Probleem met afbeelding in e-mail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

herman2
Lid geworden op: 29 apr 2011, 18:13

07 jan 2020, 20:48

Beste,
Wanneer ik de e-mail open op mijn laptop (programma Thunderbird) krijg ik de afbeelding te zien. Deze is ingevoegd in de mail. (niet afzonderlijk als bijlage).
Wanneer ik de mail open op mijn tablet of smartphone krijg ik de afbeelding niet te zien.
Wel zie ik een klein icoontje met daarachter de tekst: Een automatisch gegenereerde afbeelding met boom, buitenkant, gebouw, lucht. (dit is wel wat er ongeveer op de afbeelding staat).
Kan ik ergens een instelling veranderen om de afbeelding op mijn tablet of smartphone te zien i.p.v. de tekst met beschrijving van de foto?
Groetjes,
Acer Aspire E17 Windows 10 64 bits Intel core i5-7200U
8GB DDR4 Memory 256GB SSD + 1000 GB HDD
Windows Defender

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

08 jan 2020, 09:20

De afbeelding zit wel degelijk in een bijlage. Alleen is het zo dat , afhankelijk van instellingen in Thunderbird zelf en Windows op je laptop, de afbeelding direkt getoond wordt.
Op een smartphone is het scherm daar wat klein voor, en wat er juist gebeurt hangt sterk af van welke mail app je gebruikt, er zijn er letterlijk vele tientallen.

herman2
Lid geworden op: 29 apr 2011, 18:13

08 jan 2020, 11:59

hviane,
Heb op smartphone via Instellingen "Bijlagen downloaden" (Bijlagen van recente berichten automatisch downloaden via wifi) aangevinkt. Wanneer ik nu vanop laptop (waar de foto zichtbaar is) de mail doorstuur naar mijn smartphone zie ik de foto i.p.v. de tekst.

Bedankt!
Groeten,
herman2
Acer Aspire E17 Windows 10 64 bits Intel core i5-7200U
8GB DDR4 Memory 256GB SSD + 1000 GB HDD
Windows Defender