NACHTUILTJES (4) 2020

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

26 feb 2021, 19:41

Yorkske goed ideee van Ivette, een kleine schoudertas nemen of een buiktasje voor je fototoestel of gsm om niet telkens handtas te moeten uithalen. Trouwens ik gebruik ook vaak zo'n klein buiktasje hoor als we wandelen.

De lente hing in de lucht hier vanmiddag dus zijn we nog maar eens samen op stap geweest; ditmaal naar Voormezele een van de deelgemeenten van Ieper, landelijk, rustig; goed voor 10 km wandelplezier


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

het eerste speenkruid biedt zich aan , één van de eerste bloeiertjes na de winter

Afbeelding
Oud maar niet Out

greetie
Lid geworden op: 08 jan 2007, 18:17
Locatie: Land van Nevele

27 feb 2021, 08:10

Gisteren met mijn bubbelken, mijn steun en toeverlaat, ons fietstochtje gedaan gestopt voor oliebollen, heb eens een beetje beter geslapen

Strakjes naar kleindochter die voor kapster leert haartjes kleuren zo zie ik ze nog eens allemaal, ik mag er alleen binnen hé volgens de regels

Het is wel triestig als ik thuis kom dat A. niet in de zetel zit :cry:

Maandag de rest van de bidprentjes ronddragen, het is zo een mooi!

Deze avond kijk ik naar Florian hé Yvette :D

Het is hier nu mistig maar de zon zal er wel doorkomen

Gredtie

meme-rietje
Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
Locatie: Zuid-West-Vl.

27 feb 2021, 09:06

hallokes allemaal

Afbeelding
Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

27 feb 2021, 09:25


Afbeelding
Goede morgen iedereen, ik kom net van onder de douche. Mijn haren in krulspelden, en nee nog niet gekortwiekt. Ik laat het "groeien" misschien neem ik wel een andere coupe.. We zien wel. Trouwens ik laat mijn beurt voorbij gaan de kapster. zijn mensen die het meer nodig hebben dan ik..
Greetie wat je schrijft doet me denken aan de tijd dat mijn ventje nog werkte. Ik zat soms één maand à 6 weken alleen. Het doet inderdaad vreemd aan. Maar ik wist dat hij binnen een maand terug thuis zou komen. Dat is nog altijd iets anders natuurlijk...Ik probeer het een klein beetje te begrijpen. Gelukkig zijn er veel mensen die je opvangen.
Sterkte
Geniet bij je kleindochter
Meme-rietje uw plaatje zo waar als een klontje suiker
Aan iedereen een fijne dag...Zie dat dochter mij oproept...
Toedeloe
menu: blinde vinken (vogels zonder kop), losse vinken zijn allemaal dezelfde met appelmoes deze middag
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Ivette
Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Locatie: gits

27 feb 2021, 10:11

Hartelijke groeten, Greetie, kijk maar naar Florian's show vanavond, het zal u deugd doen.
Gelukkig heb je ook nog jouw vrienden en familie, het kan zo troostend zijn en deugddoend hé! Ik ben al met mijn "karretje" naar de Carrefour geweest, had gisteren bij mijn varkenswangetjes nog wortels en Rodenbach (gebruik ik liefst van al in vlees)vergeten.
Ik ben zelfs nog aan het laatste volkorenbrood geraakt, het volk kwam al snel toe en hun broodbestellingen blijven miniem, trouwens het is het enige brood dat ik daar graag eet de rest komt van de bakkerij maar op zaterdag- en zondag wacht je in een lange file!
Voor iedereen een leuk, zonnig weekend, hou het gezond!
Ivette

corry
Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
Locatie: Wenduine

27 feb 2021, 11:07

Afbeelding
Afbeelding
Ik kom later terug

Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.

Assa
Lid geworden op: 30 okt 2007, 15:29
Locatie: Vlaams brabant

27 feb 2021, 11:23

Afbeelding

Goede middag allen

Mooie foto's gezien,

Yorkske als ik ga wandelen gebruik ik een buiktasje, super gemakkelijk
het belangrijkste kan er in,

Ik ga het kort trekken, afspraak met het toilet buikgriep
vandaag best in mijn kot blijven, rusten en op tijd iets innemen
hopelijk is het vlug voorbij, niets leuk aan

Wens aan allen een fijne zaterdag, assa
Groetjes van assa

Ritavdm
Lid geworden op: 12 feb 2019, 18:39
Locatie: Groot Ieper

27 feb 2021, 18:46

Oh wat leuk Yorkske, een rondeleidng op de boerderij.
Inderdaad wij staan niet genoeg stil bij alles wat voor ons poepsimpel is maar voor mensen als jij een onoverkomelijk probleem schept.
Sorry daarvoor Yorkske !

Mijn diadeem, klemmetjes en speldjes zijn verbannen naar het verste depste uithoekje van mijn toiletkast en 'k hoop ze nooit meer nodig te hebben; vanaf nu weer om de 4à5 weken kort laten knippen..

Voor de rest is er vandaag niet veel uit mijn handen gekomen, ik raakte precies niet op gang; wel pannenkoeken gebakken en koers gekeken op TV natuurlijk.
Oud maar niet Out

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

27 feb 2021, 21:21

Nachtuiltjes,

jullie hoekje zit weer over de 1.000 berichten, tijd voor een nieuw stekje dus.
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet