In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Lenk
Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Locatie: Hier

27 sep 2021, 20:18

Bertje neen niet boos wel verdrietig. Je hebt ons de ganse dag alleen gelaten. Neen hoor grapje, zoiets sla je niet af hé, genieten na Covid dat is de boodschap. Wie weet

Remie hopelijk je verfklus niet naar de ...... vul maar zelf in. zou stom zijn van al je werk. Hier is het deze vroege namiddag met bakken uit de hemel gevallen.

Zonnebloemeke ben benieuwd naar je uitslag van de MRI van je rug. hopelijk iets dat gemakkelijk verholpen kan worden. En weeral terug volop bezig.

Jadi, werklui zijn onvoorstelbaar hé, als je maar geholpen bent dat is het belangrijkste

Grootjegerda, ik begrijp je helemaal dat je soms bang bent. Maar veel mooie dingen gezien is ook wel iets om naar terug te kijken. En ventje een nieuwe trekker die zal wel fier zijn niet? Tegenwoordig zijn die trekkers een rijdend hotel hé. Middelste kind heeft buitenland gereden dus ik weet wel een beetje. Maar een mercedes is hopelijk pure luxe hé. Trukkers verdienen dat vind ik.

Mhhmm lasagna ziet ik voorbij komen. Ik zou nog eens naar Antwerpen moeten gaan om lasagne


En Remie lekkerbekje gegeten met .... zal gesmaakt hebben zeker met kleindochter. Hier komen de kleinkindjes ook terug fijn hé.


Oh ja mijn nacht slapen, om 12.30 wakker moest plassen en om 4,40 terug wakker om weer te plassen en daarna om 6,40 tijd om te staan, tja toen sliep ik

Oké ik ga eruit. Bruintje is op weg voor haar wandeling en verwacht een lekker kauwbod. Dus ga ik hier voor zorgen
ik neem me een glaasje rode wijn.
Menu deze avond Saltim Bocca (heel dun sneetje kalfsvlees echt super dun, gerookte ham en salie, erop en plooien tot een enveloppe. lekker in de pan bakken, we hadden er fijne groene boontje bij een aardappelen.

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

28 sep 2021, 06:15

gdm

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

28 sep 2021, 06:45

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

28 sep 2021, 06:47

Afbeelding

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

28 sep 2021, 07:02

Bekske schreef:
28 sep 2021, 06:47
Afbeelding
Rommel van de koers alweer allemaal opgeruimd bij U in de straat Bekske?

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

grootjegerda
Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Locatie: seniorennet

28 sep 2021, 10:34

Afbeelding
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeftAfbeelding

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

28 sep 2021, 11:20

halloooo een late goeie morgen allemaal

efkes rap rap rap want ik moet dadelijk mijn koekebroodje uit de oven halen en daarna al het middageten klaarmaken want om 13u moet ik al bij de tandarts zijn voor een zesmaandelijkse controle en daarna richting Brugge om tussenin een koffietje te drinken in onze favoriete tearoom en daarna nog met wat spullen van mijn schoonmoeder naar de kringwinkel ondanks dat we al een hele auto vol naar de kringwinkel hebben gedaan en ook nog in het passeren naar Aveve om egelvoer en daarna tegen 16u naar de pedicure om mijn voetjes te laten verzorgen want das wel belangrijk vind ik
en de scan die gisteren genomen is in het ziekenhuis heeft bijna 1u geduurd omdat alles heel goed in beeld gebracht moest worden en niet alles even duidelijk was
ik heb rap alles bij gelezen maar jammer genoeg geen tijd om te antwoorden
maar nu weet ik toch al hoe het met jullie gaat :lol:
allé ik ben er mee weg sè


marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een fijne zonnige dinsdag verder

daaaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

28 sep 2021, 17:06

hallooooo een goeie namiddag iedereen

juist terug thuis van de pedicure en mijn voetjes voelen weer als nieuw
maar nu heb ik nog wat kuiswerkjes voor het avondeten want morgen voormiddag heb ik een afspraak in het ziekenhuis bij neurologie voor een onderzoek ivm mijn spieren en zenuwen
en dan in de namiddag ook nog een afspraak bij de huisarts
en dus zal onze dag morgen alweer goed gevuld zijn
het zonnetje is ondertussen ook al verdwenen en voor vanavond en vannacht word er regen voorspeld en morgen zal een herfstdagje worden volgens de weerman , maar dat vind ik niet erg
we zullen wel zien
allé ik ga verder doen sè

daaaaaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

thijli
Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52

28 sep 2021, 18:24

Goedenavond

Zonnebloemetje je hebt het er maar druk mee.
En weer lekker de voeten behandeld.

