Proximus Chatten / Forum

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

26 mei 2020, 13:53

Beste leden,

Ik tracht tevergeefs binnen te geraken op de chatbox en/of het forum van Proximus.Wanneer ik inlog,wordt mijn paswoord niet aanvaard.Als ik dan het bericht verstuur om een ander paswoord te krijgen,zenden ze me dit :

Afbeelding

Deze e-mail met URL krijg ik nochtans niet ; ik heb het verscheidene keren geprobeerd met hetzelfde resultaat.Wat bedoelen ze eigenlijk met "e-mail met URL"?En waarom krijg ik dan geen antwoord op mijn aanvraag voor een ander paswoord?
Graag jullie mening daarover.

mvg,

WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

26 mei 2020, 15:04

WillyV schreef:
26 mei 2020, 13:53
Ik tracht tevergeefs binnen te geraken op de chatbox en/of het forum van Proximus.Wanneer ik inlog,wordt mijn paswoord niet aanvaard.Als ik dan het bericht verstuur om een ander paswoord te krijgen,zenden ze me dit :

Afbeelding

Deze e-mail met URL krijg ik nochtans niet ;
Klop uw e-mail adres nog? Ik bedoel hiermee het e-mail adres dat je hebt opgegeven wanneer je je voor het eerst hebt aangemeld op het forum.
WillyV schreef:
26 mei 2020, 13:53
ik heb het verscheidene keren geprobeerd met hetzelfde resultaat.Wat bedoelen ze eigenlijk met "e-mail met URL"?En waarom krijg ik dan geen antwoord op mijn aanvraag voor een ander paswoord?
Met URL bedoelen ze een link die je naar een webpagina brengt waar je uw wachtwoord kan wijzigen.
Men heeft een u wel degelijk een antwoord gezonden!
Dat wordt gezonden naar het e-mail adres dat je hebt opgegeven wanneer je je voor het eerst hebt aangemeld op het forum. Nogmaals klopt uw e-mail adres nog wel? Is dit nog het zelfde als vroeger? Heb je misschien ondertussen een ander e-mail adres? ....

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

26 mei 2020, 18:29

hovel,

Ik heb inderdaad en ander e-mailadres dan vroeger.Op het oude adres kwam phising binnen volgens Proximus ( ik weet niet hoe dit kon met mijn Norton ) , waardoor Proximus mij een nieuw e-mailadres heeft gegeven.Ik weet mijn oud e-mailadres nog wel maar hoe moet ik dit alles dan veranderen om het bericht wel binnen te krijgen?
Nochtans heb ik voorheen nooit contact gemaakt met het Proximus Forum of de Chatsessie.Dit was nu mijn eerste poging.Hoe kan dat dan?

mvg,

WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

26 mei 2020, 18:42

Toen een kennis een nieuw wachtwoord wou ontvangen van Facebook kwam die mail ook niet binnen via het Windows mailprogramma. Na ettelijke pogingen stelden we op Webmail vast dat er wel degelijk mails vanuit het smoelenboek waren verzonden.
De volgende keer geef ik gewoon een gsm nummer op voor toekomstige contacten.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

26 mei 2020, 20:54

Ik weet niet of en hoe jij kan aanmelden op MyProximus.

1.
Je kan eens proberen om aan te melden bij MyProximus en daar nazien welk e-mail adres is opgegeven bij contact gegevens. Als dat het oude is kan je dat daar aanpassen naar het nieuwe.

Aanmelden bij MyProximus -> Mijn account -> Mijn meldingen . Kijk onder E-mail.

2.
Je kan eventueel ook aanmelden met je oude e-mail adres op Proximus webmail. Daar zou de e-mail met URL kunnen staan.

Ik zou in elk geval in MyProximus het e-mail adres juist zetten.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

27 mei 2020, 14:05

- Je kan je op het proximus forum aanmelden via "myproximus" account.
- Indien je probeert rechtstreeks aan te melden/registreren op het forum, gebruik dan een ander mailadres/login dan dat van "myproximus" want gegarandeerd val je dan in de miserie. (die databases van login's forum & "myproximus" zijn gekoppeld)

Heb het enkele maanden geleden ook meegemaakt.
Moet wel zeggen, het is niet meteen evident om er op in te loggen.
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

27 mei 2020, 17:37

Ik heb de indruk dat veel van die inlog 'machines' alles koppelen aan je IP adres wat je aanmelden als verschillende persoonlijkheden niet gemakkelijk maakt :lol: :lol: :lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet