verzenden van emails

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

free1
Lid geworden op: 09 mar 2004, 14:37
Locatie: veldegem

06 okt 2020, 14:50

ik werk met windows 10 en kan geen emails verzenden, ik heb een skynet accont
ontvangen perfect verzenden lukt niet
groetjes

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

07 okt 2020, 10:07

Mijn glazen bol werkt weer niet: hoe (met welk programma) wil je e-mail versturen, en komt er een melding als dat mislukt???

free1
Lid geworden op: 09 mar 2004, 14:37
Locatie: veldegem

16 okt 2020, 10:24

als ik een glazen bol had zou ik het zelf kunnen oplossen windows 10 skynet wat wil je meer weten,
sorry hoor ben maar een leek
groetjes

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

16 okt 2020, 10:37

free1 schreef:
16 okt 2020, 10:24
als ik een glazen bol had zou ik het zelf kunnen oplossen windows 10 skynet wat wil je meer weten,
sorry hoor ben maar een leek
groetjes

Sorry hoor free1, maar ik vind uw reactie wel arrogant !
Hviaene doet wel de moeite om u te proberen helpen!
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

16 okt 2020, 12:20

free1 schreef:
16 okt 2020, 10:24
... windows 10 skynet wat wil je meer weten ...
Zoals hviaene al vroeg: welk e-mail programma?
Windows(10) Mail, Windows live mail, Thunderbird, Skynet webmail, ... ?

Verzenden lukt niet zegt U. Welke (fout) melding krijgt U ?

free1
Lid geworden op: 09 mar 2004, 14:37
Locatie: veldegem

19 okt 2020, 14:56

sorry hoor was zeker niet slecht bedoelt hoor, heb toch vermeld dat ik windows10 gebruik en dat ik met een skynet email werk wat willen jullie meer weten
groetjes en nogmaals sorry

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

20 okt 2020, 08:16

free1 schreef:
19 okt 2020, 14:56
sorry hoor was zeker niet slecht bedoelt hoor, heb toch vermeld dat ik windows10 gebruik en dat ik met een skynet email werk wat willen jullie meer weten
groetjes en nogmaals sorry
@free1 den leek,
Ik denk dat niemand gaat antwoorden vooraleer U fatsoenlijk antwoord geeft op de vraag van hviaene en herhaald door hovel.

Lees hun vraag eens een paar keer zeer traag en reageer dan.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

20 okt 2020, 11:14

Een gok:

Als je Windows-10-Mail gebruikt dan moet je het volgende controleren:

Server voor uitgaande e-mail (SMTP): relay.proximus.be:587:0

Bij het instellen van Windows-10-Mail staat daar 25. Dat moet 587 zijn.

Klik op het tandwiel links onderaan,
Klik op Accounts beheren,
Klik op uw account,
Klik op Synchronisatie-instellingen voor postvak wijzigen,
Klik op Geavanceerde postvakinstellingen,
Controleer de Server voor uitgaande e-mail (SMTP)

free1
Lid geworden op: 09 mar 2004, 14:37
Locatie: veldegem

21 okt 2020, 15:29

hier ben ik terug,
syncronisatie instellen voor postvak wijzigen (verschijnt)
geavanceerde postvak instellen (verschijnt niet)
wat kan ik nog meer doen in alle geval bedankt dat je me wilt helpen

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

21 okt 2020, 17:27

free1 schreef:
21 okt 2020, 15:29
hier ben ik terug,
syncronisatie instellen voor postvak wijzigen (verschijnt)
geavanceerde postvak instellen (verschijnt niet)
wat kan ik nog meer doen in alle geval bedankt dat je me wilt helpen
Een klein beetje naar beneden scrollen. Het is onderaan de pagina.