An lekker op vakantie.

Morgen lekker naar de kapper.

Fijne avond allemaal
Iedere dag een lach
Bert

28 sep 2021, 19:06

Hey leuterkes,

ben weer laat, hopelijk word het geen gewoonte.
Laptop wilde deze namiddag niet opstarten. Ik kon het niet direct oplossen maar met wat telefonische hulp
van een vriend is het toch gelukt. Gelukkig maar.
Deze voormiddag druk bezig geweest met ons Megane te poetsen en in de wax te zetten.
Daar kruipt nogal wat tijd in. Maar ik vind dat persoonlijk wel eens nodig.
Ik zie niet graag dat het water er blijft op staan. Dat moet er in grote druppels op staan die er dan aflopen.
Ook al hoeft het niet echt voor metallic lak. Gewone lak heeft daar meer behoefte aan omdat de pigmenten verkleuren mettertijd. En met een goede wax is die beter beschermd tegen de weersomstandigheden.
Straks een boterham eten met beleg, doucheke nemen en languit in de zetel.
Mijn slaapprobleem is veel verbeterd. Zomaar. 🙄
Hopelijk blijft het zo want het is vrij vervelend als men niet kan slapen. Maar ik heb een hulpmiddel nu. 😉
Allé, ben er geweest, koffie is uitgedronken, dus ben ik ermee weg......
Tot latersss...

Lenk
Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Locatie: Hier

28 sep 2021, 20:27

Bert schreef:
28 sep 2021, 19:06
Hey leuterkes,


Mijn slaapprobleem is veel verbeterd. Zomaar. 🙄
Hopelijk blijft het zo want het is vrij vervelend als men niet kan slapen. Maar ik heb een hulpmiddel nu. 😉

Tot latersss...
Wil je delen aub. Ik word bijna zot vannacht was het weer 3.40

ik voel me niet in me niet goed in mijn vel mijn moeder ze heeft me weeral eens pijn gedaan. Als kind was ze er nooit voor me. maar heb wel aan het sterfbed van vader beloofd om goed voor haar te zorgen. Deed ik sinds 1997 en nu stoot ze me af. Weeral, voel me echt niet goed erbij. Bah bah bah

Lenk
Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Locatie: Hier

28 sep 2021, 20:28

Remie, sorry je puzzeltje niet gemaakt, ik kon me niet concentreren. Mijn gedachten zijn ergens anders.

Sita
Lid geworden op: 21 jul 2013, 07:26

28 sep 2021, 21:33



Goede avond iedereen,



Afbeelding

Ik dus wel de puzzel gemaakt 😉

Bloemeke, de uren die jullie al in het ziekenhuis en bij de dokters hebben doorgebracht ...
Succes voor morgen.

Bert, goed werk geleverd met je laptop en je Megane.
Fijn dat je weer beter slaapt.
Wil je jouw geheim delen?

Lenk, niet zo'n postief bericht over jouw moeder 😏
Dat het jou slapeloze nachten bezorgt is wel te begrijpen.

Iedereen nog een mooie avond gewenst en een goede en deugddoende nachtrust.

"Au milieu de l’hiver, j’apprenais enfin qu’il y avait en moi un été invincible." - Albert Camus

mama-inge
Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56

28 sep 2021, 21:46

Fijne avond

Ook ik heb de puzzel gemaakt
Afbeelding

Druk met van alles geweest
Nu lekker met de beentjes omhoog

Lenk wat een narigheid
Laatst gewijzigd door mama-inge op 29 sep 2021, 07:02, 1 keer totaal gewijzigd.

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

29 sep 2021, 06:09

gdm, o Lenk toch