bericht blijft in Postvak UIT
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste Forum,
Probleem bij het verzenden van een mail.
Het bericht blijft in Postvak UIT staan.
Inkomende berichten werken op het onderste mailadres ( zie afbeelding)
en de uitgaande mail blijkbaar op het bovenstaande mailadres.
Ook is er geen map Postvak UIT in het onderste mail adres te bespeuren.
Iemand een idee om dit aan te passen?
Probleem bij het verzenden van een mail.
Het bericht blijft in Postvak UIT staan.
Inkomende berichten werken op het onderste mailadres ( zie afbeelding)
en de uitgaande mail blijkbaar op het bovenstaande mailadres.
Ook is er geen map Postvak UIT in het onderste mail adres te bespeuren.
Iemand een idee om dit aan te passen?
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
- Locatie: Boom
Flurk,
Een Postvak Uit wordt aangemaakt als er een
e-mail verzonden wordt.
Als dat postvak blijft staan betekent dit dat het bericht
niet verzonden is.
Je kunt dat bericht NIET rechtstreeks verwijderen
uit Postvak Uit, je moet dat eerst verplaatsen naar
een andere Postvak.
Postvak Uit openen.
Met de rechter muisknop klikken op het bericht.
Klikken op verplaatsen.
Aanduiden waar het terecht moet komen.
Op die nieuwe plaats kunt je het bericht wel verwijderen.
Nu kunt je proberen om een nieuw bericht te verzenden.
Postvak Uit voor het tweede account verschijnt ook
maar als er met dat account een bericht verstuurt wordt.
Sony
Een Postvak Uit wordt aangemaakt als er een
e-mail verzonden wordt.
Als dat postvak blijft staan betekent dit dat het bericht
niet verzonden is.
Je kunt dat bericht NIET rechtstreeks verwijderen
uit Postvak Uit, je moet dat eerst verplaatsen naar
een andere Postvak.
Postvak Uit openen.
Met de rechter muisknop klikken op het bericht.
Klikken op verplaatsen.
Aanduiden waar het terecht moet komen.
Op die nieuwe plaats kunt je het bericht wel verwijderen.
Nu kunt je proberen om een nieuw bericht te verzenden.
Postvak Uit voor het tweede account verschijnt ook
maar als er met dat account een bericht verstuurt wordt.
Sony
I SeniorenNet
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste Sony,
Dank voor uw berichtje.
De email kan ik zonder probleem verwijderen uit Postvak Uit, gewoon selecteren en delete aanklikken.
Ook als er geen bericht wordt verzonden staan in de opsomming van de twee bovenste mailadressen het item Postvak Uit.
Enkel in de lijst van het onderste mailadres komt Postvak UIT niet voor. Nochtans is het juist dit mailadres waar mee wordt gewerkt. Inkomende mails worden daar ontvangen en vroeger kon ik van daar uit ook verzenden (onmiddellijk zonder eerst in Postvak UIT te worden geplaatst).
Nu springt mijn verzending naar dat bovenste mailadres en plaatst het in dat Postvak UIT.
Dank voor uw berichtje.
De email kan ik zonder probleem verwijderen uit Postvak Uit, gewoon selecteren en delete aanklikken.
Ook als er geen bericht wordt verzonden staan in de opsomming van de twee bovenste mailadressen het item Postvak Uit.
Enkel in de lijst van het onderste mailadres komt Postvak UIT niet voor. Nochtans is het juist dit mailadres waar mee wordt gewerkt. Inkomende mails worden daar ontvangen en vroeger kon ik van daar uit ook verzenden (onmiddellijk zonder eerst in Postvak UIT te worden geplaatst).
Nu springt mijn verzending naar dat bovenste mailadres en plaatst het in dat Postvak UIT.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Heb je twee volwaardige mailboxen in je Skynet of heb je 'maar' een tweede alias gemaakt in 1 mailbox.
Als je maar 1 mailbox(met twee aliassen) hebt dan heb je ook maar 1 verzendadres namelijk de hoofdgebruiker, die will....@skynet., en daardoor maar 1 postvak uit.
Als je maar 1 mailbox(met twee aliassen) hebt dan heb je ook maar 1 verzendadres namelijk de hoofdgebruiker, die will....@skynet., en daardoor maar 1 postvak uit.
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste Sacho,
Dank voor uw berichtje.
Ik heb maar één mailbox en geen aliassen.
Maar als ik kijk in "Gegevensbestanden" staan daar 3 lijnen. Indien ik de onderste verwijder, werkt eigenaardig genoeg mijn andere mail ook niet meer. Zie afbeeldingen
Dank voor uw berichtje.
Ik heb maar één mailbox en geen aliassen.
Maar als ik kijk in "Gegevensbestanden" staan daar 3 lijnen. Indien ik de onderste verwijder, werkt eigenaardig genoeg mijn andere mail ook niet meer. Zie afbeeldingen
Laatst gewijzigd door Flurk op 20 jul 2020, 19:15, 3 keer totaal gewijzigd.
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
- Locatie: Merksem
Ik vrees dat je de instellingen van Outlook een beetje in de soep gedraaid hebt: er staan twee accounts in: één als xxxxxx@skynet, en één als xxxxx@skynet.be. Voor Outlook zijn dat TWEE verschillende accounts die allicht naar hetzelfde e-mail account verwijzen.
Eerste stap: vergelijk de eigenschappen van deze twee accounts (server, identiteit enz...) Als die NIET hetzelfde zijn, dan is er een van de twee mis. Aan jou te beslissen.
Als die wél hetzelfde zijn, dan is een van de twee overbodig. Versleep de items in de mappen Postvak IN e.d. naar de mappen van het account dat je wil behouden en verwijder dan het lege account .
-
Flurk - Lid geworden op: 04 jan 2003, 18:17
- Locatie: Roeselare
Beste hviaene
Dank voor uw berichtje.
Het probleem is dat wanneer ik de onderste account verwijder, de ander ook niet meer werkt.
Dat er twee accounts staan is al altijd geweest sinds ik w10 installeerde.
Overigens ik heb maar één account geïnstalleerd via Microsoft Outlook en Proximus.
Zou ik niet beter Office 2010 herinstalleren? en Outlook opnieuw configureren?
Dank voor uw berichtje.
Het probleem is dat wanneer ik de onderste account verwijder, de ander ook niet meer werkt.
Dat er twee accounts staan is al altijd geweest sinds ik w10 installeerde.
Overigens ik heb maar één account geïnstalleerd via Microsoft Outlook en Proximus.
Zou ik niet beter Office 2010 herinstalleren? en Outlook opnieuw configureren?
HP Envy 700-209eb
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
2 TB 12 GB x64 processor - Intel i7-4770
Windows 10 - Firefox
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
- Locatie: Merksem
Je zit nog altijd naar de bestanden te kijken, niet naar de account-instellingen.
Zie https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... b9a8d622a2
Zie https://support.microsoft.com/nl-nl/off ... b9a8d622a2