2023
    Bedankt voor de info Roland,dat wist ik niet want ik heb mijn legerdienst(nog 24 maanden)gedaan waar geen zware voertuigen/tanks bij betrokken waren...het is daarom dat ik niet zeker was dat het om een Patton ging..
  • hubhub
    February 2023
    Ja Raf,de artillerie school van Brasschaat heeft twee schietvelden,het Kleine,momenteel een oefenterrein maar men schiet er niet meer met scherp,daarentegen het Groot schietveld,ca.900 Ha,is nog regelmatig in gebruik voor wapens allerhande en met inderdaad afgedankte tanks o.a. als schietschijf.
    Op het kleine schietveld zijn nog oude bunkers zichtbaar waarop men op oefende met diverse wapens.Gedeeltlijk publiek toegankelijk en waardevol inzake flora en fauna.Voor het Groot schietveld geld een strikt verboden toegang,maar het is ook een schatkamer inzake natuur, herpetologen van de Univ.Antwerpen telden er enkele jaren geleden nog meer dan 800 adders die op hun beurt sinds enkele jaren verschilende slangenarenden aantrekken,beide schietvelden waren mijn speeltuin tijdens mijn jeugd,zelfs tijdens de oorlogsjaren mocht ik tijdens het schoolverlof over de uitgestrekte heide van de schietvelden zwerven met een schaapsherder en zijn kudde..We vertrokken om 4 uur s'morgens met de kudde en kwamen rond 6 uur s'avonds thuis...
    Op het klein schietveld is tevens het oudste vliegveld van Belgie,nu alleen nog voor hobby vliegers,vroeger bakermat van het 15e smaldeel Licht Vliegwezen,maar ook voor Duitse lichte vliegtuigen tijdens de 2de oorlog.Ik zou er een boek over kunnen schrijven...
    Op de site van Natuur en Bos kunt U terecht voor links over deze schietvelden...
  • hubhub
    February 2023
    @ Raf : ter aanvulling sites du meer info geven : https://nl.wikipedia.org/wiki/Groot_Schietveld
    https://www.natuurenbos.be/kleinschietveld.
    Het klein schietveld is een bezoek waard,het groot schietveld is streng bewaakt en gevaarlijk wegens soms niet ontplofte obussen of mortiergranaten.Trouwens afgesloten met vergrendelde toegangspoorten.
  • hubhub
    February 2023
    @Raf: enkele doelwitten Groot Schietveld, veel gelijkenis met Helchteren/Leopoldsburg.
    Die diverse schietvelden zijn natuur pareltjes in ons druk overbevolkt landje...
    Het openstellen(gedeeltelijk)van het Klein Schietveld is een waar probleem voor de fauna wegens loslopende honden van wandelaars die het verbod aan hun laars lappen,veel reekalfjes worden doodgebeten..zajcki6dolgm.jpg
    Datetaken: 2013:07:13 12:45:13
    Shutterspeed: 1/640
    Apperture: f/5.7
    ISO: 100
    Fnumber: f/5.6
    Focallength: 100 mm
Log In of Registreer om te reageren.
facebook Deel op Facebook
Een vraag of een probleem op SeniorenNet?
Kijk dan in het Helpcentrum (klik hier). Als je het daar niet kan vinden, helpen we je via e-mail op support@seniorennet.be.
Seniorennet
Copyright © 2001-2025 SeniorenNet - Alle rechten voorbehouden - Adverteren | Contacteer ons | Logo SeniorenNet | Over ons | Privacy | Disclaimer