Hoekje: "De oase van rust" 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

04 mei 2021, 19:55

Goed dat we nog kunnen wandelen hé Viv !

Een paar jaar geleden heeft W hier eens alle oude dia's gesorteerd, de helft ingescand, de andere helft vuilbak :roll: . Een immens werk. Wat een mens allemaal trekt (trok hé)

Mijn teentje goed ingetaped vanmiddag, mijn stevige wandelschoenen aan en ...weg zijn wij... niet pleuen zouden ze in Gent zeggen.
't was de moeite, heel veel moois gezien : daslook en hyacinten, paardjes groot en klein , akkers en weiden, kleine paadjes en holle wegen...
'k heb mijn steentje dat ik verleden week in Brugge gevonden had, nu in Sint Jans Cappel gedeponeerd.

Dat alles over een afstand van 10 km


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Oud maar niet Out

vera-maria
Lid geworden op: 12 feb 2019, 19:39

05 mei 2021, 08:58

Goedemorgen!
Alles bijgelezen...heb ook nog ergens dia’s liggen en denk dat ze daar zullen blijven liggen...
Zie dat jij Humo leest Viv, wij hadden daar vroeger een abonnement op,toen onze zoon nog thuis woonde en nu heb ik Libelle.
Het heeft goed geregend er staan hele grote plassen daar waar ons nieuw terras komt, ook een paar keer ferm gedonderd gisterenavond!
Nu schijnt de zon in de living, maar het komt weeral heel donker in de verte!
Ventje heeft gisteren zijn eerst spuit gehad met Astra Zenica en hij heeft koorts en hoofdpijn!
Ik krijg deze avond mijn eerste spuit met Pfizer.
Anders niet speciaals te melden...tot later daag...
You only have one life...live it!

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

05 mei 2021, 09:16

goeie morgen allemaal
regen en nog eens regen

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

05 mei 2021, 10:34

Afbeelding

Goedemorgen

Vivke, prachtig foto’s met mooie wolkenpartijen , heb er ook gezien : van uit mijn zetel 🤪

Samenkomen, ben benieuwd of Sunpark Taverne gaat opendoen , zal het geen tweemaal aan Staf moeten vragen.

Ondertussen heeft de wind nog vrijspel, redelijk,fris. Waar is de lente , zaterdag wordt het zomer , als het maar waar is ?

Groetjes en tot in den draai, liefst de korte.

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

05 mei 2021, 16:20

Beste mensen,

er is een nieuw hoekje dit werd een beetje te zwaar met meer dan 1.000 berichten.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet