In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

redpoppy
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 23 sep 2004, 09:15
Locatie: tussen Rupel en Schelde

12 jan 2022, 17:28

Beste mensen,

succes met jullie nieuwe hoekje


Afbeelding
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)

I :heart: Seniorennet

An-W
Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47

12 jan 2022, 17:39

Redpoppy bedankt voor ons nieuwe hoekje .
We zullen er zuinig op zijn :P


Afbeelding
Beterschap, moed en sterkte voor wie het nodig heeft Afbeelding

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

12 jan 2022, 18:22

hallooooo een goeie avond leutertjes allemaal

tis alweer avond en morgen donderdag
in de voormiddag hebben we morgen een afspraak in de garage en in het naar huis rijden onze wekelijkse boodschappen doen in de Colruyt
en als we tijd hebben ook nog een koffietje drinken tussendoor

Redpoppy bedankt voor het nieuw k&t huisje

Afbeelding


dadelijk efkes in een warm bad springen sè
en daarna nog ons avondeten naar binnen werken en daarna zal ik mij dan in mijn zetel placeren voor de rest van de avond

marietteke is alles goed daar bij jullie ????????????

Afbeelding


voor alle leutertjes nog een gezellige woensdagavond verder

daaaaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

thijli
Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52

12 jan 2022, 18:44

Goedenavond,

Red poppy bedankt.

Heb verder niks te melden

Fijne avond
Iedere dag een lach

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

12 jan 2022, 18:55

:D Afbeelding
Redpoppy hartelijk dank voor het nieuw hoekje

Fijne avond iedereen
tot morgen
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

Lenk
Lid geworden op: 02 nov 2017, 20:54
Locatie: Hier

12 jan 2022, 19:01

Redpoppy dank voor het nieuw hoekje, kunnen we weer van harte kletsen. Hopelijk niets mis met Veertje of in haar naaste omgeving.

Remie ik vind dit zo erg voor je vrouwtje, zeker omdat voordien alles onder controle was. Heb je al verder nieuws hoe en wat….?

Sita die boom is wel heel mooi. Remie of Sita zelf. Basis voor een puzzeltje. Lijkt me leuk maar moeilijk. Een uitdaging dus.

Mies, de thee is er bij mij overgeschoten. Meestal drink ik een zoals de Engelsen een kop in de namiddag, hoe noemen ze dat afternoon tea. Maar zonder al wat er daar bij geserveerd wordt hoor. Een klein koekje of een stukje chocolade volstaat

An je mag altijd komen aankloppen voor een recept hoor. Ik maak zeker geen ingewikkelde en hocus pocus gerechten klaar hoor. Wat ik klaarmaak kan iedereen, als men maar een recept heeft. Ik ben ook wel iemand die zorgt dat je na het klaarmaken van een recept een afwas/vaat hebt waar je niet kan overkijken. Daar hebben koks een handje van weg; Wel ik niet. Ik moet het zelf opruimen hé

Bert hier geen zon gezien hoor. Wel de mist die precies steeds dikker werd. Ik zat boven te werken en dan zie ik de spoorlijn Antwerpen Brussel en daar is het heel open.

Jadi en al vooruitzicht op een nieuwe diepvries, een mens kan dat niet meer missen hé. Allez ik toch niet. Ik heb een combi ijskast diepvries met drie schuiven en nog apart een diepvries in de kelder. Zo één met schuiven een hoog model. Twee schuiven zijn er ingepalmd voor het vers eten van ons bruintje.

Zonnebloemeke, wat hebben jullie gegeten vandaag. Ik haal soms inspiratie hier wat mensen eten? En weer mooie nageltjes nu

Hier geen nieuws, kleinkindjes zijn geweest maar ja daar heb ik niets aan hé ik moet werken en daar ik veel werk had moest ik boven zitten. Op het moment dat ze vertrokken kwam ik net beneden en kon ik net kog dag zeggen

Op het menu, witloof in kasteelbier met blinde/loze/zonder kop vinken. Haha bij onze beenhouwer heet dit kalfsvinken. Kwestie van het simpel te houden

Zo en nu mijn aandacht naar het eten.

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

12 jan 2022, 19:30

Lenk schreef:
12 jan 2022, 19:01
Remie. Heb je al verder nieuws hoe en wat….?
Nee Lenk, wordt nog verder naar gekeken nu nog door de huisarts en Gina. Eind deze of begin volgende week uitslag van weer 'n bloedonderzoek.

Ook is het nog niet helemaal zeker of het met het coronavaccin te maken heeft, kan ook toeval zijn dat dit nu net samen valt.

Maar de klachten zijn direct na de 1e vaccinatie begonnen en zeker niet minder geworden in de loop van de tijd.

Ook aangegeven dat er klachten waren bij de 2e en boosterprik in een formulier en toen aan 'n arts die daar aanwezig zijn op de prik-locatie, moesten daarom dan maar ½uurtje blijven op de locatie... meer niet.

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

12 jan 2022, 19:58

hallooooo

nog efkes in de rapte sè
ons avondeten is ook alweer binnen en 't was lekker met vers zelfgebakken meergranenbrood

An als ik het goed heb dan komt jullie regering overmorgen weer samen , allé ik ben benieuwd wat ze zullen beslissen

thijli al vroeg aan 't relaxen misschien , groot gelijk hoor

jadi hoe gaat het met jou dochter en schoonzoon ivm corona

Lenk deze middag had ik niet veel werk aan het middageten
ik heb spaghetty gemaakt en het was lekker met kippengehakt er in van de Colruyt , want het kippengehakt is daar zeer lekker
en jammer dat je geen tijd had voor de kleinkinderen maar nog eventjes geduld en dan ben je op pensioen

Remie wat ambetant dat ze niet direct vinden wat jou vrouwtje mankeert
hopelijk is ze vlug weer beter hoor

allé en nu ga ik naar familie kijken sè

nog een fijne avond allemaal

daaaaaag



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

13 jan 2022, 06:34


Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

13 jan 2022, 06:36

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met vriendelijke groet,
Afbeelding
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

puzzel
Lid geworden op: 18 mei 2020, 16:25

13 jan 2022, 06:42

GDM. gisteren de hele dag op bed gelegen met buikgriep, er bleef niks in dinsdag op woensdagnacht. En de w.c. was mijn grootste vriend

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

13 jan 2022, 06:47

puzzel schreef:
13 jan 2022, 06:42
GDM. gisteren de hele dag op bed gelegen met buikgriep,
Oeps, Sterkte en Beterschap Afbeeldingstukje.
Afbeelding Afbeelding
Bert

13 jan 2022, 08:04

Goede morgen

weeral zo kil en mistig. Maar we moeten het nemen zoals het komt hé.
Ik weet niet meer waar ik mijn kost moet gaan schooien hier. Iedereen plaatst hier zo'n lekkere
"gerechjes" zou Sergio zeggen 😁. Ik zou elke dag wel ergens moeten zijn om te smikkelen, de Megane zou nogal kilometertjes moeten afleggen.
Daarover gesproken, heb een afspraak in de garage om 10 uur. Mag ik zeker niet vergeten.
Iets van een update van de electronica van het multi media scherm??? Wat een naam.
Maar met multi dinges kan men vrijwel alles regelen van de auto, alles zit daar in. Is eigenlijk meer een centrale computer.
Het is nog donker, en het is reeds 8 uur. Maar vanaf nu zullen de dagen wel een ietsie pietsie verlengen per dag .....Dus, op naar de lente en de zomer.
Allé, ben weg. Tot latersss....

Remie
Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Locatie: Zuid-Holland

13 jan 2022, 08:24

Bert schreef:
13 jan 2022, 08:04
Is eigenlijk meer een centrale computer.
8O Voor mij als digibeet zou het al zeer moeilijk worden om zo'n auto 'n beetje te kunnen begrijpen en te besturen met al die toeters en bellen Bert. :oops:
Bert

13 jan 2022, 09:01

Remie, al bij al valt het nog mee hoor. Kwestie van de juiste toetsen aan te tikken....
Ben er enkele uren mee zoet geweest en nu valt het echt mee. Alleen, als men bepaalde functies niet veel gebruikt word het toch weer eventjes zoeken. 😁