bericht blijft in Postvak UIT

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Flurk
Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Locatie: Roeselare

28 jul 2020, 08:41

Beste Sacho,

In de loop van deze week voer ik uw tweede voorstel uit. Ik denk dat het de enige valabele oplossing is.
Dank voor uw tussenkomst.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

28 jul 2020, 09:11

Flurk schreef:
27 jul 2020, 10:09
....knip....

Ik heb (voor de zoveelste keer) maar één werkend account, .....
Dat zeg ik toch al de hele tijd!!! Maar je hebt die account TWEE KEER aan Outlook aangemeld, één keer als skynet en een tweede keer als skynet.be. Dat staat duidelijk in het beeld dat je getoond hebt.
En voor Outlook zijn dat twee accounts, die is niet slimmer.
En zolang je dat niet opkuist, ga je altijd rare bokkesprongen zien.
En wat je ook aantoont, is het feit dat die twee Outlook accounts (niet je reële skynet account) elk hun eigen bestanden hebben. En die kun je niet verwijderen als het bijbehorende Outlool account nog in je Outlook instellingen staan.

Flurk
Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Locatie: Roeselare

28 jul 2020, 14:33

Aan allen die hebben mij met raad bij hebben gestaan,

Van harte bedankt Ik heb mijn (einige werkende) Outlook account verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, en nu werkt die perfect.

Nochtans, hviaene ziet mijn account er nog steeds hetzelfde uit. Wat u zegt klopt blijkbaar niet. Toch bedankt voor al uw moeite en geduld.


Afbeelding
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

29 jul 2020, 09:16

Ach, laat maar zitten. Je hebt nu nog altijd 3 Outlook accounts staan, waarvan er maar één echt nuttig is. De andere twee nemen alleen maar plaats in.

Flurk
Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
Locatie: Roeselare

29 jul 2020, 14:55

Beste hviane,

Ik begrijp dat u de moed verliest, ge zoudt voor minder. Maar toch moet ik u tegenspreken.

In e-mail accounts staat maar één account.

Afbeelding

Die andere twee staan in "Gegevensbestanden", en als ik mij niet vergis hebt u zelf gezegd dat ik daar van af moest blijven.

Afbeelding

Bovendien is het zo, dat als ik een van die twee in "Gegevensbestanden" verwijder, mij mail account niet meer merkt. Dus zijn ze (zolang ik geen andere oplossing heb) wel nodig .

Mag ik u ook opmerken dat voorheen, toen ik het probleem niet had met Postvak UIT, die drie zo gezegde accounts er toen ook stonden.

Mocht u mij kunnen zeggen hoe ik die twee account kan verwijderen (niet in Gegevensbestanden, uiteraard) zonder dat mijn mailbox het laat afweten, graag uw advies.

Nogmaals van harte bedankt voor uw geduld en raadgevingen.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox