Windows Life Mail contacten

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

10 mar 2021, 10:35

Beste leden,

Nadat ik gisteren een systeemherstel uitgevoerd had,kan ik plots geen e-mails meer verzenden.Alles blijft in Postvak Uit staan en krijg ik de volgende melding :

Afbeelding

Ter informatie enkele instellingen,zoals ze altijd gestaan hebben denk ik :


Afbeelding


Afbeelding

Hoe is dit op te lossen deken jullie?

mvg,

WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

10 mar 2021, 11:04

het simpelste is die acount verwijderen
en opnieuw die acount aanmaken
maar als uw mailquota overschreden is krijg je net hetzelfde
dus met andere woorden : tevéél mails bij de server krijg je net hetzelfde
dus eerst nakijken of de mailquota niet overschreden is , daarna acount verwijderen en opnieuw met de juiste gegevens aanmaken

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

10 mar 2021, 11:34

verhaegen,

( Sorry,ik ben niet meer van de jongste,maar wil wel graag bijblijven,al duurt het wel even )

1) Hoe moet ik de account verwijderen en nadien terug aanmaken?
2) Waar kan ik de mailquota terugvinden?

mvg,

WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

10 mar 2021, 13:38

dacht dat de quota op 1024MB stond , maar kan intussentijd zelfs verhoogd zijn
dan moet je bij proximus gaan inloggen en daar naar de webmail gaan , en daar de eigenschappen van nemen , dan kun je zien hoeveel die bedraagt

instellen van de mail bij skynet/proximus
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... puter.html

uw account verwijderen is vanaf hier
Afbeelding
uwe account aanklikken (zodat hij geselekteerd is )
en dan aan de zijkant op de knop "verwijderen " klikken

dan voor een nieuw account te maken klik je op "toevoegen " en volgt de wizzard
je moet uw inlog en wachtwoord uiteraard kennen ! hetgeen je van je provider gekregen hebt (skynet )

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

10 mar 2021, 15:59

verhaegen,

Allereerst bedankt voor het supportadres.Wat wordt er bedoeld met "inlog en paswoord,gekregen van de provider"?Dit is wat er op mijn contract staat :


Afbeelding

En dit is wat er op de pagina van mijn Webmail staat :

Afbeelding

Ik kan daar nooit iets op vinden.

mvg,

WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

10 mar 2021, 16:28

verhaegen,

Sorry voor het misverstand : er komen wel berichten binnen op mijn webmail.

mvg,

WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

10 mar 2021, 16:44

configuratie van een account
moet men ingeven de usersname : faxxxxxx (mag zonder @ skynet.be) zijn
en het paswoord : vvxxxxx

je hebt een alias gemaakt gehad
dus is het nu :
usersname (login) : vandenberghw01
paswoord : vvxxxxx

normaal is het inlogpaswoord waarmee je inlogt bij uw webmail bij proximus , hetzelfde paswoord als van uw mailprogramma

dus " ja " uw paswoord lijkt me het juiste (waarmee je bij proximus inlogt hetzelfde als paswoord voor uw mailprogramma

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

10 mar 2021, 18:28

verhaegen,

Dank je wel voor de goede raad.Ik zal het zo eens uitvoeren.

mvg,

WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.

hviaene
Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Locatie: Merksem

11 mar 2021, 09:07

Willy,

Volgens https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... puter.html is er voor smtp voor skynet geen SSL nodig. Probeer die eens af te zetten.

WillyV
Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
Locatie: 2030 Antwerpen

11 mar 2021, 11:01

Beste leden,
Sorry voor de rompslomp hierover.De fout is automatisch opgelost door Proximus denk ik.

hviaene,
Ik ga voorlopig alles laten zoals het nu is ; ik heb momenteel geen problemen meer.Bedankt.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.