uitrolmenu-opgelost+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Redgytje
Lid geworden op: 19 nov 2005, 18:24
Locatie: Turkije

12 dec 2008, 18:10

Goede avond, ben een onhandige leek die een poging onderneemt om ook een eigen website samen te stellen. Het zou mooi staan om een vertikale uitschuifmenu op mij site te kunnen instaleren. Nu ik heb die gevonden zo als vroeger reeds werd aangegeven hier in de rubriek van de site. http://sperling.com/examples/menuv/
Hier dan het adres van de site waar ik een voorbeeld heb gevonden, op jullie aanbeveling.
Nu het probeelm zit hem in het feit in alinia nr 2 de “down load” zoals aangegeven in het paars,"csshover.htc " krijg ik niet gedown load en krijg ik niet open.
Ik moet dit gedeelt in mijnwebsite plaatsen volgens de comentaar die aan het einde wordt gegevn bij de instalatie van het programma gedeelte.
“The import things to realize here are:
The csshover.htc code coupled with the sniffer code makes IE act as it should. If it were not for those pieces of code, IE would just sit there.”

Zou er mij iemand op de juiste weg kunnen helpen op dit bewuste deel noodzakelijk voor de werking van dit vertikale menu in gang te krijgen.
Dank bijvoorbaat.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

12 dec 2008, 19:02

Beste,

Ik heb de bestanden online gezet met een voorbeeld. Je kan ze hier downloaden

Succes!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Redgytje
Lid geworden op: 19 nov 2005, 18:24
Locatie: Turkije

13 dec 2008, 17:12

Coderunner, man,man,man, wat zouden we zonder je beginnen om onze knobbels die in onze websits geslopen zijn te ontwaren? En de snelheid waarmee we een antwoord krijgen onvoorstelbaar, "geweldig"....
Hondermaal dank.
Redgytje

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

15 dec 2008, 12:14

Beste Redgytje,

Dat is graag gedaan en bedankt om dit hier te melden.

Nog veel succes met je website.

mvg,
Coderunner

Probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

Redgytje
Lid geworden op: 19 nov 2005, 18:24
Locatie: Turkije

15 dec 2008, 16:04

Coderunner, graag gedaan. Maar je weet dat je weinig of geen erkenning van anderen moet verwachten hé. Heb ook 35 jaar gegeven voor anderen om ze het leven makelijker te maken en ze de kans te geven om elke week zich te kunnen laten gaan en te amuseren. Heb er zelf ook veel plezier aan beleefd maar weinigen hebben het uitgedrukt dat ze er mee opgezet waren. Vergeet echetr niet dat ze allemaal in de grond van hun hart je allemaal erg dankbaar zijn.
Daarom in naam van alle anderen die reeds beroep hebben gedaan op je kennis en nog zullen doen:
"Een dikke, dikke, dikke proficiat voor je BELANGLOZE inzet voor ons allen".
En aan de beroepsmannen die ook gratis via deze site beroep doen op je kennis zeg ik "gedenk deze man hij is goud waard maar je moet er eens durven over nadenken dat hij jullie oplossingen aanbied zonder dat het je één cent kost".